Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-12-11, 19:36
Bannlyst
Det finns fler klipp som inte är upplagda än, det vet jag......bland annat från när han var med första gången......när storbonden Gottfried utnämner Dawkins till dräng, mycket underhållande.....ingne har heller lagt upp när Dawkins senare konfronterar Gottfried inför alla andra deltagarna utomhus, det är mycket sevärt.

Och från Farmen afrika så saknas det ochså många klipp, bland annat när Dawkins gal som en tupp, det var mycket underhållande minns jag......sedan är det ochså ett stort bråk mellan Dawkins och Gustav utomhus, efter att Frida har blivit storbonde.......detta minns jag var det bästa med Dawkins, den händelsen ar till och med bättre än när Dawkins entledigade Frida som storbonde i köket.....

Alla ni inbitna Dawkinsfans minns säker detta jag nämner, och jag hoppas att någon kan leta upp dessa klipp......man vill ju ha hela "samlingen" med Dawkins
Citera
2006-12-12, 21:35
Bannlyst
Jag erkänner, jag har vissa drag själv som Dawkins har......jag gillar att skälla ut folk på ett brutalt och lte skruvat sätt......fast det har aldrig varit obefogat naturligtvis. Jag gillar den brutalt ärliga och något skruvade stilen, det är en livsfilosofi.....jag skulle naturligtvis vilja agera så oftare, men det kan jag inte, man måste ju tyvärr tänka lite på sitt rykte ochså
Citera
2006-12-12, 23:59
Medlem
ojala77s avatar
Sett han flertal gånger på hemköp i helsingborg. hans stora kungspudel står alltid utanför och skäller helt galen tills han kommer ut igen, lång som sören e han säkert runt 1,95 m (e själv 1,93) jaja dyk förbi på hemköp stattena i Helsingborg någon gång så lär u se han
Citera
2006-12-13, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yatzy_winner
Det finns fler klipp som inte är upplagda än, det vet jag......bland annat från när han var med första gången......när storbonden Gottfried utnämner Dawkins till dräng, mycket underhållande.....ingne har heller lagt upp när Dawkins senare konfronterar Gottfried inför alla andra deltagarna utomhus, det är mycket sevärt.

Och från Farmen afrika så saknas det ochså många klipp, bland annat när Dawkins gal som en tupp, det var mycket underhållande minns jag......sedan är det ochså ett stort bråk mellan Dawkins och Gustav utomhus, efter att Frida har blivit storbonde.......detta minns jag var det bästa med Dawkins, den händelsen ar till och med bättre än när Dawkins entledigade Frida som storbonde i köket.....

Alla ni inbitna Dawkinsfans minns säker detta jag nämner, och jag hoppas att någon kan leta upp dessa klipp......man vill ju ha hela "samlingen" med Dawkins

Ja, lägg upp mer Sebastian.

Min favorit är "Gustav,... Vad... tycker .... du .... om .. mig... på en ... skala ... mellan ... 1 ... till ..10?"

Killen fick ju verkligen Gustav att bryta ihop vilke förvisso visar att Gustav var en ganska svag och osäker person.
Citera
2006-12-13, 14:46
Medlem
Ja, den är fin...

"Påe en skala 1 till och med 10...har du varit helt ärlig emot maaaaaaj??"
Citera
2006-12-13, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av veberödsmannen
Ja, den är fin...

"Påe en skala 1 till och med 10...har du varit helt ärlig emot maaaaaaj??"

Dom bästa replikerna från Dawkins enligt mitt tycke:

"Ursäkta mej Frida.....fattar du trögt eller? Du ligger redan jävligt risigt till, kom ihåg det nu Frida.......nej, det gör du inte, då kan du lämna bordet nu.....ta din mat med dej och gå ut härifrån......och så tiger du, och inget himlande med ögonen mer, för nu är det slut med det här"

"Lena, vet du vad du är? Du är en ful fisk, en elak häxa"

"Då kan......Lena, du fixar disken, jag bryr mej inte......du kan ta den fina Isabell till hjälp ju, hon som är så duktig och äter upp den salta fisken"

By the way. Är det ingen som har några klipp på Qristinas uppvisningar från den första säsongen? Hon kommer visserligen inte i närheten av Dawkins vad gäller underhållning, men hon var rätt bra ändå vill jag minnas
Citera
2006-12-13, 21:19
Medlem
Dawkins klassiker:

DU ÄR ENTLEDIGAD!

Nej, några klipp från andra deltagare har jag i alla fall inte, sitter snällt och väntar på mer dawkins från ett ställe som det går att ladda ner på...dvs inte rapidshare.
Citera
2006-12-13, 21:22
Medlem
Citat:
"Ursäkta mej Frida.....fattar du trögt eller? Du ligger redan jävligt risigt till, kom ihåg det nu Frida.......nej, det gör du inte, då kan du lämna bordet nu.....ta din mat med dej och gå ut härifrån......och så tiger du, och inget himlande med ögonen mer, för nu är det slut med det här"

Vad knäckt hon måste ha känt sig.
Citera
2006-12-13, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum

Vad knäckt hon måste ha känt sig.

Upp med mer klipp nu!!!!
Citera
2006-12-13, 21:39
Medlem
han rockar verkligen

när dom serverar fisk "HAR DU SPOTTAT PÅ DEN !?!"
Citera
2006-12-13, 21:41
Medlem
Citat:
skönaste klippet? jag tycker det är när han avsätter frida som storbonde och själv tar över

DET ÄR SLUT NU FRIDA ! JAG TAR ÖVER NU !
Citera
2006-12-13, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av garmen
han rockar verkligen

när dom serverar fisk "HAR DU SPOTTAT PÅ DEN !?!"

Nej, han säger så här:

"Det står mitt namn på den, har ni spottat på den då"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera