Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-08, 15:06
Medlem
Synergys avatar
Det är dags för en tråd av samma typ som den redan existerande "Kändisars små resp stora kukar"-tråden, men nu i det här fallet med kvinnor.

Det finns en tråd med bilder med Hollywood-skådisars fittor (https://www.flashback.org/t1047843), men det jag är ute efter är mer svenska skådisar och lite mer detaljerade beskrivningar.

Det är roligare att känna till att kanske prinsessan Madeleines fitta är av ovanligt köttig variant än att se någon Lindsay Lohans på bild.

Det måste finnas mängder med vanliga killar, som kanske rent av sitter på FB, som har knullat med eller sett kända tjejer nakna.

Med tanke på att normala och alldagliga tjejer tydligen får knulla killar som Jude Law måste det ju i rättvisans namn finnas datanördar från Sverige som knullat Megan Fox (om världen nu varit rättvis dvs som den absolut inte är). Men någon av er måste ju känna någon som har något att säga om kändisars fittor.

Då gäller inte porrskådisar.

Någon kanske haft ett ONS med en tjej som senare blev kändis och då är det självklart av intresse för denna tråd.

Tänk någon tjejkompis eller flickvän som varit i samma dusch på badhuset som Marie Picasso eller liknande. Kanske av avundsjuka letat efter fel på hennes kropp och lagt märke till en redigt köttig fladdermusfitta eller liknande. Skriv då ner det!

Kanske känner ni någon kille som legat med Gynning som kanske minns något utmärkande såsom dålig fittlukt, stor klitta, hängiga blygdisar eller liknande. Skriv då ner det!

Även rena spekulationer eller hörsägen kan vara av intresse.

Det är såna grejer jag är ute efter. Det kan gälla precis allting som rör fittor och inte bara deras utseenden!

Om någon är trång eller inte är av minimalt intresse för mig personligen, men det finns nog de som bryr sig så ta med det också.
2010-05-09, 12:18
Medlem
Synergys avatar
Lindsay Lohans exkille påstod som känt att hennes fitta stank diarré:

http://celebritystupidity.blogspot.c...mell-like.html

Härlig kille

Ser att absolut ingen har den blekaste kunskap om kändisfittor än sålänge. Det är märkligt med tanke på att svenska randomtjejer titt som tätt får knulla rockstjärnor, Jude Law (bl.a) och diverse b och c-kändisar ifrån Idol, Melodifestivalen och Paradise Hotel.

Fast kändistjejer kanske enbart ligger med kändiskillar...det verkar mer regel än undantag att tjejer generellt enbart söker sig uppåt.
2010-05-14, 22:50
Bannlyst
TS - när man läser dina andra trådar så har du ett enormt hat mot kvinnor och fittor, hur kommer detta sig? Är du bög eller får du ingen fitta? oskuld?

Kukar stinker ju mer än fittor så varför tar du inte upp detta din fikus?
2010-05-15, 22:01
Medlem
Ho0aXs avatar
Nu har jag aldrig varit med en "kändis"
Men haft ONS utan att ha en aninig om hur deras fittor ser ut.. (förutom om den är rakad eller inte)

Skulle aldrig gå ner på en okänd tjej som dansat och sprungit på toaletten en hel kväll.
Och be tjejen duscha eller tvätta av sig innan händer aldrig..

Men jag erkänner att jag nog är väldigt känslig
2010-05-15, 22:53
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Jag har aldrig luktat på någon annans kuk, men jag har kännt doften av många fittor. Min känsla är att fittor luktar mer än kukar. Allt jag läst och hört vittnar också om att denna känsla stämmer.

Så stick du med dig ditt feministtroll

Nu är jag i och för sig i samma belägenhet, det vill säga jag har sniffat på många kukar men bara min egen fitta. Jag skulle säga att det är högst individuellt hur mycket en kuk luktar. En del har luktat MYCKET mer än mig, andra inte.

Dessutom tror jag att man har en tendens att vänja sig vid sin egen lukt, därför är egentligen varken din eller min åsikt särskilt mycket värd i det här fallet.

Nåja, det var ett sidospår.

OnT: Vem är den här bloggaren? Kan hon verkligen räknas som kändis?
2010-05-16, 10:16
Medlem
skachsos avatar
Mycket märklig tråd...
2010-05-16, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sickpuppy
Nu är jag i och för sig i samma belägenhet, det vill säga jag har sniffat på många kukar men bara min egen fitta. Jag skulle säga att det är högst individuellt hur mycket en kuk luktar. En del har luktat MYCKET mer än mig, andra inte.

Dessutom tror jag att man har en tendens att vänja sig vid sin egen lukt, därför är egentligen varken din eller min åsikt särskilt mycket värd i det här fallet.

Nåja, det var ett sidospår.

OnT: Vem är den här bloggaren? Kan hon verkligen räknas som kändis?

Som sagt så är det ju betydligt fler killar som skriver om lukten på kvinnans kön än att det mostsvarande sker. Det har genom årtiondena skämtats om hur kvinnans kön luktar fisk. Jag kan märka när jag själv behöver tvätta min kuk och då gör jag det så jag är inte alls van vid min egen snopplukt. Jag känner kvinnor som själva vittnar om hur lätt det är att könsorganet på dom börjar lukta. Samma diskussioner har jag aldrig haft med män eller ens läst eller hört någon annanstans.

Jag förstår inte varför du ser det som något konstigt heller? Det är ju naturligt att kvinnans kön doftar lite mer än mannen, dels för att det finns mer gömslen för bakterier etc och dels för att ni har flytningar. Illaluktande flytningar till och med. Även om man bortser från flytningar så frodas ju dofter bättre i en fitta än på en kuk.

Mina kalsonger luktar faktiskt inte så värst mycket när dom ska tvättas. Men däremot kan jag ju se hurdana trosor frugan lämnar efter sig och även mina döttrar. Skulle inte dom lukta menar du?

Klart dom gör.

Sluta spela allan nu. Lesbiansk manshatande retorik funkar inte på mig.
2010-05-16, 12:17
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Som sagt så är det ju betydligt fler killar som skriver om lukten på kvinnans kön än att det mostsvarande sker. Det har genom årtiondena skämtats om hur kvinnans kön luktar fisk.

Tanken har aldrig slagit dig att det kan bero på att det är fler killar som skriver och pratar om sådana saker. Eller att kvinnor gör det i sammanhang som du inte äger tillträde till?

Dessutom blir ju vi som försiktigt påpekar att kukar inte heller luktar hallon och blåbär kallade för manshatande lesbianer, så det är kanske inte så konstigt att du aldrig hör det här från kvinnor.

Citat:
Jag kan märka när jag själv behöver tvätta min kuk och då gör jag det så jag är inte alls van vid min egen snopplukt. Jag känner kvinnor som själva vittnar om hur lätt det är att könsorganet på dom börjar lukta.

Ja? Nu motsäger du ju dig själv. Du känner din egen lukt och det gör vi kvinnor också. Sedan vet vi inte om du, eller för den delen jag, känner lukten innan någon som går ner på oss skulle göra det.

Citat:
Jag förstår inte varför du ser det som något konstigt heller? Det är ju naturligt att kvinnans kön doftar lite mer än mannen, dels för att det finns mer gömslen för bakterier etc och dels för att ni har flytningar.

Jag förstår inte vad DU tycker är konstigt. Vuxna kön luktar lätt. Punkt.

Citat:
Illaluktande flytningar till och med. Även om man bortser från flytningar så frodas ju dofter bättre i en fitta än på en kuk.

Hej och hå... att du har döttrar som nått puberteten gör mig faktiskt bekymrad för vilka myter deras pappa för vidare till dem.

Flytningar SKA INTE lukta illa. Är så fallet rör det sig troligast om en svampinfektion, eller en könssjukdom.

Citat:
Mina kalsonger luktar faktiskt inte så värst mycket när dom ska tvättas. Men däremot kan jag ju se hurdana trosor frugan lämnar efter sig och även mina döttrar. Skulle inte dom lukta menar du?

Jag anser inte att mina trosor luktar så värst mycket heller, oavsett flytningar. Men jag har åtminstone självinsikt nog att inse att jag kanske har vant mig vid min egen lukt.
2010-05-16, 13:25
Medlem
trilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickpuppy
Tanken har aldrig slagit dig att det kan bero på att det är fler killar som skriver och pratar om sådana saker. Eller att kvinnor gör det i sammanhang som du inte äger tillträde till?

Dessutom blir ju vi som försiktigt påpekar att kukar inte heller luktar hallon och blåbär kallade för manshatande lesbianer, så det är kanske inte så konstigt att du aldrig hör det här från kvinnor.

Ja? Nu motsäger du ju dig själv. Du känner din egen lukt och det gör vi kvinnor också. Sedan vet vi inte om du, eller för den delen jag, känner lukten innan någon som går ner på oss skulle göra det.

Jag förstår inte vad DU tycker är konstigt. Vuxna kön luktar lätt. Punkt. :

Hej och hå... att du har döttrar som nått puberteten gör mig faktiskt bekymrad för vilka myter deras pappa för vidare till dem.

Flytningar SKA INTE lukta illa. Är så fallet rör det sig troligast om en svampinfektion, eller en könssjukdom.

Jag anser inte att mina trosor luktar så värst mycket heller, oavsett flytningar. Men jag har åtminstone självinsikt nog att inse att jag kanske har vant mig vid min egen lukt.
D JAAAA!Det här är utan tvekan det bästa forumet för den här typen av frågor,så äkta och på något vis, så,riktigt,
Jag skulle dock bli kall av skräck om min kuk började lukta hallon eller blåbär...
iofs har jag knullat en förpackning lingon en gång...tinade.
2010-05-16, 20:20
Medlem
d1rtj4ms avatar
Har för mig att Wille Craaford hade försökt ligga med Idde Schulz, maken till torrfitta hade han aldrig känt, tror han till och med fick avbryta.

Kom igen nu!

Måste ju finnas hur mycket som helst!
2010-05-18, 19:23
Bannlyst
Har tanken aldrig slagit dig varför vi pratar om det? Kanske för att ni luktar mycket.

Citat:

Nu kallar jag dig det ja. Tror dock inte det e vanligt att du blir beskylld för detta.

Citat:
Jag vet flera kvinnor som sager det jag sager. Att deras kösorgan luktar mer an killars.

Citat:
Jag förstår inte vad DU tycker är konstigt. Vuxna kön luktar lätt. Punkt. Och kvinnors kön tenderar att lukta mer.
Fortfarande konstigt för dig? Vı har inte stinkande flytningar. Vi kan ha smegma, men det kan ni med.

Citat:
Flytningar ska inte lukta illa nej, det hindrar inte faktum att manga kvinnor har illaluktande flytningar.

Du tycker verkligen detta e konstigt? Det e helt naturligt och en kuk har mindre gömslen dar lukter samt bakterier kan frodas. Det finns sa klart illaluktande lemmar men fitta otvattad fitta luktar varre. Det finns gradskillnader lilla van. Allt e inte svart eller vitt.

Citat:
[/quote]

kanner manga kvinnor som sager att deras trosor luktar illa. Har aldrig haft den diskussinen med en man. För vi luktar inte lika mycket. Dödfödd diskussion jag svarar dig inte mer an detta. Du ljuger.
2010-05-19, 16:10
Medlem
BalleAnkas avatar
De flesta inläggen verkar handla om flytningar i största allmänhet, snarare än om kända kvinnor. Borde tråden inte flyttas till Medicin och hälsa?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in