Flashback bygger pepparkakshus!
2010-10-12, 16:45
Medlem
MajorMongos avatar
Kollade avsnittet på Kanal 5 Play nu, och tyckte det var riktigt bra!
Filip som åklagare var roligt, och jag garvade högt när jag såg Vålnaden. Tyckte även det var kul att Nina skickade iväg samtliga män!

Bra gjort Elin förresten. Starkt jobbat!
Citera
2010-10-12, 17:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zteeek
Stellan + ariskan kan ni glömma direkt. Det blir inget emellan dessa två. Programmet är ovärt att kolla på nu. Det blir inget emellan några av de inblandade... Förutom Hans-Göran som får ett par vänner, men gubben behöver verkligen en livskamrat!
Jag tittar på programmet för F&F's klockrena inslag och dialoger mellan allt dejting trams (te.x ja-blatten i gårdagens avsnitt) är det bara jag som gör det? jag tröttande ganska snabbt på dom fyra som dejtar och deras öden, var kul första avsnitten men sen bara "meh"
Citera
2010-10-12, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag tittar på programmet för F&F's klockrena inslag och dialoger mellan allt dejting trams (te.x ja-blatten i gårdagens avsnitt) är det bara jag som gör det? jag tröttande ganska snabbt på dom fyra som dejtar och deras öden, var kul första avsnitten men sen bara "meh"

själva datinggrejen är ju helt ointressant egentligen, det är ju alla roliga inslag vid sidan om som gör serien KLOCKREN! (turken,vålnaden m.m)
Citera
2010-10-12, 17:30
Medlem
Förstår inte hur man kan tycka att dejtingdelen är roligare än exempelvis mannen som röker cigg till hundra procent. Och om man nu gör det så finns det ju en hel hög andra dejtingprogram utan roliga inslag man kan titta på.
Citera
2010-10-12, 17:55
Medlem
haxxels avatar
Hur kan det vara möjligt att ingen har kommenterat han som bara jobbade!? Jag skrattade så jag nästan grät när han bara svarade "jobba" på allting! Herregud, nästan det bästa i hela denna serien! "Ja"-turken var skön också
Citera
2010-10-12, 17:56
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bungie
http://kanal5.se/web/guest/litesalls...97/4380821/1.0

EDIT: Om det är någon som får upp alla låtar som ingår i programmet. Kan ni vara vänliga att sammanställa det i en playlist?

fan bara en lista i spotify, jag skulle hellre vilja ha titlarna i en lista då jag inte orkat installera spotify
Citera
2010-10-12, 18:12
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pintus
Ingen som funderat över att "Ja Turken" klarade uppskrivning med den lilla svenska han kunde/kan, medan Elin kuggade för femte gången?
Hur vet du vilket språk han gjorde uppskrivningen på?
Citera
2010-10-12, 18:12
Medlem
NirvanAs avatar
Elin är så jävla kass alltså
Citera
2010-10-12, 18:44
Medlem
Elin har sillisar va? 32:20 in på Kanal 5 play så ser de lite äkta ut ändå. Nån som vet?
Citera
2010-10-12, 18:56
Medlem
Bara jag som missat Elins bröst eller?
Citera
2010-10-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crippa76
Elin har sillisar va? 32:20 in på Kanal 5 play så ser de lite äkta ut ändå. Nån som vet?

Man kan tro det, men jag tror det är mammabröst med bra BH, men det ser bra ut.
Citera
2010-10-12, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av google87
Man kan tro det, men jag tror det är mammabröst med bra BH, men det ser bra ut.

Mammabröst? Som i mjölk? Jag hoppas att hon inte ammar fortfarande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in