2010-05-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
90% säker på att bild ej finns. Men har bett en vän kolla i hans systers skolkatalog ifrån nybygge och se om det finns där. (har läst i tråden att han gick där?)

Även jag har gått där, dock är jag äldre. Så har ingen katalog med B.
Känner några 92-93or som kan ha bilder, ska be dessa kolla med.
Citera
2010-05-06, 19:21
Medlem
minesofterrors avatar
kom precis från Råbyskogen med några grannar och tog något kort på alla fina ljus och blommor som lags ut på ett ställe strax nedanför mordplatsen.. vi gick även upp till själva stället där hon påträffades , vi fick minst sagt blandade känslor..
Citera
2010-05-06, 19:21
Medlem
Hade han använt en balkong som bergsturkarna gör i Skåne så hade han klarat sig.
Citera
2010-05-06, 19:22
Medlem
Det KSA säger är med högsta sannorlikhet troligt. Man vet att det var flera ungdomar på platsen vid aktuell tidpunkt, och polisen söker två stycken. Dock har dom inte uttalat sig i vilket syfte.
Killen är en stökig jävel. Fortfarande, är det någon som vet något om att han skulle utvisas? För visst hade han inte medborgarskap?
Citera
2010-05-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Såhär:

3 gärningsmän, 1 sitter hos polisen, 2 är på fri fot.

Sorry... *hur tänkte jag nu*

Fast jag måste säga att KSMs "teori" inte låter helt osannolik.... Man vet aldrig med dessa idioter och grupptrycket kan ha gjort att det blev nåt de inte kunde ta sig ur... Den ena ska vara cool och "MAN" och de andra vill inte vara sämre. Eller så var de andra två med och höll vakt när de gick iväg för att prata. Men då liknar det ju överlagt mord.

Vete tusan.
Citera
2010-05-06, 19:29
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Trodde redan att de 2 andra satt inne. Nu har jag nog outat mig lite väl mycket. Killen har bott i Sverige ett par år tror jag. Han bor ensam med sin mamma och syskon. Hans pappa är bosatt i Irak (kurdiska delen).

De är vad han berättat för närstående. Kan lika gärna vara så att han va ensam när han begick mordet.
Måste avsluta med att säga - hoppas dom skickar hem den dumma jävla idioten som inte kan stå sitt kast att han inte kan använda skydd. Därför är skydd mot gravitet så viktigt.

När vi ändå är inne på området outa så kan du väl passa på och slänga ut namnen på araberna också.
Citera
2010-05-06, 19:30
Medlem
i början av tråden var det någon som länkade till ett fb-inlägg där 2 st med utländska namn skrivit att de mådde dåligt och var tvungna att göra något....kan de ha varit inblandade om det nu va 3 som dödade henne?
Citera
2010-05-06, 19:30
Medlem
svulles avatar
Rykterna på stan säger allt ifrån att hon var gravid, blev hängd(!), jagad med kniv och så vidare.
Vad i helvete vet vi säkert egentligen? Blir bara förbannad när alla kids springer runt och sprider massa lösa rykten.

Jag ska höra med polare imorgon om de har något lillsyskon som gick i den aktuella skolan eller om någon av dem kände tjejen i fråga.
Citera
2010-05-06, 19:31
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojo_jojo
i början av tråden var det någon som länkade till ett fb-inlägg där 2 st med utländska namn skrivit att de mådde dåligt och var tvungna att göra något....kan de ha varit inblandade om det nu va 3 som dödade henne?

Har vi namn på de?
Citera
2010-05-06, 19:33
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Har vi namn på de?
En av dem är väl bror till den första Barzan, han som nu har fallit bort som misstänkt?

Eller minns jag fel?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
När vi ändå är inne på området outa så kan du väl passa på och slänga ut namnen på araberna också.

Jag vet inte vilka de andra 2 är [b]men[b] skulle jag få gissa 3 gånger så skulle jag säga, några som han umgås med, några från klassen. Dessa 2 måste han ha tillit för. Inte så svårt att ta reda på vilka dessa 2 araber är. Snuten kan tacka mig senare. Sen måste jag säga att även om jag visste vilka de andra 2 var så skulle jag inte säga de till er (eller någon annan).

Jag trollar inte. Jag kom in här för att bidra med lite fakta som andra inte hade någon aning om. Nu kanske jag har hjälpt polisen också genom att säga varifrån de andra 2 kommer ifrån. Jag för övrigt befinner mig inte i Västerås
Citera
Medlem
minesofterrors avatar
ops.. glömde bifoga bilderna ..

platsen med ljus och blommor..

http://i41.tinypic.com/34qsha9.jpg

platsen där stackarn låg.. R.I.P.

http://i41.tinypic.com/519duw.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera