2010-04-28, 18:25
Medlem
Hej! Nsta vecka kommer Sverigedemokraterna till mitt gymnasium fr bokbord osv. Jag skulle vilja f frslag av er p kluriga frgor som kan stlla till det fr dom, allts kniviga frgor som har med deras politik att gra! Ngot frslag ? =)
MVH Morendo
2010-04-28, 18:30
Medlem
Alla frgor som inte rr invandring gr frmodligen att de str stumma.
2010-04-28, 18:32
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morendo
Hej! Nsta vecka kommer Sverigedemokraterna till mitt gymnasium fr bokbord osv. Jag skulle vilja f frslag av er p kluriga frgor som kan stlla till det fr dom, allts kniviga frgor som har med deras politik att gra! Ngot frslag ? =)
MVH Morendo
Kommer ngra fler partier? Finns vldigt mnga frgor som borde stllas till moderaterna och sossarna.

De har ju trots allt ftt regera i ver 100 r s man undrar ju varfr...

Du r vl en korkad jvla blatte s jag har ingen lust att hjlpa dig verhuvudtaget.
2010-04-28, 18:33
Medlem
RedXs avatar
Frga dem om de har tnkt bygga Norrbottniabanan.
2010-04-28, 18:39
Medlem
J0kerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netlimiter.v1.30
Alla frgor som inte rr invandring gr frmodligen att de str stumma.

Jas, vad grundar du denna antydan p?
2010-04-28, 18:40
Medlem
persiflages avatar
Frga artigt hur de har kommit fram till att det mngkulturella "samhllsexperimentet" r just vad som orsakar Sveriges hga skattetryck. Som fljdfrga kan du vl vara lite kllkritisk och be dem att framlgga sin klla p det.
2010-04-28, 18:42
Medlem
persiflages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J0kern
Jas, vad grundar du denna antydan p?

Tror han syftade p Sverigedemokraternas agenda. Om man tittar p den s r invandringen lngst och mest uppmrksam. Och neka inte att Sverigedemokraternas main topic inte r invandringen, fr det r det.
Senast redigerad av persiflage 2010-04-28 kl. 18:46.
2010-04-28, 19:09
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morendo
MVH Morendo
Varfr vljer ni att infra allmn vrnplikt? Kommer inte det att ta upp hela vinsten med minskad invandring?
2010-04-28, 19:48
Medlem
J0kerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persiflage
Tror han syftade p Sverigedemokraternas agenda. Om man tittar p den s r invandringen lngst och mest uppmrksam. Och neka inte att Sverigedemokraternas main topic inte r invandringen, fr det r det.

Ja, och varfr skulle det vara ngot att behva neka, det r vl ganska uppenbart? Men precis som miljpartiet har miljn som "main topic" - S saknar man mig vetligen, inte vrig politik fr det?
2010-04-28, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Varfr vljer ni att infra allmn vrnplikt? Kommer inte det att ta upp hela vinsten med minskad invandring?

Nej.
2010-04-28, 23:27
Medlem
Hygglo.FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Nej.

Nehe?

Sen kan du frga varfr dom vill infra statskyrka igen.
2010-04-29, 03:31
Medlem
http://sverigedemokraterna.se/ -> Vra sikter.

Trden Lst / Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in