Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-28, 22:20
Avstängd
frekkinheads avatar
Någon som har uppdatering på vad som skett?
Vad hände med Stellan, vad gör han idag, är han singel? Han måste ju vara 44 år nu.
Elin? Nina? Vet ju att KPR har lagts ner nu.

Det enda jag vet är att Veronica dog, och att blyga Åge nu hänger på fake nätdejtingsidor och chattar med underhållningsprofiler i hopp om att få en dejt vilket han aldrig kommer få.
Citera
2024-02-06, 19:05
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Någon som har uppdatering på vad som skett?
Vad hände med Stellan, vad gör han idag, är han singel? Han måste ju vara 44 år nu.
Elin? Nina? Vet ju att KPR har lagts ner nu.

Det enda jag vet är att Veronica dog, och att blyga Åge nu hänger på fake nätdejtingsidor och chattar med underhållningsprofiler i hopp om att få en dejt vilket han aldrig kommer få.

Jag sitter och tittar om serien nu och insåg att Veronica dött 2012, det är lite därför jag är här. Vad hände egentligen? Drogrelaterat? Jättetrist i så fall!

Fått fram detta:
Elina har gift sig med en Kristoffer Arvidsson
Stellan bor med en Annelie Andersson. Finns bilder på barn. Oklart om detta är bonusbarn eller hans egna men dom verkar träffat varandra rätt nära efter att serien gått så det skulle kunna vara deras barn

Siren verkar bo själv
Britt är singel
Marita verkar bo själv

Nina verkar vara gift

Elin verkar bo själv med sin son i Grums, oklart om hon har någon partner. Finns nån bild på nån kille med en ung kille och även något inlägg med någon undulat. Så hon kan ju mycket väl fått en son till. Tatuerat sig väldigt mycket och jag ser en viss antydan till läppförstoring. Dryga 5000 instagraminlägg men sluten profil. Man blir lite nyfiken på hur man kan ta så pass mycket bilder haha. Det är ju väldigt mycket inlägg.. Hoppas hon mår bra iallafall

Andra får gärna fylla på

EDIT: Bra musik i det här programmet måste jag säga
Senast redigerad av HemmaslagenWasabi 2024-02-06 kl. 19:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in