Citat:
Ursprungligen postat av
ViscaCatalunya69
Det är du som gissar. Jag skrev aldrig att inga tjockisar går på thaimassage, bara att jag aldrig har sett någon. Det tyder på att tjockisar inte är särskilt frekvent förekommande på massagesalongerna som du påstår. Som sagt, du gissar utan att ha någon koll.
Gulligt att du tror att allt handlar om dig, min kommentar om muslimer var kopplat till andra användares kommentarer. Har du mens eller?
Du fattar inte det här med att argumentera och vad ett citat betyder? Det betyder att du argumenterar med det som man citerat och i viss mån den som skrivit det. JAG har inte skrivit något om muslimer. Om du känner att du vill debattera det påståendet får du göra det med den som påstod det.
Sverige har precis som resten av västvärlden problem med ökande övervikt och fetma. 65-70% av männen 45-64 lider av det. Som sammanfaller med den åldersgrupp som majoriteten av salongsknullare tillhör.
https://www.folkhalsomyndigheten.se/nyheter-och-press/nyhetsarkiv/2014/februari/fler-har-fetma-och-overvikt/
Det betyder inte att det inte finns kunder som är vältränade, spinkiga, svarta eller vad man vill.
Det betyder att den statistiska majoriteten är äldre, vita och överviktiga. a.k.a svennebananfetton. Helt oavsett vad just du sett eller självutnämnda experter påstår. Det är ju roligt att experterna som kör med anekdotisk bevisföring då har motsatta erfarenheter.