2010-05-05, 02:27
Medlem
tihimasmos avatar
Hej allihopa. Jag sg en gng en film, dr ett gng grabbar fick besk av en strippa och ett kamerateam. Stripteasen vergick till att strippan brjade suga av grabbarna som satt i en soffa. Ngonstans under akten hade grabbarna ftt gonbindlar och strippan bytte vldigt frsiktigt plats med manliga medlemmar ur kamerateamet. P ngot vis insg grabbarna i soffan vad som hnde och de blev upprrda nr de frstod att de blivit avsugna av mn. Filmen verkade fantastiskt realistiskt och jag kunde faktiskt inte helt avfrda den som fiktiv.

Jag har dessutom sett reklam fr filmer dr en man tar en kvinnas plats vid ett gloryhole och garen till snoppen i hlet skall enligt reklamen vara helt ovetande.

Det var s lnge sedan jag sg allt detta att jag inte minns mer. Vet ngon vad jag talar om?
Jag blev s fascinerad av detta och jag vill se mer. Finns det ngra vettiga skord? Finns det en hel genre av detta och vad heter den? Ngon som har lnkar?

Tack
Citera
2010-05-05, 04:47
Medlem
Marviils avatar
Hoppas verkligen inte att det finns en hel genre av sn dynga
Citera
2010-05-06, 02:49
Medlem
Grumbledocks avatar
Dolda kameran unrated?
Sg en film p xhamster (eller ngot liknande) dr det var glory-holes
Frst var det en vanlig "snygg" tjej som brjade suga, sen tog en kille ur teamet ver (med grov mustasch), det drjde inte mnga sug innan de flesta fick panik och drog tillbaka sin penis d de knde mustashen. Men en kille gillade visst behandlingen, nr gubben (50+) slutade suga, brjade han vifta med kuken och ville ha mer av "tjejen" med mush?!

(pminner lite om scenen i den underbara "Another Gay movie, en komedi i en stad dr nstan alla r homo, och far/son mter varandra av misstag i ett glory-hole. Svrt komisk film )
Citera
2010-05-06, 02:53
Medlem
Haha, ingen aning men epic jvla win p det i alla fall!
Citera
2010-05-06, 07:52
Medlem
Vidrigt och det skulle bli ordentliga knogmackor om det skulle hnda mig...

Men som alla andra p-rullar r det givetvis fake och uppgjort..

.
Citera
2010-05-06, 09:19
Medlem
grasens avatar
Finns ett klipp p efukt dr en kille byter plats med en kvinna vid ett gloryhole.
Leta fr du gra sjlv.
Citera
2010-05-06, 10:01
Medlem
L-illuminatos avatar
95% av all porr som reality genren r uppgjord,
Stilen kallas Gonz/Gonzo efter en av grundarna. Gr i Princip p att det r s litet team som mjligt och han som filmar deltar oftas i akten s det blir ett POV (point of view) s att den som tittar knner strre delaktighet. Dock r de flesta grejerna som
Hypnotrick, Chick Trick, Milf Hunter, Bangbus, Cum Fiesta, Fuckteam 5, College Fuckfest och givetvis Girls gone wild helt uppgjorda.

I och med att det r stora miljoner i omsttning i fretagen s vill dom inte riskera stmningar. Var tror du dom "blrrar" ansiktet p mnga "statister" nr dom vl filmer p gator och torg och liknande.
S med all sannoklikhet r denna nisch av gonzo porren ocks uppgjord vet att Bangbus hade en serie dr dom ragga upp killar i bilen drev med dom och psyka dom med en massa bgskmt. Sen fick killen hlla p med en tjej fr att sedan en kille skulle brja hlla p.

Finns en dokumentr om Bangbus var uppe p youtube innan, dr dom har gtt igenom hur man landar en roll:
Dom annonserar efter adult models
Du kommer sedan p intervju
du fr skriva p ett kontrakt
Sedan drar hela bangbus grejen igng du blir tillsagd var du ska befinna dig i en viss tidpunkt
dom "rkar" ka frbi med bussen hmtar upp dig
I "tidiga" bangbus var det ocks ofta mjligt fr tjejen att bli psatt av sin pojkvn/kk istllet fr att av en av deras regulars. S i Tidiga avsnitt hade Sanchez alltid med sig en rad olika "kompisar" som egentligen var tjejrnas respektive detta koncept skrota dom dock senare.

Vet att det finns ngon sllsynt Bangbus film nr dom r i steuropa med Robert Rosenberg dr dom faktiskt raggar upp en tjej i bussen som fr skriva p ett disclaimer avtal och kontrakt i bussen (som ven mste vara ganska klippt d de klipper bort scenerna dr dom frklarar hur hela porrscenen kommer frlpa osv) kan vara en av de f verkliga scenerna.
Citera
2010-05-06, 12:32
Medlem
Bobby Creeks avatar
Hahah jag har sett DEN klippen! Vill se den igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in