2004-04-07, 01:34
Medlem
Trollmors avatar
Fick ett förtroende av en väninna som hade idkat sex med vår Knug.
Efter akten blev hon uppsökt av SÄPO som talade om att om hon yppade något om vad som hade hänt, så skulle de sabba hela hennes liv.
De påpekade att de kunde ändra i olika register osv.
Personligen har jag oerhört svårt att tänka mig att akten var värt detta.
Citera
2004-04-07, 01:46
Medlem
taggtråds avatar
Klart som fan att kungen knullar runt. Han är ju trots allt inte mer än man, och att män är kåta är väl ingen nyhet. Och eftersom han är ett kungligt majestät, så har han väl inte heller nåt problem med att fixa brudar. Han har väl en kunglig bordellmamma som ordnar fram tjejer när kungen är kåt och silvia trilskas...
Citera
2004-04-07, 13:22
Medlem
menfrassedås avatar
Om jag vore kung skulle jag också ägna mig åt lite rajtajtantan med de kvinnliga undersåtarna, nåt kul med att vara kung måste det väl finnas..
Citera
2004-04-07, 19:43
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCKD
har hört av olika mediakällor att olika damer har fått erbjudande att följa med för att "festa" med kungen, när dom tackat nej så har man bara sagt artigt men bestämt

"tack och detta samtal ägde aldrig rum"

jag vet flera som fått väldigt diskreta förfrågningar, mina källor litar jag på till 100% ......

Känner du även några som tackat ja?
Citera
2004-04-07, 20:19
Medlem
BalleKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av menfrassedå
Om jag vore kung skulle jag också ägna mig åt lite rajtajtantan med de kvinnliga undersåtarna, nåt kul med att vara kung måste det väl finnas..

I filmen "Det våras för världhistorien":

It's nice to be the king!
Citera
2004-04-07, 22:20
Medlem
Citat:
har hört av olika mediakällor att olika damer har fått erbjudande att följa med för att "festa" med kungen, när dom tackat nej så har man bara sagt artigt men bestämt

"tack och detta samtal ägde aldrig rum"

jag vet flera som fått väldigt diskreta förfrågningar, mina källor litar jag på till 100% ......

Vilka källor?
Citera
2004-04-07, 23:42
Medlem
**nej det gör jag inte, utan dom som blev frågade tackade nej och sedan var det inte mera än så......
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Känner du även några som tackat ja?
Citera
2004-04-07, 23:43
Medlem
** ja du, tror du jag skulle skriva deras namn och adress på flashback?
njeea kompis, hoppas du skojjade med din fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av Gazelle
Vilka källor?
Citera
2004-04-08, 00:02
Medlem
Citat:
** ja du, tror du jag skulle skriva deras namn och adress på flashback?
njeea kompis, hoppas du skojjade med din fråga.

Nej, jag skojjade inte. Jag undrar vilka mediekällorna är. Som oinsatt kan man tro att det är tysk skvallerpress.
Citera
2004-04-10, 11:36
Medlem
*yapp visst kan man tro det men så är det inte, och sorry jag säger självklart inte vem som sagt det, jag litar på personen och det räcker för mig......

Citat:
Ursprungligen postat av Gazelle
Nej, jag skojjade inte. Jag undrar vilka mediekällorna är. Som oinsatt kan man tro att det är tysk skvallerpress.
Citera
2004-04-12, 17:03
Medlem
Musse669s avatar
Själv har jag hört rykten om att Drottning Silvia knullar med Anders Wall varför det väl inte är så farligt om knugen knullar runt på sitt håll.
Citera
2004-04-12, 18:59
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musse669
Själv har jag hört rykten om att Drottning Silvia knullar med Anders Wall varför det väl inte är så farligt om knugen knullar runt på sitt håll.

OT: Här stjäls det Avataridéer friskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in