• 1
  • 2
2010-03-23, 11:02
Medlem
Draedons avatar
Ikvll smller det igen...

AIK IF - Sdertlje SK
Leksands IF - Vxj Lakers
Rgle BK - Almtuna

Vad tror vi om detta d? Jag tror att SSK kommer mala ner aik i en relativt mlfattig match. 1-3 sista i tom kasse? LIF kommer nog f lite problem med vxj men jag tror och hoppas dom tar detta. Rgle - Almtuna knns faktiskt lite lurigt... Rgle borde ju vara det bttre laget men Almtuna r inne i ett riktigt stim, tror Almtuna kommer st emot bra i frsta fr att sedan bli frnkta.

Jag kommer vara p plats i Ejendals ikvll s jag passar p att frska chatta lite nu innan nedslpp.
2010-03-23, 11:26
Medlem
brajzillas avatar
haha r du frontkrockad eller? Aik vinner med 5-1
2010-03-23, 11:30
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
haha r du frontkrockad eller? Aik vinner med 5-1

Fga verraskande att en fotbollsrtta kommer med ett sdant tips.
2010-03-23, 11:31
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Fga verraskande att en fotbollsrtta kommer med ett sdant tips.

haha gr som houkko stt den i krysset
2010-03-23, 11:36
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
haha gr som houkko stt den i krysset

nnu mindre verraskande att du drar upp det dr.
2010-03-23, 11:42
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
nnu mindre verraskande att du drar upp det dr.

sknt att allt r som vanligt va? vxj vinner ver leksand 10 sekunder in i sudden.
2010-03-23, 11:48
Medlem
SweTechs avatar
Nej, ngra timmar till fr ni allt vnta.
//Moderator
2010-03-23, 16:38
Medlem
SweTechs avatar
ppnad
//Mod
2010-03-23, 16:46
Medlem
FIGHTPLAYs avatar
SSK slr AIK med 3-1 i en tt match p Hovet. Leksand och Rgle tror jag slr sina resp. motstndare relativt enkelt med lt sga 4-1.
2010-03-23, 17:04
Medlem
hultass avatar
AIK vinner ver ssk i en tt match dr publiken lyfter fram spelarna. 3-2 efter ordinarie tid.

Leksand vinner till slut en tt match mot Vxj i OT med 3-2.

Rgle fr ocks kmpa ordentligt mot Almtuna men ju lngre matchen lider blir Almtuna utspelade. Slutar 4-2 till Rgle.
2010-03-23, 17:17
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
ppnad
//Mod

Hallelulja!

ter till mnet s mste jag frga hur ni aik:are kan vara s skra p vinst? r det alla 2 000 fotbollssupportrar p lktaren som br fram laget eller hur resonerar ni?
2010-03-23, 17:32
Medlem
hultass avatar
Citat:
Hallelulja!

ter till mnet s mste jag frga hur ni aik:are kan vara s skra p vinst? r det alla 2 000 fotbollssupportrar p lktaren som br fram laget eller hur resonerar ni?
Hur orkar alla smgnabbas om AIKs publik hela tiden? Brjar bli lite trttsamt.

Men ja, sedan ret 2008 har vi vunnit varje gng det varit storpublik p Hovet. Undantaget mte 2 med Leksand 2008 nr vi stllde upp med 8 juniorer p isen. D vart det 2-3 Leksand. Spelarna har nmnt hur mycket publiken betyder s otroligt mnga gnger i intervjuer, men det gr ju alla spelare. Men dremot s har jag insideruppgifter frn kllor som rr sig i spelarnas omkldningsrum under match osv som bekrftar att det r en helt annan stmning i laget nr det r tryck p lktarna. Sen mrker man sklart att de lyfter sig ngot oerhrt nr det blir tryck p lktarna och det r ingen slump att de bsta spelsekvenserna har skett nr taket p Hovet lyfts ett par meter.

Frra ret spelade man riktigt bra mot ssk och i r r man inte smre. Man fll 2-6 mot ssk pga att man inte hade ngon rutin, pressen blev fr stor. Det var en "win or die"-situation som spelarna inte kunde hantera. Och frra ret var ES inte det utsatta mlet. Det r det dremot i r och det mrks p alla uttalanden frn spelare och ledare i media. Frra ret var man frsiktig med att sga ngot om ES utan nmnde hela tiden KS som vrat ml. I r lyder tongngarna "inte om utan nr vi gr upp".

Ikvll har alla bestmt sig, nu kr vi.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in