Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-15, 17:54
  #1
Avstängd
zhts avatar
Nu är det dags! Första SM-finalen sänds 19.00 på Kanal9, och jag tror att det kommer bli jävligt jämnt!

Wesslau har spelat bra hela slutspelet och Liv brukar höja sig när det gäller, kan detta bli en målvaktskamp kanske?

2010-04-15, 18:01
  #2
Medlem
Kesslers avatar
Nu drar jag mot hovet, taggad som aldrig förr. KOM IGEN DIF!!!!!!
2010-04-15, 18:05
  #3
Avstängd
zhts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Nu drar jag mot hovet, taggad som aldrig förr. KOM IGEN DIF!!!!!!

Lycka till, det kommer bli en spännande match men jag hoppas att vi krossar er. F.ö så bor jag i sthlmsområdet så funderar på att dra till någon match, brukar inte göra det då jag tycker att ES-hockey är tråkig men i slutspelstider får man väl göra undantag
2010-04-15, 18:07
  #4
Avstängd
Gaboriks avatar
Varfor ar det matchstart 1930 i finalen?
2010-04-15, 18:17
  #5
Avstängd
zhts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaborik
Varfor ar det matchstart 1930 i finalen?

Troligen för att fler ska hinna hem från jobbet.
2010-04-15, 18:20
  #6
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zht
Lycka till, det kommer bli en spännande match men jag hoppas att vi krossar er. F.ö så bor jag i sthlmsområdet så funderar på att dra till någon match, brukar inte göra det då jag tycker att ES-hockey är tråkig men i slutspelstider får man väl göra undantag
Varför hejar du på ett elitserielag och bryr dig plötsligt nu när det är slutspel när du tycker hockeyn egentligen är tråkig? Gillar att folken på forumet anklagar djurgårdens supporters för att bara vara medgångare när det är ni som är det även om vi självklart har idioter också.

Må bäste (stockholms)lag vinna!
2010-04-15, 18:20
  #7
Medlem
Damacys avatar
Beger mig till Hovet nu, har redan 180 i puls...
2010-04-15, 18:35
  #8
Avstängd
zhts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanashi
Varför hejar du på ett elitserielag och bryr dig plötsligt nu när det är slutspel när du tycker hockeyn egentligen är tråkig? Gillar att folken på forumet anklagar djurgårdens supporters för att bara vara medgångare när det är ni som är det även om vi självklart har idioter också.

Må bäste (stockholms)lag vinna!

Du vet att man kan följa lag på andra sätt även om man inte kollar på varenda grundseriematch? Sedan så kollar jag på grundserien rätt mycket också, även om hockeyn är rätt lam
2010-04-15, 18:40
  #9
Medlem
StefanAJs avatar
Man känner sig lite ur fas nu efter en veckas uppehåll (även om NHL har tagit bort rätt mycket av abstinensen). Tycker fortfarande det borde börjat direkt efter att semifinalerna spelats klart. Men taggad är jag och jag känner på mig att det kommer bli en riktigt jämn finalserie. Hoppas på bra hockey där domarna (som alltid verkar vilja vara i centrum) inte lägger sig i allt för mycket.

Må bästa lag vinna.
2010-04-15, 18:40
  #10
Medlem
NirvanAs avatar
Borde inte DIF spela i globen med tanke på att det är final och globen rymmer mer folk?
2010-04-15, 18:51
  #11
Medlem
Någon som vet vart man kan få tag i en stream? PM:a mig isf!

Eller åtminstonde livescore, hittar fan ingenting på google!
2010-04-15, 18:54
  #12
Medlem
Trumpeters avatar
Tror på en jämn och tät som avgörs först i andra halvan av tredje perioden. 3-2 till DIF är min gissnin

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback