Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-25, 22:59
Medlem
copywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dronezone
Du er en så fin meniska klap klap klappa snelhest

hahahaha stämmer så jävla bra!
Citera
2010-10-25, 22:59
Medlem
obin_gams avatar
Näe, det slutade ju i en total katatrof det här programmet. Vems fel kan det vara egentligen? För tama regler för medverkarna eller den allmänt avslappnade känslan som ändå räddade programmet på nått sätt vill jag påstå.
Citera
2010-10-25, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dronezone
Håller med grabben måste vara både pundare och efterblifven.
Ful som stryck var han med snacka om pajas!
Lol.. han var en Badboy i Grums så,, (för dom i hennes ålder)
Elin gillar bad boys :P dock aldrig pundare lr något sådant annat dumt...
Citera
Medlem
NirvanAs avatar
Alltså jag förstår mig inte på HG, han och britt lirar ju i samma liga och ingen av dom kan få nån snyggare än varandra liksom.. så antingen lev livet oskuld, okysst o allt sånt eller ta Britt, hur kan HG tro att han kan få en kvinna av Sirens kaliber? Saknar helt motstycke fan.
Citera
Medlem
Novums avatar
Sämsta frieriet någonsin? Friar på hennes jobb, på ett lager, med arbetskamrater som tittar på... sen hur han frågar med. Och hur hon svarar. Sen att F&P är mer peppade på detta än vad han var, hahaha, vilket jäkla minne.
Citera
2010-10-25, 23:02
Medlem
Novums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Alltså jag förstår mig inte på HG, han och britt lirar ju i samma liga och ingen av dom kan få nån snyggare än varandra liksom.. så antingen lev livet oskuld, okysst o allt sånt eller ta Britt, hur kan HG tro att han kan få en kvinna av Sirens kaliber? Saknar helt motstycke fan.

Hon var väl speciell, vissa människor fäster man ju sig vid. Tror inte bara det var utseende-mässigt som han gick efter.
Citera
2010-10-25, 23:02
Medlem
Rodolfuss avatar
Skrattade riktigt gott när Fredrik sa "Säger hon nej så blir detta en YouTube-klassiker".
Citera
2010-10-25, 23:03
Medlem
Stellan är singel igen!
Citera
2010-10-25, 23:04
Medlem
Dagnomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obin_gam
Näe, det slutade ju i en total katatrof det här programmet. Vems fel kan det vara egentligen? För tama regler för medverkarna eller den allmänt avslappnade känslan som ändå räddade programmet på nått sätt vill jag påstå.

Och att det var för luddigt beskrivet vad programmet handlade om när folk ansökte. Alla verkar ju ha trött att det va helt okej att bara bli vän medans programet i själva verket lutat väldigt mycket åt att det ska handla om att träffa en partner.
Citera
2010-10-25, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistahh
Stellan är singel igen!

Källa, tack!
Citera
2010-10-25, 23:05
Medlem
Coolcittes avatar
Verkar som dom fått rätt bra tittarsiffror på sista avsnittet. Omöjligt att komma in på Kanal5.se just nu.
Citera
2010-10-25, 23:05
Medlem
nosheoldwomans avatar
Kan inte nån klistra in här vad det står om vad som hände efter serien? sidan vill inte ladda för mig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in