Fick ett förtroende av en väninna som hade idkat sex med vår Knug.
Efter akten blev hon uppsökt av SÄPO som talade om att om hon yppade något om vad som hade hänt, så skulle de sabba hela hennes liv.
De påpekade att de kunde ändra i olika register osv.
Personligen har jag oerhört svårt att tänka mig att akten var värt detta.
Klart som fan att kungen knullar runt. Han är ju trots allt inte mer än man, och att män är kåta är väl ingen nyhet. Och eftersom han är ett kungligt majestät, så har han väl inte heller nåt problem med att fixa brudar. Han har väl en kunglig bordellmamma som ordnar fram tjejer när kungen är kåt och silvia trilskas...
har hört av olika mediakällor att olika damer har fått erbjudande att följa med för att "festa" med kungen, när dom tackat nej så har man bara sagt artigt men bestämt
"tack och detta samtal ägde aldrig rum"
jag vet flera som fått väldigt diskreta förfrågningar, mina källor litar jag på till 100% ......
har hört av olika mediakällor att olika damer har fått erbjudande att följa med för att "festa" med kungen, när dom tackat nej så har man bara sagt artigt men bestämt
"tack och detta samtal ägde aldrig rum"
jag vet flera som fått väldigt diskreta förfrågningar, mina källor litar jag på till 100% ......
*yapp visst kan man tro det men så är det inte, och sorry jag säger självklart inte vem som sagt det, jag litar på personen och det räcker för mig......
Citat:
Ursprungligen postat av Gazelle
Nej, jag skojjade inte. Jag undrar vilka mediekällorna är. Som oinsatt kan man tro att det är tysk skvallerpress.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!