• 1
  • 2
2004-03-27, 20:33
Medlem
om man åker mot t-centan precis efter perrongen på södra station blir det ju öppet ett litet tag innan en ny tunnel (slussen) kommer igen... bredvid spåret här har jag för mig att det finns någon ingång bland vegetationen, nån som vart där?
Citera
2004-03-27, 22:04
Bannlyst
...
Citera
2004-03-28, 01:01
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonar
Syftar du på fatbursparken?

Måste va där och där vill jag in!
Citera
2004-03-28, 17:45
Medlem
jag drar dit o fotar om det e nått att ha.
återkommer med rapport.
Citera
2004-03-28, 21:07
Medlem
Jag gled förbi där och kollade i sommras, dock utan framgång =/
Det såg relativt lätt ut att komma in, men det är - vad jag såg - bara pendeltågstunnlar där.
Citera
2004-03-29, 00:00
Bannlyst
jag har varit där inne tyvär kan jag inte tala om hur man kommer in.. nämligen topsecret än så länge, man vill ju inte att det ska stängas igen så som allt annat :mad:

hur som helst så kommer det en ny film så småning om med filmat material där ifrån så håll ut gubbarrrrrrrr...
Citera
2004-03-29, 02:27
Bannlyst
...
Citera
2004-03-29, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sonar
hmm... Barr.. är det DEN tunneln den här tråden handlar om?
så uppfattade jag det, men kanske är det en annan
fast som det diskuterades förut så kanske man borde skita i att lägga upp det filmade materialet så att inte vissa typer som brukar snoka på sytechs ftp stänger igen stället som sagt.. som vi snackade om förut ja, hade glömt det!
Citera
2004-03-31, 17:24
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wentor-
Jag gled förbi där och kollade i sommras, dock utan framgång =/
Det såg relativt lätt ut att komma in, men det är - vad jag såg - bara pendeltågstunnlar där.

Den tunnel jag kom att tänka på är inte pendeltågstunnel men jag kan kanske tänka på fel park men tror inte det..
Citera
2004-04-07, 18:46
Medlem
Har den här postats förut??

http://www.tim-trafik.se/uploaded/tuff/Tuff_203.pdf

Blir intressant på sidan 4-5..
Citera
2004-04-07, 19:00
Medlem
dietyls avatar
det är en bra artikel ja
Citera
2004-04-07, 19:19
Medlem
japp den tunneln är det! det gamla hemliga kult järnvägstunneln under södermalm!! ingången e alltså tunneln i fatbursparken... faan vilken lättnad att få veta det... har ju undrat om den hur länge som helst... nu e frågan bara vart e öppningen från ANDRA sidan? va o kikade runt upp o ner bland där stads missionen ligger ungefär, hitta ingenting. ingången ligger i sjömanshemmet står det i artikeln..man måste alltså IN där först....har NÅGON utforskat denna tunnel??? den ligger högst i prioritet hos mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in