• 1
  • 2
2010-04-19, 15:09
Medlem
Flipits avatar
Vem r Sveriges roligaste komiker? Ge grna en liten motivering varfr ocks, och skicka grna med ngot roligt klipp

Kan vara inom alla kategorier, stand-up, imitationer etc.

Personligen tycker jag Johan Glans r Sveriges roligaste komiker, man knner igen sig i mnga av hans skmt
Citera
2010-04-19, 15:10
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipit
Vem r Sveriges roligaste komiker? Ge grna en liten motivering varfr ocks, och skicka grna med ngot roligt klipp

Kan vara inom alla kategorier, stand-up, imitationer etc.

Personligen tycker jag Johan Glans r Sveriges roligaste komiker, man knner igen sig i mnga av hans skmt
Lgger min rst p Johan Glans jag ocks. Gillar hans sjlvironi
Citera
2010-04-19, 15:11
Medlem
brajzillas avatar
thomas jrvheden kan vara jvligt rolig ibland tycker jag!
Citera
2010-04-19, 15:12
Medlem
persiflages avatar
Leif GW Persson. As simple as that.
Citera
2010-04-19, 15:13
Medlem
karnstans avatar
Jag tycker inte vi har ngra roliga komiker alls. Betnr har sina ponger men han grnsar hela tiden p att bara lta grinig. De frsta avsnitten av solsidan var riktigt bra, nog bland det roligaste som gjorts hr p ngra r. S jag fr vl sga han Herngren och Johan Rheborg, fast jag egentligen inte tycker de r speciellt roliga heller. Petra Mede r i alla fall Sveriges trkigaste "komiker". Usch vad jag lter bitter.
Citera
2010-04-19, 15:14
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Lgger min rst p Johan Glans jag ocks. Gillar hans sjlvironi
+ 1
Citera
2010-04-19, 15:19
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karnstan
Jag tycker inte vi har ngra roliga komiker alls. Betnr har sina ponger men han grnsar hela tiden p att bara lta grinig. De frsta avsnitten av solsidan var riktigt bra, nog bland det roligaste som gjorts hr p ngra r. S jag fr vl sga han Herngren och Johan Rheborg, fast jag egentligen inte tycker de r speciellt roliga heller. Petra Mede r i alla fall Sveriges trkigaste "komiker". Usch vad jag lter bitter.
Jag gillade Betnr i brjan, men som du sger han lter bara bitter nu fr tiden. Blir vldigt trtt p honom ganska fort, dock kommer han med fyndiga saker ibland s jag skulle grna lsa hans skmt istllet fr att behva lyssna p dom.
Citera
2010-04-19, 15:23
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Jag gillade Betnr i brjan, men som du sger han lter bara bitter nu fr tiden. Blir vldigt trtt p honom ganska fort, dock kommer han med fyndiga saker ibland s jag skulle grna lsa hans skmt istllet fr att behva lyssna p dom.

+1 det knns som att han har mjlkat sin kossa torr alltid samma jvla rabblande utan ett andetag
Citera
2010-04-19, 15:23
Medlem
Flipits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karnstan

Rheborg tnkte jag faktiskt inte p ven han r ju grymt rolig! Ingen karaktrsskdespelare precis, men som du skriver var Solsidan riktigt roligt och jag lskar hur hrligt "Svenskt arg" han r hela tiden
Citera
2010-04-19, 15:37
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Johan glans sklart!
Citera
2010-04-19, 15:39
Medlem
Hller med, Johan Glans r grym. Gillar ven Felix Herngren faktiskt.
Citera
2010-04-19, 16:08
Medlem
Awesomes avatar
Johan Glans kan vara s verdriven ibland. Felix Herngrens kommentarer i programmet Whipeout r klockrena, ven hans skdespeleri i Solsidan r det bsta svenska jag sett p lnge. Solsidan ger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in