Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-13, 12:10
Medlem
Hooker84s avatar
När bör man börja uppgradera sina vapen för karaktärerna?
Vilka vapen är dom bästa/mest effektiva i längden?

Tipsa om era uppgraderingar som ni gjort för att levla vapnen!
Citera
2010-03-13, 12:12
Medlem
Konserveringsmedels avatar
Jag återkommer gärna om jag får låna ditt spel
Citera
2010-03-13, 13:24
Medlem
cocaineducks avatar
Är nu på chapter 10 och har fortfarande inte uppgraderat ett skit och det går helt utmärkt. Har också endast använd summons 2 gånger frivilligt tror jag det är. Spelet är hittils allt för lätt.
Citera
2010-03-13, 13:39
Medlem
Items för att uppgradera vapnena till nästa kan man få av fienderna i kapitel 13 eller köpa dyrt.
Du kan lika gärna börja uppgradera nu eftersom dom items man får tidigare i spelet inte är så bra och går att köpa billigt.

Du behöver över 1 000 000 exp för att uppgradera till vapnen helt. så dina 10 exp items kommer inte hjälpa så mycket senare i spelet. Dom som ger över 1000 exp kan du ju spara.
Citera
2010-03-14, 21:42
Medlem
900maths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCurbex
Items för att uppgradera vapnena till nästa kan man få av fienderna i kapitel 13 eller köpa dyrt.
Du kan lika gärna börja uppgradera nu eftersom dom items man får tidigare i spelet inte är så bra och går att köpa billigt.

Du behöver över 1 000 000 exp för att uppgradera till vapnen helt. så dina 10 exp items kommer inte hjälpa så mycket senare i spelet. Dom som ger över 1000 exp kan du ju spara.

Med andra ord så kan det ändå vara lönsamt att uppgradera dom tidiga vapnen man får? Snor tråden lite då jag har samma funderingar nu, har precis nått punkten i spelet där man kan börja uppgradera vapnena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in