Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-03-30, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Klart att dom vet att han är mytoman och labil, det säljer ju både tidningar och tittarsiffror. Hallickarna skiter väl i sina mediahoror?

Håller med, det är ju guld att få med en sån frispråkig galning.
Citera
2004-03-30, 20:31
Medlem
Byfånens avatar
Heheheheheh !! Vilken tomte, han ser ut som ett jäkla ufo i brillorna !

Årtiondets Mytoman, han och Farmen-Qristina i ett rum vore en intressant psykoanalytisk betraktelse !
Citera
2004-03-30, 20:31
Medlem
Boogaloos avatar
Från http://www.tbg.nu/cgi-bin/news_show.cgi?db=12120&id=15:
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous
Strax efter att han sparkades sågs han på en stor bild och med en sur min i Expressen, med en esterella chipspåse i ena handen och ett rakblad i andra. Stackaren höll på att skära av sig ett finger när han grävde i den lilla påsen.
Hahaha...

Här har ni filmlänken också: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...361000,00.html.
Citera
2004-03-30, 22:04
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Sula
Det låter sammanfattningsvis som om ämnet är uttömt. Karln är sjuk, och kvällspressen, veckopressen och TV4 har åkt på en grundlig blåsning. Han kanske kunde få jobb på journalisthögskolan som varnande exempel?

Herr Sula är kanske inte rätt person att tala om uttömda ämnen...
Citera
2004-03-30, 23:07
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Herr Sula är kanske inte rätt person att tala om uttömda ämnen...

Jak icke ferstå...

Syftas det på Knutby I, II och III så är de väl högst livskraftiga bevis i sig på att det ämnet inte är uttömt? Eller är det möjligen min kortlivade "Sex och religion"-tråd under Sex & samlevnad som avses?
Citera
2004-03-31, 01:05
Medlem
Thoms avatar
Lita alltid på vad en mytoman säger!

Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Han är riktigt jävla ball enligt mig!
Han fick mig att gråta av skratt förra veckan! Huruvida han skulle vara mytoman vet jag inte riktigt.. men verkar ju som att han har mycket pengar då Torsten typ sa "Jag eller Sebastian har ju inget behov av pengar så det är inte det som driver oss.." eller nåt sånt. Sen sa han ju också på slutet att han skulle "köpa hus" i afrika.. Tyder ju på att han har en del pengar iaf? Konstigt om han skulle bo hos sin mor då

Det du säger talar för sig själv. *ASG* När han har sagt det så är det så eller???
Citera
2004-03-31, 01:19
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Han är riktigt jävla ball enligt mig!
Han fick mig att gråta av skratt förra veckan! Huruvida han skulle vara mytoman vet jag inte riktigt.. men verkar ju som att han har mycket pengar då Torsten typ sa "Jag eller Sebastian har ju inget behov av pengar så det är inte det som driver oss.." eller nåt sånt. Sen sa han ju också på slutet att han skulle "köpa hus" i afrika.. Tyder ju på att han har en del pengar iaf? Konstigt om han skulle bo hos sin mor då

Hehe, du måste ju skämta med det där inlägget?

Citat:
Sen sa han ju också på slutet att han skulle "köpa hus" i afrika.. Tyder ju på att han har en del pengar iaf? Konstigt om han skulle bo hos sin mor då

Man kan ju vända på det och säga att det är konstigt att han skulle ha så mycket pengar om han bor hos sin mor?

Det beror nog på vilka källor man väljer att lita på.
Citera
2004-03-31, 14:42
Medlem
TEOs avatar
Är inte Sebastian lite lik klangen? Klangen kanske har varit och doppat lite här och var, vem vet
Citera
2004-03-31, 15:25
Medlem
~Milla~s avatar
Haha.. det tänkte jag också på faktiskt

Sebastian sade ju häromdagen också att han gärna skulle vilja ha Torsten som pappa, och att han kanske skulle fråga om han ville adoptera honom...
Citera
2004-03-31, 15:36
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Är inte Sebastian lite lik klangen? Klangen kanske har varit och doppat lite här och var, vem vet

Nej, du vet väl att han är Joakim Posener i förklädnad!
Citera
2004-03-31, 21:30
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
En tjej jag känner hade han som lärare i skolan, han var underbar enligt henne!!
Han är ju bara hur bra som helst!!
Citera
2004-03-31, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
En tjej jag känner hade han som lärare i skolan, han var underbar enligt henne!!
Han är ju bara hur bra som helst!!

Håller med, han klämmer sig in emellan Simon Spies och Hans Scheike på min idollista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in