2005-10-22, 20:00
Medlem
Diplomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
varför har folk så svårt att acceptera skvaller om Marie Fredriksson?
Kanske beroende på att den här typen av inlägg:
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Om Ni lovar att inte skvallra, så lider hon av en tumör i lillhjärnan, Tyvärr så är det inte mycket att göra.
...skrivs veckan innan Marie meddelar att hon är frisk.
Citera
2005-10-22, 22:12
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat

ja fast vaddå? det handlar ju fortfarande bara om skvaller. den senaste tiden har det ramlat in flera nästan hotfulla inlägg om att vi här på FB som skvallrar om marie är både "snorungar", "mytomaner" och "jävla apskaft"..varför är detta ämne så enormt känsligt?
Citera
2005-10-22, 22:25
Medlem
Hanzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
ja fast vaddå? det handlar ju fortfarande bara om skvaller. den senaste tiden har det ramlat in flera nästan hotfulla inlägg om att vi här på FB som skvallrar om marie är både "snorungar", "mytomaner" och "jävla apskaft"..varför är detta ämne så enormt känsligt?

Håller med...

Verkar mer än lovligt onödigt att bli förbannade på skvallret NU.. nu kan man ju istället glädjas åt att det sällan är så kul att ha haft fel när man skvallrat.
Citera
2005-10-22, 23:58
Medlem
vinbras avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Om Ni lovar att inte skvallra, så lider hon av en tumör i lillhjärnan, Tyvärr så är det inte mycket att göra.

Visst är det trist med mytomaner som den här ovan, men det får inte hindra det genuina skvaller som vi andra ägnar oss åt - de som inte gillar det kan alltid byta kanal.
Citera
2005-10-23, 11:19
Medlem
Såg intervjuven på tv4 igår, och där såg hon ju ut att må bra, jäkligt kul.
Dock så börjar hon se gammal ut...
Hon äter tydligen bara lite mediciner och kan till och med tänka sig Roxette igen.
Citera
2005-10-23, 11:23
Medlem
Diplomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Råkarln
Såg intervjuven på tv4 igår, och där såg hon ju ut att må bra, jäkligt kul.
Dock så börjar hon se gammal ut...
Hon äter tydligen bara lite mediciner och kan till och med tänka sig Roxette igen.
Dock var det något som var vajsing på henne. Lite långsam, på något vis. I talet och rörelserna. Hon sa att hon fått lära sig att läsa och skriva på nytt och att hon knappt klarar matematik längre. Hjärnan tycks ha tagit lite stryk, trots allt, men tillbaka i livet är hon. Härligt!
Citera
2005-10-23, 11:41
Medlem
Citat:
Dock var det något som var vajsing på henne. Lite långsam, på något vis. I talet och rörelserna. Hon sa att hon fått lära sig att läsa och skriva på nytt och att hon knappt klarar matematik längre. Hjärnan tycks ha tagit lite stryk, trots allt, men tillbaka i livet är hon. Härligt!

La också märke till det.
Lite halvskrämmande att hon måste lära sig skriva och läsa på nytt.
Citera
2005-10-23, 12:22
Medlem
Citat:

Skulle inte kalla det för liv. Att gagga som en 90-åring vid 40
Citera
2005-10-24, 11:27
Medlem
Ghandis avatar
gagga som 90 åring.....

Noterade oxå en viss skillnad mot hur det borde vara om man säger så, men har ju o göra med sjukdomen o d e nog inte bara läsa o skriva som hon behövt lära om sig igen.

Klart det sätter sina spår, men bättre leva än va död. Om man nu inte vill dö alltså.
Citera
2006-11-22, 13:47
Medlem
Marie Fredrikssons syn på politik?

http://www.dinapengar.se/Avdelningar...11%5c22%5c3925

Jag kanske minns fel men jag har för mig att hon i någon intervju berättade att hon röstade på dåvarande VPK? Någon som minns?
Citera
2006-11-22, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aproev
http://www.dinapengar.se/Avdelningar...11%5c22%5c3925

Jag kanske minns fel men jag har för mig att hon i någon intervju berättade att hon röstade på dåvarande VPK? Någon som minns?

Kan jag mycket väl tänka mig, VPK:are tycker ju att ALLA (andra) ska betala mycket skatt. Gudrun har ju också haft lite otalt med skattemyndigheten.
Citera
2006-11-23, 15:32
Medlem
Fernets avatar
Gratis vård till cancerhjärnan vill man ha men någon annan skall betala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in