Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-12, 11:31
Medlem
haldan123s avatar
Hej, jag jobbar med ett skolarbete om Schweiz neutralitet. Och jag undrar vilka argument har funnits fr Schweiz val att st utanfr organisationer som FN och EU? Jag vet att de gick med i FN r 2002 med bara en marginal rster.
Och s undrar jag att deras minaretfrbud har ngon sammankoppling med deras neutralitet.
Mycket tacksam fr svar
Senast redigerad av haldan123 2010-05-12 kl. 11:52.
Citera
2010-05-12, 11:48
Medlem
Smutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haldan123
Hej, jag jobbar med ett skolarbete om Schweiz neutralitet. Och jag undrar vilka argument har funnits fr Schweiz val att st utanfr organisationer som FN och EU? Jag vet att de gick med i EU r 2002 med bara en marginal rster.
Och s undrar jag att deras minaretfrbud har ngon sammankoppling med deras neutralitet.
Mycket tacksam fr svar

App! App! App!

IG.
Citera
2010-05-12, 12:37
Bannlyst
Citat:
http://www.reuters.com/article/idUSTRE61O53820100225
Citera
2010-05-12, 13:37
Medlem
Lommis avatar
Citat:
Hej, jag jobbar med ett skolarbete om Schweiz neutralitet. Och jag undrar vilka argument har funnits fr Schweiz val att st utanfr organisationer som FN och EU? Jag vet att de gick med i FN r 2002 med bara en marginal rster.
Mycket tacksam fr svar

Vad finns det fr anledning att vara med i FN eller EU?

Citat:
Ursprungligen postat av DrinaII
http://www.reuters.com/article/idUSTRE61O53820100225

Varfr bestr 99 % av dina inlgg av ickerelevant lnkande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in