Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-03-31, 19:40
Medlem
airbuddys avatar
Alla vi som minns Albert och Herbert, vet skert ocks att efter Sten - ke Cederhks dd s kom det ngra nya avsnitt men som istllet hette Herbert och Robert, som Carl - Einar Hckner var med och spelade.
Jag gick fr ett par veckor sen och kpte denna Albert och Herbert samlingsbox, och mrkte att det bara fanns ett avsnitt med Herbert och Robert med. Nu undrar jag hur man kan f tag p dessa underbara avsnitt dr Carl - Einar Hckner r med och spelar. Skulle vara enormt tacksam om nn hjlper mig i jakten p detta
Citera
2010-04-01, 22:38
Medlem
burfogels avatar
De r inte slppta, och verkar inte komma heller. Vad jag minns hade det inte s hga tittarsiffror, kanske drfr?
Citera
2010-04-02, 13:44
Medlem
airbuddys avatar
aa fan fr vl ta och genomska mina inspelningar p VHS och hoppas p att dom finns dr
Citera
2020-04-11, 09:20
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airbuddy
Alla vi som minns Albert och Herbert, vet skert ocks att efter Sten - ke Cederhks dd s kom det ngra nya avsnitt men som istllet hette Herbert och Robert, som Carl - Einar Hckner var med och spelade.
Jag gick fr ett par veckor sen och kpte denna Albert och Herbert samlingsbox, och mrkte att det bara fanns ett avsnitt med Herbert och Robert med. Nu undrar jag hur man kan f tag p dessa underbara avsnitt dr Carl - Einar Hckner r med och spelar. Skulle vara enormt tacksam om nn hjlper mig i jakten p detta

Nu r trden visserligen gammal men det gjordes tydligen bara 5 avsnitt med Herbert och Robert men samtliga finns p Youtube.
Citera
2021-11-04, 12:14
Medlem
junkbords avatar
Finns ven p svtplay: https://www.svtplay.se/herbert-och-robert
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in