Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-28, 23:03
  #1
Medlem
Hejsan!

Är det bara jag som tycker att det är ett så otroligt högt odds på Athletico Madrid borta mot Liverpool?

Svenska spel erbjuder 5.40 i odds..

Liverpool utan, Ngog, Skrtel, Torres, Kuyt(?)

Jag vet att Athletico inte har den bästa formen direkt men.. dom bör ju iaf göra ett mål borta?

Tänkte sätta en dubbel imorn;

Fulham

Athletico

Odds. 11.

Är det värt o lägga en hundring? diskutera.
2010-04-28, 23:06
  #2
Avstängd
Phillehhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluepr1nt
Hejsan!

Är det bara jag som tycker att det är ett så otroligt högt odds på Athletico Madrid borta mot Liverpool?

Svenska spel erbjuder 5.40 i odds..

Liverpool utan, Ngog, Skrtel, Torres, Kuyt(?)

Jag vet att Athletico inte har den bästa formen direkt men.. dom bör ju iaf göra ett mål borta?

Tänkte sätta en dubbel imorn;

Fulham

Athletico

Odds. 11.

Är det värt o lägga en hundring? diskutera.

Det jag tänker fråga dig.. Vafan kör du odds på SvS?
Måste alla vara så jävla paranoida att ni är rädda att internationella spelaföretag ska ta era pengar?
Kör på Ladbrokes (kört där i 3år) eller på betsson. Oddsen där är väll mycket högre.
2010-04-28, 23:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillehh
Det jag tänker fråga dig.. Vafan kör du odds på SvS?
Måste alla vara så jävla paranoida att ni är rädda att internationella spelaföretag ska ta era pengar?
Kör på Ladbrokes (kört där i 3år) eller på betsson. Oddsen där är väll mycket högre.


Enligt dig verkar det vara fräckt att spela på internationella sidor..
2010-04-28, 23:13
  #4
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Enligt dig verkar det vara fräckt att spela på internationella sidor..


Eller också så tycker han helt enkelt bara att oddsen är skit på SvS (vilket dom är..)
2010-04-28, 23:13
  #5
Medlem
Jag gillar SvS jag vet att de inte har dem bästa oddsen, men det funkar att spela där.. Jag spelar inte för skyhöga summor direkt, utan mer för att det är kul, samt att man kanske kan vinna nån hundring då och då.

Men om vi går tillbaks till ämnet.
2010-04-28, 23:29
  #6
Medlem
Tetas avatar
Motivera varför du valde Fulham.

Atletico är väl sådär. Liverpool har väl en fin statistik för hemma matcher så det kan väl vara en anledning till de höga oddset.
2010-04-28, 23:36
  #7
Medlem
Atletico vinner knappast imorgon, Pool är oehört hemmastarka!
2010-04-28, 23:47
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
Eller också så tycker han helt enkelt bara att oddsen är skit på SvS (vilket dom är..)


Ni "mästerspelare" tycker ju att 1.70 ex. är riktigt bra odds vilket jag inte fattar. Hittade en del kanonodds på svenskaspel idag ex..

CSKA Moskva - Zenit St. Petersburg

Zenit med 2.75 i odds.
2010-04-28, 23:49
  #9
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Ni "mästerspelare" tycker ju att 1.70 ex. är riktigt bra odds vilket jag inte fattar. Hittade en del kanonodds på svenskaspel idag ex..


Du fattar väl själv att man inte kan säga att 1.70 är ett bra/dåligt odds utan veta vad det är för spel/match/lag det handlar om?
2010-04-29, 00:10
  #10
Medlem
BP till ~7 gånger fläsket på svs är ett bra spel annars.
2010-04-29, 02:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluepr1nt
Hejsan!

Är det bara jag som tycker att det är ett så otroligt högt odds på Athletico Madrid borta mot Liverpool?

Svenska spel erbjuder 5.40 i odds..

Liverpool utan, Ngog, Skrtel, Torres, Kuyt(?)

Jag vet att Athletico inte har den bästa formen direkt men.. dom bör ju iaf göra ett mål borta?

Tänkte sätta en dubbel imorn;

Fulham

Athletico

Odds. 11.

Är det värt o lägga en hundring? diskutera.

Ingen aning om 5.40 är ett bra odds, däremot vet jag att det finns en tråd för spelförslag.
2010-04-29, 20:04
  #12
Medlem
Stockos avatar
Det finns redan trådar för att diskutera spel och bra odds. Tråd låst.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback