• 1
  • 2
2010-03-31, 21:46
Medlem
Bengrots avatar
Nr jag lser om den 78-riga tant som blir brutalt ihjlslagen bara fr en tut-incident p en parkeringsplats s brjar jag nstan att grta. Man slr inte ner gamla tanter p det dr viset, det r fegt och vidrigt och hemskt p alla stt och vis. Det ska inte vara s att man ger sig p totalt frsvarslsa mnniskor med besinningslst vld, man gr inte s - oavsett om man r kriminell eller inte. Det var inte s frr i tiden, d fanns det ngon form heder ven bland buset. Inte alltid men inte s hr meningslst och fegt som det hr ddet.

Jag vill ha tillbaka Sverige som det var frut, innan idioter som Lena Sundstrm stod fr den offentliga analysen om hur det str till med det hr landet.

Jag vill ha tillbaka den trygghet som jag nd knde fr lite dygt 15 r sedan.

Har jag fel? Om inte, hur gr vi fr att f tillbaka det som var?

Sg inte bara: SD 2010! Det krvs ngot strre. Vi mste f vra blinda politiker som driver det hr landet att inse hur det str till. Jag vill inte ha den hr mngfalden som de anser ska vara s bra. Jag tycker att det r skit med den. Jag trivs inte alls och jag tar hellre enfald n mngfald.

Vad att gra?
Citera
2010-03-31, 21:54
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Nr jag lser om den 78-riga tant som blir brutalt ihjlslagen bara fr en tut-incident p en parkeringsplats s brjar jag nstan att grta. Man slr inte ner gamla tanter p det dr viset, det r fegt och vidrigt och hemskt p alla stt och vis. Det ska inte vara s att man ger sig p totalt frsvarslsa mnniskor med besinningslst vld, man gr inte s - oavsett om man r kriminell eller inte. Det var inte s frr i tiden, d fanns det ngon form heder ven bland buset. Inte alltid men inte s hr meningslst och fegt som det hr ddet.

Jag vill ha tillbaka Sverige som det var frut, innan idioter som Lena Sundstrm stod fr den offentliga analysen om hur det str till med det hr landet.

Sg inte bara: SD 2010! Det krvs ngot strre. Vi mste f vra blinda politiker som driver det hr landet att inse hur det str till. Jag vill inte ha den hr mngfalden som de anser ska vara s bra. Jag tycker att det r skit med den. Jag trivs inte alls och jag tar hellre enfald n mngfald.

Vad att gra?

Inte ltt alla gnger.

Klart det blir mindre trygghet nr det kommer mer mnniskor

Mer mnniskor- mer brott.
Citera
2010-03-31, 22:01
Medlem
Awesomes avatar
Jo, vrt land r krt i botten. Och eftersom vi r s rdda hr i Sverige (inget fel med det) s hukar vi och suger. Gr som mnga andra redan gjort, flytta ifrn det hr sjunkande skeppet. Fan man borde starta en motstndsrrelse.
Citera
2010-03-31, 22:27
Medlem
Citat:

Sg inte bara: SD 2010! Det krvs ngot strre.

Det som krvs r resolut etnisk nationalism i Sverige, Europa och USA. Det som krvs r att mnga tiotals miljoner icke-vita mnniskor avlgsnas frn de vita folkens territorier. Det som krvs fr att din Astrid Lindgren-vrld skall kunna ha en chans att komma tillbaka r minst sagt radikala och omfattande tgrder och hndelser.

Citat:
Vi mste f vra blinda politiker som driver det hr landet att inse hur det str till. Jag vill inte ha den hr mngfalden som de anser ska vara s bra. Jag tycker att det r skit med den. Jag trivs inte alls och jag tar hellre enfald n mngfald.

Men snlla lilla gubben? Jag har ju sagt femtielva tusen gnger att politikerna redan vet och att de har vetat hela tiden. De styrande vill att det som hnder skall hnda. Allt som har hnt har planerats och genomdrivits avsiktligt och medvetet. Det r inget misstag. De styrande arbetar fr helt andra intressen och uppdragsgivare n det svenska folket. Ingen kan f politiker och media att "inse" eller "vakna". Det enda som gller r att helt enkelt byta ut dagens politiker och media mot andra politiker och annan media. Svenskar mste sluta sitta som efterblivna sm fgelungar och pipa med ppen nbb. Svenskvnliga krafter mste helt enkelt erstta dagens maktelit och system. Svenskar mste skapa nya partier, ny media och nya strukturer. Det finns inget annat stt. Reinfeldt och gnget hatar dig. Bonniers hatar dig. Fatta det nn gng.
Citera
2010-03-31, 22:46
Medlem
Motleys avatar
Jag lider inte srskilt mycket sjlv, men problem med tillexempel vld finns tyvrr i alla lnder. (mer eller mindre) Nr det gller de nrmsta ren r det i princip bara att "gilla lget".

Nej, jag menar inte att man ska acceptera vad som helst. Utan: ven om politikerna brjade frndra massa saker redan imorgon tar det helt rligt flera r innan det ens mrks ngra resultat. Visst ska man kritisera det man r missnjd med, slnge det sker p ett konstruktivt stt anser jag. Men rent gnll ger jag inte mycket fr och det leder sllan till ngot bra att folk gr runt och ogillar alla som kommer hit.

Inte direkt s man fr andra att lyssna eller ta ens sikter serist. Jag tror inte att en jvel orkar lyssna p folk som bara gnller och gnller om det inte grs p ett konstruktivt stt och de har vettiga lsningar, vad det n handlar om. "Krt i botten" R en grov verdrivt.

Drmed inte sagt att det inte finns problem, fr det finns det en hel del. Jag hoppas ocks att politkerna tar frortsproblemen p allvar snart. Alla partier har i princip redan "erknt" att flyktingpolitiken inte har sktts p rtt stt och att det har varit ett misslyckande. (ja jag har ven hrt Mona sga det), bara att hoppas att de ocks menar allvar ngon jvla gng!
(ok, jag r inte gnllfri sjlv)

Allt r dock relativt hur elndigt vi har det, fortfarande p topp tio nr det gller vilka lnder som r "bst", annars kan man ju alltid flytta till "vrldens bsta land" Norge (ja enligt FN iallafall)
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fn...-i_3605695.svd
Senast redigerad av Motley 2010-03-31 kl. 22:52.
Citera
2010-03-31, 23:10
Medlem
Ny Svensk Ku Kux Klan-frening kanske kan vara ngot, som stter skrck i packet. Hur lter det fr er?
Citera
2010-03-31, 23:17
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:

Vad att gra?

Jad, skyll p invandrarna bara, det r deras fel. Allt var guld och grna skogar innan de kom hit, inte sant?
F s knner jag till tv fall dr yngre mn mrdat ldre damer de senaste ren, helt oprovocerat. Bda gngerna var grningsmannen en etnisk svensk. Eller ja, nu tre fall d, dr det kanske handlar om en invandrare.
Citera
2010-03-31, 23:34
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Men snlla lilla gubben? Jag har ju sagt femtielva tusen gnger att politikerna redan vet och att de har vetat hela tiden. De styrande vill att det som hnder skall hnda. Allt som har hnt har planerats och genomdrivits avsiktligt och medvetet. Det r inget misstag. De styrande arbetar fr helt andra intressen och uppdragsgivare n det svenska folket. Ingen kan f politiker och media att "inse" eller "vakna". Det enda som gller r att helt enkelt byta ut dagens politiker och media mot andra politiker och annan media. Svenskar mste sluta sitta som efterblivna sm fgelungar och pipa med ppen nbb. Svenskvnliga krafter mste helt enkelt erstta dagens maktelit och system. Svenskar mste skapa nya partier, ny media och nya strukturer. Det finns inget annat stt. Reinfeldt och gnget hatar dig. Bonniers hatar dig. Fatta det nn gng.

Angende ditt tidigare svar p mina frgor om vrldsjudekonspirationen. Det r ganska orimligt fr mig att lsa igenom alla dessa verk. Ls dittan och dattan, ven om jag skulle det, r det precis samma teknik som anvnds av vurmare, "Ls det hr", "Ls det dr". Det som tas upp i dessa bcker och skrifter r precis samma skrot och korn som de skrifter du hnvisar till. Alla sger sig sitta inne med sanningen och hnvisar till verk efter verk. Jag knner att det enda som skulle kunna vertyga mig rent praktiskt r en saklig genomgng med de starkaste argumenten fr att det hr r sant. Missuppfatta mig inte, jag tror verkligen att det du sger kan vara sant, saker r verkligen inte som de ser ut att vara. Som du skert vet r jag ppen fr alla former av argument och jag har, likt dig, inte alltid varit ppen rasist. Men just detta med judefrgan intresserar mig, jag knner dock att de verk du hnvisar till skyfflas bort som vinklad propaganda av precis alla, precis som alla kllor jag hnvisar de verklighetsfrnvarande till sgas direkt som vinklad propaganda. Drfr skulle direkta argument frn en vldigt kunnig person uppskattas enormt!

Om du har lust att g igenom detta via PM s vlkomnar jag dig!

Citat:
Ursprungligen postat av IAmAMisanthropic
Jad, skyll p invandrarna bara, det r deras fel. Allt var guld och grna skogar innan de kom hit, inte sant?
F s knner jag till tv fall dr yngre mn mrdat ldre damer de senaste ren, helt oprovocerat. Bda gngerna var grningsmannen en etnisk svensk. Eller ja, nu tre fall d, dr det kanske handlar om en invandrare.

Dumme fan.
Citera
2010-03-31, 23:34
Medlem
Jag lider inte alls av det som hnde. Snarare undrar jag vad det ldre paret hade utanfr lderdomshemmet att gra. Mste varit dligt inhngnat. Antagligen ligger det nog ngot bakom som inte r s oskyldigt. Pensionrer i dag r i mnga fall lika vidriga som de mnniskor av frmmande nationalitet som ni gillar att kritisera. I mitt jobb kommer jag i daglig kontakt med mnniskor av olika slag. Den enda bonus jag ftt r frakt mot vissa nationaliteter samt pensionrer som alla tror r s oskyldiga. Detta p grund av att man ser hur mnga beter sig. Och tro mig pensionrer r minst lika stora svin som mnga andra och skall inte behandlas bttre n andra heller.
Senast redigerad av Bengt-Olle 2010-03-31 kl. 23:43.
Citera
2010-03-31, 23:38
Medlem
IAmAMisanthropics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte

Dumme fan.

Jag har hga tankar om dig ocks ditt rkepucko.
Citera
2010-03-31, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Olle
Jag lider inte alls av det som hnde. Snarare undrar jag vad det ldre paret hade utanfr lderdomshemmet att gra. Mste varit dligt inhngnat. Antagligen ligger det nog ngot bakom som inte r s oskyldigt. Pensionrer i dag r i mnga fall lika vidriga som de mnniskor av frmmande nationalitet som ni gillar att kritisera. I mitt jobb kommer jag i daglig kontakt med mnniskor av olika slag. Den enda bonus jag ftt r frakt mot vissa nationaliteter samt pensionrer som alla tror r s oskyldiga. Detta p grund av att man ser hur mnga beter sig. Och tro mig pensionrer r minst lika stora svin som mnga andra och skall inte behandlas bttre n andra heller.
r du helt dum i huvudet? Skulle friska pensionrer inte f g ut och handla? Du mste vara en av de dummaste p detta forum och det sger inte s lite. Vrda, vrda och respektera de ldre!
Citera
2010-04-01, 00:17
Medlem
Ny ku klux klan-frening i svensk tappning. Som kan stta skrck i packet. Svensken var en stolt krigare frr i tiden. Det r dags att bjuda upp till dans igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in