Vaknade mitt i natten och hade lagt vikt på min axel på något sätt. Hela min högerarm var avdomnad. Efter några sekunder av att förstå att den bara domnat bort och inte dött så slog det mig förstås att jag borde runka.
Tyvärr hade jag ingen känsel i armen och kunde inte ens lyfta den, samt så kom känslan tillbaka efter en minut, så det hade blivit ett kortvarigt runk.
Vaknade mitt i natten och hade lagt vikt på min axel på något sätt. Hela min högerarm var avdomnad. Efter några sekunder av att förstå att den bara domnat bort och inte dött så slog det mig förstås att jag borde runka.
Tyvärr hade jag ingen känsel i armen och kunde inte ens lyfta den, samt så kom känslan tillbaka efter en minut, så det hade blivit ett kortvarigt runk.
Jag höll fan på att dö av skratt när jag kom på att precis samma sak har hänt mig vid något nattligt tillfälle.
Funkar det verkligen ? För mig skulle det nog inte gjort det, man har ju ingen styr på fingrarna när handen sover. Men man ska ju testa allt innan man dör så varför inte
Förstår inte vad det är för idiot som kommit på den här skrönan, det funkar ju inte. Är handen bortdomnad kan man ju ändå inte röra den. Och skulle den vara halvborta så att man kan röra den så får man ändå tillbaka känseln på 10 sekunder.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!