• 1
  • 2
2010-05-05, 01:15
Bannlyst
. Någon som varit med om detta? Eller känner någon kanske? Vad gör man?
Vet att det finns folk som trycker så dant att pumpen trycker in skinnet och om nålen går av då känns det som att nålen kommer bli ganska omsluten.
Citera
2010-05-05, 01:17
Medlem
FuckedUp2k9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koddan
. Någon som varit med om detta? Eller känner någon kanske? Vad gör man?
Vet att det finns folk som trycker så dant att pumpen trycker in skinnet och om nålen går av då känns det som att nålen kommer bli ganska omsluten.

På en skala 1-10 är det nog fan inte roligt alls...
Citera
2010-05-05, 01:20
Medlem
Man är bra skicklig om man lyckas ha av nålen! Man måste böja den fram- och tillbaks ett par gånger innan den knäcks.
Citera
2010-05-05, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Plomeros
Man är bra skicklig om man lyckas ha av nålen! Man måste böja den fram- och tillbaks ett par gånger innan den knäcks.

Tror still att det är fullt möjligt.. Ponera att en jeppe där ute bara hade orangea kvar och hade låtit överkroppen vara nåldyna i veckor. Han beslutar att sticka i quadsen och för att vara säker på att den sitter djupt trycker han på ordentligt. Plötsligt halkar snubben till, möjligtvis att hunden hoppar upp, och nålen bryts......

Fullt möjligt, jag vet...
Senast redigerad av Koddan 2010-05-05 kl. 01:29.
Citera
2010-05-05, 02:12
Bannlyst
Även om du böjer en nål närmare 90' så kan man fortfarande bocka tillbaks den o köra på utan problem, det skall som sagt en del till för att den ska gå av helt...
Citera
2010-05-05, 02:20
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Jävla party pooper!

haha du sa poooooper!

nåja, nej det är som sagt i princip omöjligt att den bara skulle gå av om man verkligen inte ville det.
Citera
2010-05-05, 02:46
Medlem
Såklart det är möjligt, det har väl ingen ordat om? Men, som sagt, man är bra kass om man lyckas. Testa att bryta av en nål, så fattar du vad vi menar.
Citera
2010-05-05, 02:47
Bannlyst
Citat:
Såklart det är möjligt, det har väl ingen ordat om? Men, som sagt, man är bra kass om man lyckas. Testa att bryta av en nål, så fattar du vad vi menar.

Ska testa det direkt.
Citera
2010-05-05, 02:50
Medlem
Insulinnålar är också sega! Såklart den inte går av. Däremot om du böjer på nålen upprepade gånger.
Citera
2010-05-05, 02:53
Bannlyst
Citat:
Insulinnålar är också sega! Såklart den inte går av. Däremot om du böjer på nålen upprepade gånger.

Känner mig lite kioskmongo som startade ny tråd^^ Jag hade verkligen för mig att jag läst en varningsrapport för länge sen om att alltid lämna en säkerhetsmarginal mellan pump och skinn.
Citera
2010-05-05, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koddan
Känner mig lite kioskmongo som startade ny tråd^^ Jag hade verkligen för mig att jag läst en varningsrapport för länge sen om att alltid lämna en säkerhetsmarginal mellan pump och skinn.

Jag trycker alltid in så djupt tills huden buktar.. Har väl närmare 1000 injects i bagaget, och aldrig varit med om något sådant.
Citera
2010-05-05, 10:31
Moderator
^Eazs avatar
Massivt OT raderat.
/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto