2009-05-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Förstår inte vad det är för idiot som kommit på den här skrönan, det funkar ju inte. Är handen bortdomnad kan man ju ändå inte röra den. Och skulle den vara halvborta så att man kan röra den så får man ändå tillbaka känseln på 10 sekunder.
Jag tror inte det handlar om ett fullbordat onanistycke vi pratar om, men några sekunder innan känseln gör sig påmind.

Sen beror det på var blodet har stoppats, är de ända upp i axeln blir det ju svårt. Men har man överarmen i bruk ska det nog gå att få någon halvtaskig upplevelse att det ligger någon annan bredvid och drar i härligheten.
Citera
2009-05-19, 19:55
Medlem
Ett alternativ är att bedöva med sprutor,lokalbedövning som man får hos tandläkaren,men det kanske är svårt att få tag på?
Kom just på att Xylocain (salva mot analklåda,insektsbett mm) kanske vore värt att prova!?
ett annat sätt är att kyla ner handen så man tappar känseln.Placera högerhanden (eller vänster) under kranen med iskallt vatten ett par timmar.

Hoppas det var till någon hjälp.
Citera
2009-05-19, 22:40
Medlem
Aldrig provat, men mina ben somnar alltid när jag sitter och bajsar med datorn i knät och om jag spelar spel på mobilen en längre stund så tenderar mitt lillfinger att somna. Detta kanske kan utnyttjas på något sätt?
Citera
2009-05-19, 22:56
Medlem
Ramaskriets avatar
Dra ett skärp i sann knarkar-anda och stoppa blodtillförseln på det viset. Då borde känseln försvinna.
Citera
2009-05-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaskriet
Dra ett skärp i sann knarkar-anda och stoppa blodtillförseln på det viset. Då borde känseln försvinna.
Härligt. Så kan man fantisera om en kall, död hand som ställföreträder fröken höger
Citera
2009-05-20, 01:10
Bannlyst
Nån har sett Gone in 60 seconds minsann, och tagit till sig runktips av självaste Kip Raines!
Citera
2009-05-20, 08:42
Medlem
UAAs avatar
Sedan finns ju den andra varianten... Du sätter dig på kuken tills den somnar, då känns det som att du runkar av någon annan.
Citera
2009-05-20, 10:25
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAA
Sedan finns ju den andra varianten... Du sätter dig på kuken tills den somnar, då känns det som att du runkar av någon annan.
Nä nu får du sluta med dina bögfasoner.

Jag vill med veta hur man söver handen
Citera
2009-05-20, 19:11
Medlem
Iwanttolearns avatar
Citat:

HAHA. Den va rätt otippad xD
Citera
2009-05-20, 19:17
Medlem
The grofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Som rubriken säger, hur gör man? Det har aldrig funkat för mig.
Allt i runksyfte naturligtvis.

Köp och träna en schimpans istället.

Alternativt doppa din penis i flytande kväve, bryt av den, och låtsas sedan att du smeker ismannens Ötzis frysta lem.
Citera
2009-05-20, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagge10
En gång i tiden skulle sånt här förvånat mig, men efter ett tag på FB så känns det ganska normalt.

Tidernas kommentar! 10p!!!
Citera
2009-05-20, 19:37
Medlem
Citat:

HAHAHA! Klockren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in