2010-08-07, 00:56
Medlem
backmeisters avatar
fick en bit av en kompis. tog som en halv ärta och rökte med tobak. fick världens jävla hjärtklappning, dödsångest, svettningar, svimningar, u name it. kom nyss hem från akuten pga ENBART detta. har ingen aning om varför jag blev så på det. tog extremt lite. har inte rökt något annat eller druckit alkohol idag. äter tram för min rygg värk bara. . . köp inte denna skit enligt mig.
Citera
2010-08-08, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backmeister
fick en bit av en kompis. tog som en halv ärta och rökte med tobak. fick världens jävla hjärtklappning, dödsångest, svettningar, svimningar, u name it. kom nyss hem från akuten pga ENBART detta. har ingen aning om varför jag blev så på det. tog extremt lite. har inte rökt något annat eller druckit alkohol idag. äter tram för min rygg värk bara. . . köp inte denna skit enligt mig.

Hahaha! Fan vad nice
Citera
2010-08-08, 11:56
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ditt jävla äckel, de är sånna som du som kommer få alla rökmixar klassade. Hjärtklappning får nästan alla som röker. Du fick hjärtklappning och trodde att du skulle dö så då började du nojja och då får du dödsångest... idiot
Citera
2010-08-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack
Ditt jävla äckel, de är sånna som du som kommer få alla rökmixar klassade. Hjärtklappning får nästan alla som röker. Du fick hjärtklappning och trodde att du skulle dö så då började du nojja och då får du dödsångest... idiot

Precis. Vad tror du jag skrattade åt? :P Sannerligen en dåre. Och skulle inte förvåna mig om kräket är 12 år heller.

MVH
Fröken Frid :>
Citera
2010-08-08, 13:44
Medlem
Tuberkuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flumtrack

Det är sådana som du själv som får brukare att se ut som idioter.
Citera
2010-08-08, 14:06
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuberkulos
Det är sådana som du själv som får brukare att se ut som idioter.

Det är sånna som DU som får brukare på flashback att se ut som efterblivna!
Citera
2010-08-08, 14:24
Medlem
Tuberkuloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Det är sånna som DU som får brukare på flashback att se ut som efterblivna!
Det vore dumt att döma brukarna på flashback utifrån en icke-brukare. Men visst, whatever floats your boat.
Citera
2010-08-11, 19:39
Medlem
backmeisters avatar
tycker det är väldigt skumt i vilket fall.. det var alltså 5 dagar sedan jag rökte skiten och har samma ångest som dagen jag tog det... har varit till doktorn 3 ggr nu.. 2 besök till akuten då jag hade extremt högt blodtryck, samma dag som rökningen och dagen efter. idag var jag till Vårdcentralen, hade fortfarande högt blodtryck... so you tell me.. alla får dessa symptom av denna skit? betvivlar jag starkt för då skulle nog ingen röka den..

frågan återstår dock, är dessa symptom från detta eller är det pga något annat? har läst rätt mycket om det och jag hittar ingen som har fått dessa syptom, som också sitter i 5 dagar. fick attarax på vc mot ångesten men jag tycker ju att det borde släppa snart. har aldrig varit med om att något du röker sitter i 5 dagar på detta sätt.
Citera
2010-08-15, 16:36
Medlem
Citat:
tycker det är väldigt skumt i vilket fall.. det var alltså 5 dagar sedan jag rökte skiten och har samma ångest som dagen jag tog det... har varit till doktorn 3 ggr nu.. 2 besök till akuten då jag hade extremt högt blodtryck, samma dag som rökningen och dagen efter. idag var jag till Vårdcentralen, hade fortfarande högt blodtryck... so you tell me.. alla får dessa symptom av denna skit? betvivlar jag starkt för då skulle nog ingen röka den..

frågan återstår dock, är dessa symptom från detta eller är det pga något annat? har läst rätt mycket om det och jag hittar ingen som har fått dessa syptom, som också sitter i 5 dagar. fick attarax på vc mot ångesten men jag tycker ju att det borde släppa snart. har aldrig varit med om att något du röker sitter i 5 dagar på detta sätt.

kan du jaga upp dig själv så du får högt blodtryck kanske?... ångesten kanske... kanske ska sluta oroa sig så jävla mycket och röka en fet och dricka lite te... plana ut... det är nått som folk har svårt för...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in