Citat:
Ursprungligen postat av balkanboyz
PSYCHO!
Kontakta genast katolska kyrkan, beställ exorcism...
katolska kyrkan är ju sämst på exorcism
men nog känns det som om typ Constantine skulle vara bra i det här läget! Jag har hört de som gjort hypnos och avslöjat skumma grejor som ligger i det undermedvetna också.
F.ö. så är det galet många katoliker som har skumrask i kroppen eftersom de tillber döingar och grejor. Iof så skulle det ju leda till att ledarskapet får jobba mycket på den fronten
men TS, för tips så är det ju att typ slänga ouja-brädor och annat som kan vara kontraktsbindande. Även om man inte tror på orena andar kan man väl gå med på att om du sluter kontrakt och öppnar upp dig för konstiga saker så kan det slå knut i det undermedvetna.
Rehabilitering är ju också ett måste.
Min erfarenhet är att det finns gott om bra folk som har sådana här låsningar som de inte kan komma ur. Finns ju många fler saker än skumt stirrande såsom rädsloreaktioner, mardrömmar, tvångstankar osv. Jag hjälpte en tjej som hade ångest en gång, jag kan väl beskriva hur det hände...
Jag hade lite folk samlade hos mig där jag passade på att bygga upp moralen litegrann, det är naturligt beteende för mig. Den här vännen då berättade för mig att hon hade ångest och blev mörkrädd hemma och kände sig hotad ett flertal gånger. Detta gjorde hon i respekt. Om man inte respekterar auktoritet som doktor, polis osv så kommer man förmodligen inte lyckats lösa något. Hon respekterade alltså mig och öppnade upp för ett känsligt ämne. Då fick jag en aning om en mörk gestalt vars själva identitet låg typ i Ångest. (jag kommer inte ihåg exakt) Härpå reagerade jag bara och liksom "for ut" mot det här problemet, fast mer som i en idé - handlingarna var milda och inget speciellt, då blev hennes kropp alldeles slapp och hon föll framstupa och höll på att ramla in i min säng när hon blixtsnabbt satte sig. Så satt hon där helt förvånad och undrade vad som hade hänt...
Senare kunde hon rapportera att hon blivit av med ångesten och det som hotade