• 1
  • 2
2010-04-11, 01:42
Medlem
hej

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City (PS3) kommer p fredag,

tror ni att det r vrt att kpa om man klarat gta4 2r sen, eller kommer det att knnas gammalt.
Citera
2010-04-11, 02:10
Medlem
KneKhis avatar
Jag hade kpt det.It's GTA we're talking about!
Citera
2010-04-11, 16:14
Medlem
Flrbs avatar
Det som r, r att R* har ju lagt till en jvla massa extra saker nu till de "nya" spelen s det inte ska knnas gammalt.

Jag tror d jag ska kpa det med tanke p det EXTREMT lga priset, det kostar ju bara 350:- typ s man har ju inte tappat s mkt ifall det sg.
Citera
2010-04-11, 16:23
Medlem
LifeIsALoops avatar
Det blir ett kp.. Hade frsta expansionen p 360 (innan den pajade) och det var grymt..
Och det r ju som sagt GTA vi snackar om
Citera
2010-04-11, 16:24
Medlem
Vuxenkos avatar
Blir en sjlvklarhet att kpa detta. Spelat det p 360, och bda spelen r frbannat roliga.
Citera
2010-04-11, 19:28
Medlem
Petesamprass avatar
ska g att kpa p playstation store fr halva priset har jag hrt!
Citera
2010-04-11, 19:33
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petesampras
ska g att kpa p playstation store fr halva priset har jag hrt!
har det hellre p skiva..
Enda anledningen till att jag inte kpt DA:O expansionen. Smst att man inte kan kpa det p skiva.
Citera
2010-04-11, 22:43
Medlem
Petesamprass avatar
som fattig student prioriteras ej skiva framfr ett bra pris
Citera
2010-04-11, 23:10
Medlem
hur mnga nya vapen finns det, och kan man kpa mer klder osv till sin gubbe typ som san andreas eller r det samma som gta4,

jag tror att jag ska kpa det p fredag, har spelat igenom alla gta frn gta1-gta4 frutom Vice City Stories och Liberty City Stories.
Citera
2010-04-13, 23:28
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboure
hur mnga nya vapen finns det, och kan man kpa mer klder osv till sin gubbe typ som san andreas eller r det samma som gta4,

jag tror att jag ska kpa det p fredag, har spelat igenom alla gta frn gta1-gta4 frutom Vice City Stories och Liberty City Stories.

Finns att kpa p playstation store i USA nu fr 20 Dollar/st. Vet ngon om det gr att kpa frn ett Amerikanskt konto om man fejkat adressen, och funkar tex the lost and the damned med mitt svenska GTA4?
Citera
2010-04-13, 23:57
Medlem
lumbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Finns att kpa p playstation store i USA nu fr 20 Dollar/st. Vet ngon om det gr att kpa frn ett Amerikanskt konto om man fejkat adressen, och funkar tex the lost and the damned med mitt svenska GTA4?

Tror inte det, vet att bland annat map-pack osv. till uncharted2 mste kpas frn samma region som sjlva skivan.
Citera
2010-04-14, 00:00
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lumba
Tror inte det, vet att bland annat map-pack osv. till uncharted2 mste kpas frn samma region som sjlva skivan.

Aj d, fr vl vnta tills det slpps hr d. Ngon som vet vad det kommer kosta p playstation store?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in