• 1
  • 2
2010-04-14, 09:46
Medlem
Flrbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Finns att kpa p playstation store i USA nu fr 20 Dollar/st. Vet ngon om det gr att kpa frn ett Amerikanskt konto om man fejkat adressen, och funkar tex the lost and the damned med mitt svenska GTA4?

Man mste ju inte ha GTA4 fr att kunna lira detta, det str ju klart och tydligt p webhallen. :O
Citera
2010-04-14, 10:02
Medlem
smides avatar
Fan vad jag ngrar att jag kpte xbox 360 enbart fr episodes of liberty city. Kunde sparat 3000 spnn om jag vntat tre mnader.
Citera
2010-04-14, 11:01
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flrb
Man mste ju inte ha GTA4 fr att kunna lira detta, det str ju klart och tydligt p webhallen. :O

Jag vet att episodes from liberty city r standalone, men tror inte det gller nr man kper online d dom ligger under avd "addons" dr.
Citera
2010-04-14, 11:09
Medlem
Wazas avatar
Har bde The Lost and Damned och The Ballad of Gay Tony till kryssldan.
I min mening r dessa tv bttre n Gta IVs original story speciellt Gay Tony.
S mitt rd gillar ni GTA s kp!
Citera
2010-08-28, 17:18
Medlem
Testar att stlla samma frga hr som i PS3-trden i hopp om hjlp:

Citat:
Ursprungligen postat av Kantona
Jag kpte nyss GTA TLAD och TBGT p PSN, men nr det laddat klart och jag har installerat s hittar jag inte spelen ngonstans, ngon som har ngon id om vad som kan ha hnt? Mycket mjligt att jag kan ha gjort ngot fel d jag r jvligt trtt.
Citera
2010-12-23, 15:12
Medlem
bergsdals avatar
Jag kpte Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City igr och det var 2 skivor i fodralet, grand theft auto IV och ballad of gay tony men vart r lost and damned ? r den i samma skiva som grand theft auto IV ?
Senast redigerad av bergsdal 2010-12-23 kl. 15:23.
Citera
2010-12-23, 15:53
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsdal
Jag kpte Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City igr och det var 2 skivor i fodralet, grand theft auto IV och ballad of gay tony men vart r lost and damned ? r den i samma skiva som grand theft auto IV ?

Nja, tror den ska vara p Ballad-skivan, jag har det brnt och d var det GTAIV p ena och de andra tv p den andra.
Citera
2010-12-23, 15:57
Medlem
goolies avatar
Citat:

TBoGT och TLAD r p samma skiva.
Citera
2010-12-23, 16:05
Medlem
bergsdals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
Nja, tror den ska vara p Ballad-skivan, jag har det brnt och d var det GTAIV p ena och de andra tv p den andra.

Citat:
Ursprungligen postat av goolie
TBoGT och TLAD r p samma skiva.
Jaha okej, men man brjar med GTA IV, TLAD och TBoGT.?
Citera
2010-12-25, 16:25
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Jaha okej, men man brjar med GTA IV, TLAD och TBoGT.?

Det spelar egentligen ingen roll, jag tror bara det r en sekvens i TLAD dr man fr se Niko frn GTAIV, men det r inget speciellt eller ngot som "frstr".

Eftersom GTAIV r vldigt mycket strre br du ju spela det frst och sen spelar det ingen roll i vilken ordning du spelar de vriga tv.
Citera
2010-12-25, 19:07
Medlem
rullknufss avatar
Sjlv krde jag GTA IV, TLAD och sist TBoGT, kronologisk ordning allts. Riktigt vrt kp, synd bara att TLAD var s kort.
Citera
2011-04-14, 20:05
Medlem
re ngon som vet om man kan byga eller kps typ egna saker GTA IV? tillexempel kpa en egen bil och hll p att fixa den??

skulle vara tacksam fr svar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in