Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-05-11, 18:28
Medlem
3-0 till mitt favoritlag är den bästa ställningen!
Citera
2007-03-12, 01:53
Medlem
Tycker det är gött...

Tycker det är riktigt gött när man lägger upp bruden på ett bord i lagom höjd och bara bombar in den stående...

Sjukt dynamisk ställning om man är ute efter stenhård sex...
Citera
2007-03-12, 02:08
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseTheMan
Tycker det är riktigt gött när man lägger upp bruden på ett bord i lagom höjd och bara bombar in den stående...

Sjukt dynamisk ställning om man är ute efter stenhård sex...

Snygg bump!
Citera
2007-03-13, 09:57
Medlem
doggy och samtidigt dra upp tjejen mot sig och hålla henne på brösten e bästa ställningen
Citera
2007-03-13, 12:18
Medlem
Oozes avatar
Jag måste säga bakifrån, inte vart med om så många olika ställningar men jag gillar den.

Fred
Citera
2007-03-13, 12:55
Medlem
SavageSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxit
doggy och samtidigt dra upp tjejen mot sig och hålla henne på brösten e bästa ställningen

Oh, jäkligt bra! Men min absoluta favvo är ändå när hon rider och lutar sej bakåt för att ta stöd mot mina vader! Sjukt juste vy...
Citera
2007-03-13, 13:58
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Jag gillar bakifrån och missionären faktiskt, två "Orginal" sas. :P
Citera
2007-03-13, 15:46
Medlem
Alladins avatar
Finns ingen "bästa ställning" för min del, allt beror på situation/tjejen/humör och dessutom varierar man ju oftast under ett samlag.
Citera
2007-03-13, 18:17
Medlem
Apelsinens avatar
Får nog säga missionären faktiskt. Man har grym ögonkontakt, kan kyssas och ha hela kropparna mot varandra.
Citera
2007-03-13, 18:23
Medlem
Bloodstones avatar
Vig ska hon vara, liggandes på rygg med benen/fötterna bakom nacken, som ett nyöppnat ostron.
Citera
2007-03-13, 20:10
Medlem
Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodstone
Vig ska hon vara, liggandes på rygg med benen/fötterna bakom nacken, som ett nyöppnat ostron.
En del har ju fan svårt att bara lägga benen på ens axlar om man lutar sig fram lite... Hem och stretcha!

OnT
Hon får gärna ligga på mage, kudde under om det blir läge. Men det är inte så noga vilken det blir, bara man får variera sig lite.
Citera
2007-03-14, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apelsinen
Får nog säga missionären faktiskt. Man har grym ögonkontakt, kan kyssas och ha hela kropparna mot varandra.

Håller med.
Sen när tjejen tar tag i en runt midjan och hjälper till så att man stöter hårdare. *mumma* När det är dags att gå för en så vill man ta det lugnare och kanske vila då märker man hur tjejen blir ännu kåtare och tvingar då en med hjälp av händerna runt midjan att fortsätta stöta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in