2020-01-03, 23:47
Medlem
Hur gör ni vi thaimassage, slickar ni fittan på tjejerna?
Tänkte det finns kanske sjukdomar eller så är de inte så fräscha där nere.
Själv gör jag det rätt sällan och får då lite ågren. Men är ju trevligt om även tjejen får njutning.
Citera
2020-01-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Själv gör jag det rätt sällan och får då lite ågren. Men är ju trevligt om även tjejen får njutning.
Aldrig mött en massös som inte är fräsch där nere. Otroligt svårt oxh ovanligt att få STD av att slicka. Jag Ääskar att slicka och får det nästan alltid vid BTB. Tjejerna låtsas njuta och jag spelar med. Det finns inga massöser som nånsin njuter av att ge extra. Vi får aldrig glömma att vi betalar för en upplevelse och lite teater, om de tror att en fejkad njutning ger mer pengar så ger dom oss det.

Så slicka på för din egen skull, de njuter bara av dina pengar....
Citera
2020-01-04, 00:53
Medlem
Jag tycker det är väldigt trevligt om man lyckas få med tjejen i akten. Känns det rätt gällande henne, frågar jag om jag får slicka musen på henne. Det har skett under olika villkor, från att jag fått betala extra för det till att de blygt tackat ja.
Min tanke är ju självklart att de också ska få det skönt. Det märks tydligt om de är med i akten eller bara med överseende låter en lapa på tills det kommer en fejkad orgasm.

Av 6 olika tillfällen har två gett mycket bra respons och visat en trovärdig orgasm, medan de andra antingen inte reagerat alls eller fejkat.

Hur bedömer man det? Blir hon våt, känner man smaken av den underbara vätskan som kommer? Hur andas hon? Hur länge måste man slicka? Hur låter hon? Hur rör hon kropp i samspelet med min tunga? Tar hon tag i min hand och pressar den hårt?
Ja, det finns många tecken som antingen kan märkas eller utebli.

En kommentar jag fick av en fejkare var "I finish very quick " Jo, tjena....

Alla tjejer har känts fräscha och rena. Det är verkligen en upplevelse att få slicka och märka att det blir gensvar.

Har aldrig reflekterat över sjukdomar, vilket man kanske borde. Hon kanske precis har knullat med någon annan. Vad vet jag, mer än att det är bra att inget veta. Minsta tendens till smak eller lukt av sperma, lär jag definitivt avsluta.
Citera
2020-01-04, 01:10
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Inga problem med att slicka tjejerna, har inte råkat ut för någon med dålig smak eller lukt. Fast jag brukar se till att vara dagens första kund, känns bättre om man inte behöver oroa sig för att någon sprutat henne på brösten precis innan man själv stoppar dem i munnen eller gjort en creampie på henne....
Citera
2020-01-05, 11:25
Medlem
Citat:

Vid ett av de senare besöken så inser jag att det smakar glidmedel om fittan, och detta innan hon använt glidmedel hos mig. Var nog rester efter föregående kund.
Citera
2020-01-05, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Vid ett av de senare besöken så inser jag att det smakar glidmedel om fittan, och detta innan hon använt glidmedel hos mig. Var nog rester efter föregående kund.

Eller (ett trevligare alternativ) som hon kletat på före för att ge en känsla av att hon var upphetsad ifall du skulle känna efter. Att du skulle slicka hade hon kanske inte planerat eller tänkt på.
Citera
2020-01-05, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen

Ja man är väl inte ensam om att ha knullat henne. Men inte så kul och känna smaken av glidmedel.

Sett att vissa salonger har en liten dusch på toaletten, antagligen för att tvätta musen lite snabbt.
Typ en sådan här:

https://www.hornbach.se/shop/Handdusch-med-slang-Handy-vit/7582961/artikel-detaljer.html
Citera
2020-01-05, 12:00
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ja man är väl inte ensam om att ha knullat henne. Men inte så kul och känna smaken av glidmedel.

Sett att vissa salonger har en liten dusch på toaletten, antagligen för att tvätta musen lite snabbt.
Typ en sådan här:

https://www.hornbach.se/shop/Handdusch-med-slang-Handy-vit/7582961/artikel-detaljer.html

Denna lösning är vanlig i alla hem och på andra toaletter i Thailand för att hålla sig fräsch. Även när man kommer lite söderut i Europa. Allt är inte kopplat till sex.
Citera
2020-01-05, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Denna lösning är vanlig i alla hem och på andra toaletter i Thailand för att hålla sig fräsch. Även när man kommer lite söderut i Europa. Allt är inte kopplat till sex.
finns öveallt i Thailand..riktigt bra o hygieniskt efter toa besök
Citera
2020-01-05, 15:20
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Jag är helt inne på din linje när det gäller att slicka Thaifitta, skrev ett inlägg för ett tag sen i ämnet. Har vid ett flertal tillfällen fått fittan upptryckt mot fejan under b2b och fs. då brukar jag gardera genom att sätta upp min stora skäggiga haka. Jag har nog glott in i och klämt och luktat på främmande fittor i större utsträckning än andra svenska män gjort,å det kan jag säja, en del av dom är inte så upphetsande när det gäller lukt och flöde.
Citera
2020-01-05, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jag är helt inne på din linje när det gäller att slicka Thaifitta, skrev ett inlägg för ett tag sen i ämnet. Har vid ett flertal tillfällen fått fittan upptryckt mot fejan under b2b och fs. då brukar jag gardera genom att sätta upp min stora skäggiga haka. Jag har nog glott in i och klämt och luktat på främmande fittor i större utsträckning än andra svenska män gjort,å det kan jag säja, en del av dom är inte så upphetsande när det gäller lukt och flöde.

Har hänt mig också att få musen uttryckt. Har även hamnat i 69 några gånger.
Men ibland har det luktat lite från bakre hålet så är inte så pigg på det.

Bättre då att ha tjejen på rygg när man slickar.
Citera
2020-01-05, 17:36
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Har hänt mig också att få musen uttryckt. Har även hamnat i 69 några gånger.
Men ibland har det luktat lite från bakre hålet så är inte så pigg på det.

Bättre då att ha tjejen på rygg när man slickar.
Umgicks med en Thaitjej för några år sen, och enligt henne så var klamydia och herpes rätt vanligt förekommande i branschen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in