2010-04-20, 17:11
Medlem
DreamViews avatar
Nu r det s hr att jag hade Photoshop CS4 installerat p min mac frut, men av ngon anledning slutade det att fungera s jag avinstallerade det. Problemet r det att nr jag frsker installera programmet igen str det "Already Intsalled" s det gr inte.

Avinstallerade det tidigare med Appzapper, samt att jag har skt hur mnga gnger som helst i finder efter relaterade filer till programmet som kanske finns kvar, men hittar inte ngonting.

Nr jag har skt har jag anvnt mig av skord som CS4, Photoshop, Adobe o.s.v, men det kanske r s att filen/filerna jag letar efter inte heter ngot i den stilen alls.

Finns det ngot program dr man kan ska efter filer p djupet om ni frstr vad jag menar, eller hur ska jag bra mig t?

Tacksam fr svar
Citera
2010-04-20, 18:50
Medlem
Snjs avatar
Testa CleanMyMac (ett betalprogram - men det finns gratis fr pirater ). Jag krde det nyss och rensade ut hela 4gb med skrp - filer som tillhr program som jag inte lngre har etc. S det tycker jag du kan testa, annars har jag inte en aning om vad som r fel!
Citera
2010-04-20, 19:15
Medlem
DreamViews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöj
Testa CleanMyMac (ett betalprogram - men det finns gratis fr pirater ). Jag krde det nyss och rensade ut hela 4gb med skrp - filer som tillhr program som jag inte lngre har etc. S det tycker jag du kan testa, annars har jag inte en aning om vad som r fel!

Tack fr tipset ska tanka ner och testa nu s terkommer jag med resultatet.
Citera
2010-04-20, 22:07
Medlem
DreamViews avatar
Funkade inte, men fick ngra gb bortrensade frn datorn alla fall
Citera
2010-04-20, 22:44
Medlem
turbokillens avatar
Testa denna, kanske kan funka
http://www.adobe.com/support/contact/cs4clean.html
Citera