Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-04-04, 16:56
  #1
Medlem
Antar att nån annan också har hört rykten om kungen, och hans affärer, t.ex. med Lindmarker och Henemark.

Tidningar skall enligt uppgift inte kunna skriva om det av rädsla för stämningar.

Någon som vet nåt?
Citera
2004-04-04, 17:09
  #2
Medlem
Pellenezs avatar
Rykte om att han ahde en affär med Lindmarker lår ha kommit upp p g a av att knugens chafför bodde i samma hus som henne. P g a detta stod ibland knugens bli utanför Lindmarkers hus.

Men hans höghet har säkert en del andra lika i garderoben.
Citera
2004-04-05, 13:54
  #3
Medlem
Inte tror jag Anna Lindmarker skulle vilja ha sex med tråkmånsen nr1! Hon har nog högre krav........ Som mig kanske?

Kungen har nog mycket på sitt samvete, han var ju på P-klubb under OS i Atlanta....... så det har nog ramlat förbi några mindre nogräknade kvinnor....
Citera
2004-04-05, 15:42
  #4
Medlem
Mr Blås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkus
Antar att nån annan också har hört rykten om kungen, och hans affärer, t.ex. med Lindmarker och Henemark.

Tidningar skall enligt uppgift inte kunna skriva om det av rädsla för stämningar.

Någon som vet nåt?

Anledning till varför det inte skrivs är säkerligen att det är en konspiration. Fråga bara "Chockad" eller "Anden i kroppen" eller vad det nu var han bytte namn till
Citera
2004-04-05, 15:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Rykte om att han hade en affär med Lindmarker lär ha kommit upp p g a av att knugens chafför bodde i samma hus som henne. P g a detta stod ibland knugens bli utanför Lindmarkers hus.

Alla vet ju att huset Anna bor i ägs av hennes familj, därför drar jag genast slutsatsen att hon säkert kunde ordna en lya åt chauffören så att Pannkakskungen skulle kunna skylla på honom när han tog bilen dit för lite rummel. Vad Anna får ut av det vet jag inte, men det kanske är en häftig grej att ha på meritlistan. Hon verkar ju gilla högt uppsatta män.
Citera
2004-04-05, 18:24
  #6
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkus
Tidningar skall enligt uppgift inte kunna skriva om det av rädsla för stämningar.

Det är inte rädsla för stämningar som avhåller tidningarna. Det anses inte "ha allmänintresse", dvs så klart alla vill veta, men det finns ingen "nytta" av att veta förutom att det kittlande skvallersuget tillfredsställs. Därför skriver inte dags- och kvällspress så'nt.

Vecko(skvaller)tidningarna skriver inte om sådant för att de gör bedömningen att folk vill ha bilden av kungafamiljen som helylle, därför skriver man bara "trevliga" saker. Och inte vill de bita den hand som föder dem!
Citera
2004-04-05, 21:40
  #7
Medlem
Ugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rost_Biff
Alla vet ju att huset Anna bor i ägs av hennes familj, därför drar jag genast slutsatsen att hon säkert kunde ordna en lya åt chauffören så att Pannkakskungen skulle kunna skylla på honom när han tog bilen dit för lite rummel. Vad Anna får ut av det vet jag inte, men det kanske är en häftig grej att ha på meritlistan. Hon verkar ju gilla högt uppsatta män.

Lill-chockad?
Citera
2004-04-06, 05:41
  #8
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rost_Biff
Hon verkar ju gilla högt uppsatta män.
Sådana där påståenden får du allt ta och utveckla...
Citera
2004-04-06, 09:11
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Sådana där påståenden får du allt ta och utveckla...


Rost_Biff syftar kanske på Lars Weiss. Om han nu fortfarande klassas som högt uppsatt. Han gick ju in i väggen och är numera sin egen. Kulorna rullar iof sig in som inget hade hänt och han anses av många som en tung medieperson.

http://www.norstedts.se/forfattare.a...rfattarID=1616
Citera
2004-04-06, 10:19
  #10
Medlem
Precis. Familjen Lindmarker ser till att hålla sig med inflytelserika ingifta.
De vill inte att blodet ska blandas och framgången hotas.
Citera
2004-04-06, 23:30
  #11
Medlem
har hört av olika mediakällor att olika damer har fått erbjudande att följa med för att "festa" med kungen, när dom tackat nej så har man bara sagt artigt men bestämt

"tack och detta samtal ägde aldrig rum"

jag vet flera som fått väldigt diskreta förfrågningar, mina källor litar jag på till 100% ......
Citera
2004-04-06, 23:45
  #12
Medlem
Tror jag det - vem vill spettas av den stollen?
Han är säkert ettrig och egoistisk som en ungtupp i halmen.
Kniper med ögonen och pustar och frustar gnälligt. *ryser*
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback