Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-12, 12:29
Medlem
Walkers avatar
Jag delar uppfattningen om X:et som en Joker i kommande F & F-produktioner, speciellt med tanke på att Sten-Taxi är en trolig SD-sympatisör. Något säger mig att den runde Malmöitens intresse för att besöka politiska möten är betydligt känsligare idag än det var för bara två år sedan .
Citera
2010-10-12, 12:37
Medlem
brianmolkos avatar
X:et kanske är så många kvinnors ex ?
Citera
2010-10-12, 12:38
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bungie
Hej!

Finns det någon vänlig själ som kan lägga upp en spotifyplaylist med alla musik från programmet? Jag har försökt de officiella länkarna på programmets hemsida men dessvärre är dessa tomma på låtar för mig.

För övrigt är det i mitt tycke en alldeles fantastisk serie! Jag blir varm i hela kroppen av att se hur mycket detta verkar betyda för en person som HG.

sista låten igår var väl iaf Donovan Catch the wind. Var hittas låtlistor f ö ?
Citera
2010-10-12, 12:59
Bannlyst
Böganklagelserna var ju roliga
Citera
2010-10-12, 13:09
Medlem
Mina tankar & känslor

*Kul med turken som bara svarade Ja hela tiden... hur kan man vara så blåst, ärligt? Även om vi låtsas att man inte kan svenska så säger man inte bara Ja på alla frågor. Ingen normal funtad person är så... typiskt länningar, e de inte det? Men kul var det!

*Elin var sexig idag i salen. Satan vilka fylliga mjölkkannor...

*Vålnaden är ett kul inslag. Han visar sig i varje avsnitt på nått mystiskt vis och att han inte säger något gör det ännu roligare , mystiken finns... om än fake'ad!

*Att hela programmet handlade om dendär rättsalen o det var lite tråkigt, för lite substans.. annars var det riktigt kul Tror dock inte det var alls givande för deltagarna på något vis.

*Hans-Göran är inte på samma nivå som hans nya vänner. Ja tycker han är skön o sådär, hyffsat vettig, men han känns för gammal i sättet o lite "efter" (på ett gulligt sätt) o tror inte dom här damerna som verkar hyffsat klippska kan va tillsammans med honom. O där faller ju det roliga lite tyvärr.. man vill ju att deltagarna ska hitta nån.

*Stellan verkar vara en vettig snubbe. Han går inte bara efter utseendet.

*Nina är så jävla tråkig. Fan vilken surkärring hon verkar.. o den nasala rösten skär i en. Men det finns ändå något som gör att de är småkul att se henne. Att hon dissar dom 3 männen bara för dom söp till det tycker jag är otroligt korkat. Vemfan hade inte supit till det i de läget? Jisses... man kan inte ha såna jävla krav. Lite måste man få släppa loss Hon tror ju dom är alkoholister liksom.
Citera
2010-10-12, 13:44
Medlem
Jaha, Elin agerar typisk dum tjej och går tillbaka till sin före detta även fast han tydligen inte var en speciellt bra typ. Konstigt det där, att det är så vanligt beteende. Sen att hon inte klarar körkortsteorin på femte (!) försöket bekräftar ju att hon är riktigt jävla korkad. Synd! Klänningen hon hade på sig i rättssalen framhävde lungorna på ett fint sätt dock.

I övrigt så var det väl mest han ciggturken som var rolig, och att vålnaden var med i juryn. Hon kinesiska bartendern var riktigt snygg också. Möjligtvis blir Stellan ihop med ariskan, men i övrigt ser det ut att bli nitlotter all around. Hoppas resterande avsnitt kan bli lite mer underhållande iaf.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2010-10-15 kl. 15:27. Anledning: OT raderat
Citera
2010-10-12, 15:06
Medlem
Så typiskt F&F's producenter att lägga in Vålnaden, dom har alltid något "sådant" i alla deras program, och det är alltid lika jävla roligt men vålnaden tar fan priset, (inzoomad, svartvit bild, och en massa skrik <han sitter still och bara stirrar>, jag asgarvade)
Citera
2010-10-12, 15:25
Medlem
Rebar1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Att ni orkar!! Ja, du skrev väl att jag var pinsam bara för jag hade skrivit i slutet av mitt förra inlägg, VAD vitsig man kan vara då. Det jag hade skrivit var "Jag blir nog kallad pinsam ännu en gång. Det är ju ni som kallar mig det som faktiskt är just pinsamma! " Ok,, vi är väl alla pinsamma på ett eller annat sätt så nu sätter vi en STOR punkt och återgår till det faktiskta ämnet, vilket inte är om mig Sweetass .

Skicka ett PM eller starta en egen tråd om mig ist. Jag verkar ju vara poppis att skriva nåt om ROFL

Alltså shit vad pinsam du är människa! Och denna signaturen
Citat:
För alla som tror att jag är en kille/man : Jag är till 100% av kvinnligt kön! Jag vill ej visa bild på mig så ni får tro mig då jag säger jag är tjej!! Jag är inte bi eller homo men jag kan tycka en kvinnokropp är grymt sexig och min avatar är för att matcha mitt nick.
Pinsamt!
Citera
2010-10-12, 15:58
Bannlyst
Stellan + ariskan kan ni glömma direkt. Det blir inget emellan dessa två. Programmet är ovärt att kolla på nu. Det blir inget emellan några av de inblandade... Förutom Hans-Göran som får ett par vänner, men gubben behöver verkligen en livskamrat!
Citera
2010-10-12, 16:01
Medlem
Pintuss avatar
Ingen som funderat över att "Ja Turken" klarade uppskrivning med den lilla svenska han kunde/kan, medan Elin kuggade för femte gången?
Citera
2010-10-12, 16:03
Medlem
Bungies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
sista låten igår var väl iaf Donovan Catch the wind. Var hittas låtlistor f ö ?

http://kanal5.se/web/guest/litesalls...97/4380821/1.0

EDIT: Om det är någon som får upp alla låtar som ingår i programmet. Kan ni vara vänliga att sammanställa det i en playlist?
Senast redigerad av Bungie 2010-10-12 kl. 16:07.
Citera
2010-10-12, 16:19
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pintus
Ingen som funderat över att "Ja Turken" klarade uppskrivning med den lilla svenska han kunde/kan, medan Elin kuggade för femte gången?

Hur vet du att han klarade den? Killen svarade ja på allting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in