Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2007-03-14, 12:52
Bannlyst
den bästa "startpositionen" är "spooning bakifrån". Man ligger alltså lite halvt på rygg samtidigt som man spoonar. Sen lägger man vänster hand på vänster bröst, höger hand på muffen och munnen över höger bröstvårta. Tror de flesta brudar diggar denna Man kan leka att dom är en gitarr och spela värsta fittsolot

annars så sitter bakifrån alltid fint, gärna med kudde under flickans mage för bättre vinkel. Sen måste man ju vara försiktigt så man inte slår i livmodertappen...

eller?
Citera
2007-03-14, 22:25
Medlem
d00rkeys avatar
Favoritställningar skiftar från gång till annan, beroende på humör och om man vill hårdsexa eller köra lite mjukisgulligt... Men..

En som är vansinnigt fin och bra är när tjejen är ovanpå, stående på huk över en och rider (eller rättare sagt, mest "teasar") bara på ollonet.. Några gånger emellanåt ska hon dock gå ner helt och hållet över hela kuken. En risk med denna variant på "tjejen rider" är att man kommer alldeles för snabbt, om inte tjejen lyckas bra i sitt retande!

Andra klara favoriter är annars jag ovanpå och tjejen med fötterna på mina axlar, då kommer man rätt djupt. Eller tjejen på mage, gärna med kudde eller dylikt under höfterna, och jag som ångar på bakifrån..
Citera
2007-03-14, 22:57
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Andra klara favoriter är annars jag ovanpå och tjejen med fötterna på mina axlar, då kommer man rätt djupt. Eller tjejen på mage, gärna med kudde eller dylikt under höfterna, och jag som ångar på bakifrån..
Enligt min uppfattning, och erfarenhet, är att man bottnar väldigt lätt i den ställningen, vilket är allt annat än bra för tjejen. Testat det lite, samma resultat varje gång, jag kommer in för djupt.

Min favorit är då tjejen lutar sig ner över mig, ridandes så vi kan kyssas. Underbart.
Citera
2007-03-14, 23:20
Medlem
Piglets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirFlaw
Sen måste man ju vara försiktigt så man inte slår i livmodertappen...

eller?

Jo med FB-kukarna är ju det alltid ett problem, oavsett position.
Citera
2007-03-14, 23:25
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Enligt min uppfattning, och erfarenhet, är att man bottnar väldigt lätt i den ställningen, vilket är allt annat än bra för tjejen. Testat det lite, samma resultat varje gång, jag kommer in för djupt.
/.../
Menar du den första eller andra i det du citerade? Och jo visst; man kan gå lite väl djupt (beroende på utrustning) men så behöver man ju inte heller dunka in den på släggaktigt vis.. Att bara skruva och trycka lite, när den bottnar i alla fall, kan ju vara gott det med.
Citera
2010-05-08, 23:28
Medlem
Vivvis avatar
Citat:
annars så sitter bakifrån alltid fint, gärna med kudde under flickans mage för bättre vinkel. Sen måste man ju vara försiktigt så man inte slår i livmodertappen...
eller?

Bra du skrev det..för det kan göra ganska ont faktiskt.
Citera
2010-05-20, 18:15
Medlem
Doggystyle eller någon ställning där han har kontrollen och där han kommer djupt och hårt in i mig, love it!
Citera
2010-05-20, 20:54
Medlem
Missionären fast tjejen ska ha upp benen på axlarna eller doggystyle, det beror på vad man är sugen på .
Citera
2010-05-20, 22:42
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Jo, det stämmer, det kan göra jävligt ont. Blir nästan som att den smärtan går upp i magen och får en att må illa. Som när ni män får pungkross!

Hursomhaver, bakifrån är jävligt nice för min kille älskar den. Väldigt tändande att höra honom njuta. Annars är det inget fel på missionären, lite trött myssex på morgonen i den ställningen är alltid trevligt. Men jag är inte den som bangar för en liten ridtur, det är nog fan favoriten!
Senast redigerad av Ogden 2010-05-20 kl. 22:43. Anledning: stavfel, motherfucker!
Citera
2010-05-20, 23:45
Medlem
Jafan89s avatar
doggystyle, vill ha den skönt och enkelt
Ibland den gammla goa missionären just pga närheten, och för att jag älskar snygga bröst
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in