2010-05-07, 20:15
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Men alltså, du tror inte att det har framkommit redan då? Utan att allt bara dryftas här på FB bland alla Beck´s and Gunvald´s...

Men var har det stått någonstans? Den lokala tidningen? Vilken är det?

Jag frågade nyligen om det fanns uppgifter från fler håll än Expressens lilla hörsägens-rapport och KSAs djungeltelegraf, verkade som det inte fanns fler. Därför är jag tacksam om du lämnar en länk, eller iaf namnger din "lokalblaska".
Senast redigerad av Callas 2010-05-07 kl. 20:21.
Citera
2010-05-07, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Är det vad som menas med "stening", tycker du? Att ha ihjäl en person med en sten?

Det var inte en retorisk fråga. Vad menar du med stening?
Stening innebär att gräva ner någon,till ungefär midjehöjd,varefter en skock står en bit bort och kastar knytnävsstora stenar på offret tills personen ifråga dör,ELLER:2-3 stycken hjärndöda idioter slår med ganska stora stenar,troligtvis mot huvudet,för att uppnå samma resultat.
Kom nu inte med att:nämen,hon var väl inte nergrävd??
Stenar användes,därför anser jag att det kan anses som stening!
P.S:islamisterna gräver ner kvinnor som ska stenas lite djupare än män,av anledningen att kvinnornas bröst kan ju bli synliga när dom vrider o slänger sig av smärta,och det kan ju inte accepteras av islam.
Citera
2010-05-07, 20:18
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Nu är de så att polisen redan fått höra av någon annan att de va 3 gärningsmän.
Nej, om du menar det som framkommit från tidningarna så är det ett rykte om att någon sett tre killar komma springande från skogen, men inget om att det skulle vara gärningsmän...
Den informationen du har är långt mer viktig och bör omgående komma fram till polisen, även namnet på den du fått infon från.
Citera
2010-05-07, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Jag tror att du behöver kolla vad stening innebär...
Stening innebär att kasta sten på ett nergrävt offer,tills personen dör,har du svårt att fatta????
Oavsett om offret var nergrävt eller inte,användes stenar så anser jag iallafall att hon blev stenad.
Eller vad säger koranen,du som verkar veta??
Citera
2010-05-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasoki
Irak är fattigt land ? du borde läsa mer

Hehe jaha läsa på? Har du åkt till den kurdiska delen av irak? Visst finns de massvis med olja men frågan är om folket lever och klarar sig bra. Nej tyvärr är majoriteten där fattiga. Du tror på allt du läser och hör på media. Åk dit ner och kolla läget så ska du se för dig själv att de jag säger stämmer. De rika är stenrika medas de fattiga är svinfattiga.
Citera
2010-05-07, 20:25
Medlem
ccoonnyys avatar
Killen hade smsat en kompis till honom om mordet. Där enligt rykte nämner han åtminstone en till gärningsman. Två personer nämner det. Vet namn på dem som fick smsen men hänger inte ut någon.
Citera
2010-05-07, 20:26
Medlem
minesofterrors avatar
tack och lov så var hon inte nedgrävd när detta hände.. men blir iaf bara mer och mer förbannad och hatisk emot förövarna att hur man kan vara så förbannat otäck och känslokall..
Citera
2010-05-07, 20:28
Medlem
minesofterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Killen hade smsat en kompis till honom om mordet. Där enligt rykte nämner han åtminstone en till gärningsman. Två personer nämner det. Vet namn på dem som fick smsen men hänger inte ut någon.

inte ens till polisen?
Citera
2010-05-07, 20:29
Medlem
leifi.plomeross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
men e dom i samma ålder som gm ?
och går dom i samma klass ?
Citera
2010-05-07, 20:29
Medlem
tingeling123s avatar
halloj ny här så ni får ha lite överseende

GM = Barzan på Liegatan det kan jag bekräfta
BO var gravid dock ej 100 på vem som var fadern (stod i tidningen att mamman bekräftade )

Källa min dotter som känner GM samt hennes kompis som hade ett förhållande med GM
Citera
2010-05-07, 20:30
Medlem
TheToothpicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Hehe synd att jag trollar då.

Du går från trovärdig till mindre trovärdig, tyvärr. Jag förstår att du vill visa upp den informationen du säger dig sitta på, men sättet du skriver och inte skriver, tillsammans med dina argument (som tex de att du minsann inte ska gå till polisen) osv, men som sagt, det blir bara mindre och mindre trovärdigt.
Sluta försöka posta snabbt och gå sakligt igenom det du postar, så slipper du bli frustrerad på att folk inte tror dig. Detta är i all välmening.

Now!
Var är mest troligt att pojken får vård?
Är området på brottsplatsen och platsen det hände, fortf avspärrat?
Och om det stämmer att där är 2 GM till och som KSA påstår polisen fått veta, varför har inte polisen gått ut med detta?
Citera
2010-05-07, 20:30
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Krona
Enligt någon tidning jag läste så hade sms'et skickats efter hennes död.

Citat:
Aftonbladet:Polisen vet att flickan mördades mellan klockan 19 och 20 i tisdagskväll på den plats där hon hittades.

Att sms:et sändes 20:04 gör det sannolikt att polisens antagande att gärningsmannen sänt meddelandet stämmer. Hade sms:et sänts kring kl 19 hade det antagligen varit mera osäkert.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in