• 9
  • 10
2010-03-27, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av proxy90
Med vilka frutsttningar? Kan du rada upp dessa frutsttningar? r det bara fr att det bor mycket folk i STHLM som AIK ska spela i ES varje r? S alla Stockholmslag borde spela i ES bara fr att det bor mycket folk i Stockholm?
Nr lirade AIK i Elitserien senast? Att lag som SSK, Rgle m.fl tar steget upp fre AIK r ett skmt sett till frutsttningarna. Kort sagt, AIK Hockey r en vldigt missktt frening (p alla plan).
2010-03-27, 19:32
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxy90
Proxy90 noterar i sin blogg att en Leksing som tycker han r rolig nr han stavar AIK fel (p grund av tydliga mindervrdeskomplex) ansg att dom tillresta AIKarna sg efterblivna ut och gr direkt in i trden som behandlar hur mnga pong man r p snygghetsskalan och klassar sig sjlv som en tia. Frvrigt firade han inte segern om han var p matchen utan var direkt hemma efter slutsignalen fr att ppeka detta p flashback.

Proxy's egna tankar r som s att Draedon var hemma frn matchen idag och p s stt hjjdes medelvrdet i snygghetspong i Leksandsklacken.

Haha, p sin blogg!?
2010-03-27, 19:37
Medlem
proxy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Haha, p sin blogg!?

n en gng var jag oseris. Ber om urskt att jag missade en smiley fr att lite tydligare beskriva fr de trga att jag var oseris.

Vilket lag hller du p i svensk fotboll frresten?
2010-03-27, 19:42
Moderator
vfs avatar
Jag tror det r dags att lsa/Mod
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in