• 1
  • 2
2004-03-14, 19:15
Medlem
Naud-s avatar
mina bröstmuskler växer olika... dom har olika volym och form.. jag vet att ingen är exakt men detta är ganska mycket diff... jag håller jämt på stången i bänk,, kör likadant med hantlar .. noga i cabelcross... har alltid vart så här.. jag slutade träna en gång sen när jag började igen så blev det lika dant å så ä de i da... Vad kan jag göra!?!?!?!
Citera
2004-03-14, 19:28
Medlem
Archeopteryxs avatar
Fömodligen kan du inget göra åt det, tyvärr
Låter helt klart som något genetiskt.

Men det är klart - tjejer kan ju ändra storlek. Både uppåt och nedåt, och förmodligen finns det tjejer som ser till att tuttisarna blir jämnstor (ofta är de inte det).

Det beror väl på hur stort problem du tycker att det är.
Att snacka med en plastikkirurg är väl nästan gratis, men ett ingrepp kostar nog skjortan. Dessutom ska man inte underskatta riskerna med operativa ingrepp. Man kan råka ur askan i elden...
Citera
2004-03-14, 21:02
Medlem
Naud-s avatar
öö MUSKLER inte brötkörtlar....
<--Kille... inte tjej..de är musklerna som är snea inte nått annat...
plastikkirurgi....
Citera
2004-03-14, 22:04
Medlem
Archeopteryxs avatar
Jasså! Tyckte avataren såg lite fjollig ut

Jovisst är det skillnad på bröstkörtlar och muskler, men när det gäller korrigering av asymmetrier så är det väl ingen skillnad.
Man pular dit konstmaterial eller skär bort vävnad. Eller?
Citera
2004-03-15, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naud-
mina bröstmuskler växer olika... dom har olika volym och form.. jag vet att ingen är exakt men detta är ganska mycket diff... jag håller jämt på stången i bänk,, kör likadant med hantlar .. noga i cabelcross... har alltid vart så här.. jag slutade träna en gång sen när jag började igen så blev det lika dant å så ä de i da... Vad kan jag göra!?!?!?!

Vad jobbigt. Men prova köra ena bröstet bara och kolla om det händer något? Ända jag kan komma på nu. Att du hör hantelpress bara på börstet som är mindre och cable cross med en arm också osv.. Kanske den växer upp sig men det kan ta ett tag.
Citera
2004-03-15, 09:37
Medlem
Aeolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Vad jobbigt. Men prova köra ena bröstet bara och kolla om det händer något? Ända jag kan komma på nu. Att du hör hantelpress bara på börstet som är mindre och cable cross med en arm också osv.. Kanske den växer upp sig men det kan ta ett tag.

det där kanske kan funka ....jag hade samma problem förut...har det fortfarande(men lite mindre)..högra bröstet är större än det vänstra....jag fick råd av en kompis i gymmet i början, han sa att man skulle köra lätt på brösten så att de skulle till slut bli lika stora....låter inte logiskt...men jag höll på så ett tag...och faktiskt så märkte jag skillnad...såg att brösten hade fått lite mer symmetri i spegeln.. ....fast sen la jag av..orkade inte hålla på köra 20-30 reppare kanske ska börja igen..
Citera
2004-03-15, 19:27
Medlem
Naud-s avatar
shake...jo tanken har slagit mig men fatta va de skulle se ut ligga med en 30kg i höger å 25 i vänster...hahaha

massreppare låter trist =) får la bygga upp mig jättestor sen köra massa reps på ett bibeållande stadie...
Citera
2004-03-15, 19:40
Medlem
Aeolos avatar
du kan ju börja med att strecha....
Citera
2004-03-16, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naud-
shake...jo tanken har slagit mig men fatta va de skulle se ut ligga med en 30kg i höger å 25 i vänster...hahaha

massreppare låter trist =) får la bygga upp mig jättestor sen köra massa reps på ett bibeållande stadie...

Skit samma hur det ser ut, du vill väl inte ha ojämna bröst? Bra syemteri är viktigt.
Citera
2004-03-16, 13:01
Medlem
Naud-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeolo
du kan ju börja med att strecha....

va tror du jag gör din #%#"¤&%#"¤
Citera
2004-03-16, 14:00
Medlem
Aeolos avatar