• 1
  • 2
2010-04-30, 23:07
Bannlyst
Har funderat p hur folk skulle reagera p statusmedelandet "Goodbye" eller liknande p ett tag.
S vilka trs dra"Goodbye" eller liknande "hejd" meddelanden som statusmedelande eller likande fr att skrmma ens bekantskapskrets eller se reaktioner
Citera
2010-04-30, 23:10
Medlem
IsJourens avatar
Texten borde nog vara lite mer negativ och att efter man postat det inlgget gr man sig onbar ganska omgende, stnger av mobilen och anvnder inte internet (synligt) p ett par dagar. Det om ngot borde f fart p de som str nrmast
Citera
2010-04-30, 23:16
Medlem
PimpsDelites avatar
Varfr skulle man egentligen gra det? Fr att se om folk bryr sig, eller krva uppmrksamhet?
Och om det nu r s att dina "kompisar" skiter i dig, tar du d livet av dig (p riktigt) fr att ingen bryr sig?
Citera
2010-04-30, 23:16
Medlem
Owers avatar
Din bekantskapskrets kommer nog bli jtte rdda och tro att du tagit ditt liv nr dom ser att du skrivit "Goodbye".
Citera
2010-04-30, 23:27
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Uppmrksamhetshora.

Jag tror ganska mnga skulle reagera, eftersom alla tar Facebook p blodigt allvar.
Testa och se. Sedan skriver du reaktionerna hr, om du nu har ngra vnner.
Citera
2010-04-30, 23:33
Medlem
Jag trodde att TS syftare p att han hade tagit bort sitt Facebook account.

Fattar fortfarande inte att spass mnga anvnder Facebook. Sjlv tog jag bort mitt konto fr 2 r sen - total waste of time, och anvndarna blir grovt utnyttjade och frstr ofta inte ens det.
Citera
2010-04-30, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skirrebirre
Jag trodde att TS syftare p att han hade tagit bort sitt Facebook account.

Fattar fortfarande inte att spass mnga anvnder Facebook. Sjlv tog jag bort mitt konto fr 2 r sen - total waste of time, och anvndarna blir grovt utnyttjade och frstr ofta inte ens det.
Utveckla,
Citera
2010-04-30, 23:44
Medlem
GummiBasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorElFather
Utveckla,
Av vad jag frsttt s ger facebook ALLT du lgger upp dr, inklusive bilder/filmer och kan gra vad fan dom vill med det sen, typ slja till reklambyrer eller liknande
Citera
2010-05-01, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GummiBasen
Av vad jag frsttt s ger facebook ALLT du lgger upp dr, inklusive bilder/filmer och kan gra vad fan dom vill med det sen, typ slja till reklambyrer eller liknande

S du tror att dom kommer slja dina bilder till reklambyrer? Ingen risk.
Citera
2010-05-01, 00:13
Medlem
Vattenspanns avatar
Skapade du ett FB-konto fr att frga det hr?

Sorgligt fr vrigt att folk verkar ta ngot p facebook serisare n om man sger det p riktigt.
Senast redigerad av Vattenspann 2010-05-01 kl. 00:15.
Citera
2010-05-01, 00:13
Bannlyst
Personligen skulle jag nog inte gra det p min facebook fr att jag frmodligen skulle f en del telefonsamtal om det. Tnkte mer p tanken om att man har alla i ens bekantskapskrets i samma forum och vad man stakomma/skmta om i och med det.
Citera
2010-05-01, 00:15
Medlem
GummiBasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreasen
S du tror att dom kommer slja dina bilder till reklambyrer? Ingen risk.
Jag? Nej, r bara saker jag lst. Jag har ett facebook-konto... dock anvnder jag det inte men jag r ju inte rdd direkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in