Citat:
Ursprungligen postat av cold
Förjävligt med alla jävla rykten här om att Marie skulle vara döende...somliga borde skriva för Hänt Extra och inte hänga här..
Du kanske inte är medveten om att detta forum heter
SKVALLER?
*edit*
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
Det vet väl dom själva som sprider massa löjliga fakta. Jag själv vet exakt hur det ligger till med henne. Känner personligen en Cancerforskare som har berättat läget. Har följt denna tråd och kan bara sitta och skratta åt dessa sorgliga idioter som påstår saker och ting. Punkt slut!
En "cancerforskare" - jaha. Menar du att hennes behandlande läkare brutit tystnadsplikten och skvallrat för dig, eller har du bara pratat med någon som kan mycket om cancer och som spekulerat lite i fallet Fredriksson?
Jag förstår verkligen inte varför det ska börja kastas oförskämdheter därför att man berättar vad man hört från en utmärkt källa. Visst, det var ett tag sedan jag fick höra om det och det är förstås roligt för henne om hon kryat på sig sedan dess. Men vem fan är du att kalla folk för idioter, snorungar och mytomaner? Om du har något att säga kan du säga det i normal ton eller hålla käft. På ett skvallerforum skvallrar man. Är det så jävla chockerande för dig finns det många andra forum som passar bättre för gapiga [fyll i valfritt kraftigt nedsättande ord].