Har funderat p hur folk skulle reagera p statusmedelandet "Goodbye" eller liknande p ett tag.
S vilka trs dra"Goodbye" eller liknande "hejd" meddelanden som statusmedelande eller likande fr att skrmma ens bekantskapskrets eller se reaktioner
Texten borde nog vara lite mer negativ och att efter man postat det inlgget gr man sig onbar ganska omgende, stnger av mobilen och anvnder inte internet (synligt) p ett par dagar. Det om ngot borde f fart p de som str nrmast
Varfr skulle man egentligen gra det? Fr att se om folk bryr sig, eller krva uppmrksamhet?
Och om det nu r s att dina "kompisar" skiter i dig, tar du d livet av dig (p riktigt) fr att ingen bryr sig?
Jag tror ganska mnga skulle reagera, eftersom alla tar Facebook p blodigt allvar.
Testa och se. Sedan skriver du reaktionerna hr, om du nu har ngra vnner.
Jag trodde att TS syftare p att han hade tagit bort sitt Facebook account.
Fattar fortfarande inte att spass mnga anvnder Facebook. Sjlv tog jag bort mitt konto fr 2 r sen - total waste of time, och anvndarna blir grovt utnyttjade och frstr ofta inte ens det.
Jag trodde att TS syftare p att han hade tagit bort sitt Facebook account.
Fattar fortfarande inte att spass mnga anvnder Facebook. Sjlv tog jag bort mitt konto fr 2 r sen - total waste of time, och anvndarna blir grovt utnyttjade och frstr ofta inte ens det.
Av vad jag frsttt s ger facebook ALLT du lgger upp dr, inklusive bilder/filmer och kan gra vad fan dom vill med det sen, typ slja till reklambyrer eller liknande
Av vad jag frsttt s ger facebook ALLT du lgger upp dr, inklusive bilder/filmer och kan gra vad fan dom vill med det sen, typ slja till reklambyrer eller liknande
S du tror att dom kommer slja dina bilder till reklambyrer? Ingen risk.
Personligen skulle jag nog inte gra det p min facebook fr att jag frmodligen skulle f en del telefonsamtal om det. Tnkte mer p tanken om att man har alla i ens bekantskapskrets i samma forum och vad man stakomma/skmta om i och med det.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!