2008-06-23, 17:03
Bannlyst
men det har inte hänt.
Citera
2008-06-24, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fria Riddaren
Ett rykte jag hört ær att AnnA L fick barn ( och födde det ) med Knug : Silvia skall ha blivit stenförbannad och ringde upp henne på tv4 och skrek i luren så det ekade i Kontorslandskapet. Någon Stockholmare som har / kan ta foto på denna avkomma och lägga upp ?

???
Citera
2008-06-24, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av horsatan
Jag har hört talas om att kungen har en enorm dase, nån som kan bekräfta.

nope..fd kollegas tjejkompis (jag vet ..lite lassie-varning) har varit kunglig hovleverantör..blev uppraggad när hon gick på universitetet eller KTH? minns ej vilket av dem..och hon hävdade det motsatta...för er som antecknar..

Jag skiter i vilket..hävdar att jag skulle göra samma sak som Knugen om man hade haft det ämbetet..dvs

-köra snabba fordon
-dricka fiin whiskey
-sätta på tjejer och kvinnor

Go CG go....

OBS! Är övertygad republikan dock...

Om s k journalister vågade skriva om kungafam. rätta jag hade det varit republik för länge sedan..tro mig..ha ha ha
Citera
2008-06-24, 23:26
Medlem
Harry_s avatar
vem skulle vara sveriges drottning om CG inte hade träffat Silvia?
Citera
2008-06-25, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Kungens modersmål är tyska men han har lärt sig bra svenska via sin amma Nanne Björnberg (tror jag hon hette) så han är nog fullständigt tvåspråkig. Men han talar nog bara tyska i hemmet med henne och jag misstänker även med sina barn.
Que? Är inte Kungens modersmål Svenska?! Det där har jag då aldrig hört talas om.
Citera
2008-06-25, 09:49
Medlem
ddr128s avatar
Nu får ni skärpa er.

Citat:
Ursprungligen postat av Kn Krok
"Någon som vet mer om den stallpojke som V-Gurra påstås ha våldtagit och som sedan spärrades in (gömdes bort) på mentalsjukhus?"

Vem påstår det?

MVH // Kn Krok

Antar att det är Haijby som menas. Detta har det tjatats om en hel del på det s.k. internet som ni kanske känner till. Finns även på flashback.info. Också sökbart. Eller testa t.ex. google.se. Dagens tips.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Haijbyaff%C3%A4ren

http://www.popularhistoria.se/o.o.i.s?id=43&vid=1100

Därmed skärpning.
Citera
2008-06-25, 21:18
Medlem
Silvia

Jag bodde några år i USA och var då medlem i en internationell klubb. Där berättade en tyska att hon bott i samma hus i Munchen, tror jag det var, som Silvia gjorde innan hon träffade knugen. I huset bodde enbart ensamstående och det var mycket små lägenheter. Den minsta som låg högst upp i huset innehades av en viss Silvia. Hon umgick med de andra i huset men var ganska reserverad. Hon hade ett förhållande med en man som varit gift och hade en son. När Silvia träffade kungen gjorde hon slut med mannen med sonen och ingen från hennes umgänge i huset var bjuden till bröllopet i Sverige. Så kan det gå.
Citera
2008-06-25, 23:08
Bannlyst
hemlighet..

Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
Jag bodde några år i USA och var då medlem i en internationell klubb. Där berättade en tyska att hon bott i samma hus i Munchen, tror jag det var, som Silvia gjorde innan hon träffade knugen. I huset bodde enbart ensamstående och det var mycket små lägenheter. Den minsta som låg högst upp i huset innehades av en viss Silvia. Hon umgick med de andra i huset men var ganska reserverad. Hon hade ett förhållande med en man som varit gift och hade en son. När Silvia träffade kungen gjorde hon slut med mannen med sonen och ingen från hennes umgänge i huset var bjuden till bröllopet i Sverige. Så kan det gå.

att Silvia var eskortdam/värdinna..som drog högsta vinsten...
gänga till sig sin titel..likt andra brudar som blivit drottningar...
Citera
2008-06-25, 23:18
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurra
Kungen lämnade Silvia på hotellet och besökte en "eskort"-bar!!
Vet från mycket säker källa! Men detta var nog ca 10 år sedan

Ja, det stämmer men det var längre tillbaka än så, 1993.

Du är välunderättad i ärendet. Berätta gärna om dina källor.
Citera
2008-06-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
vem skulle vara sveriges drottning om CG inte hade träffat Silvia?

Lena Skoogh kanske?
Citera
2008-06-26, 22:34
Medlem
Som jag minns det

så var det prins Bertil som fixade Silvia åt kungen. Tyckte väl att hon passade bra och kunde få lite stil på honom och så skulle han själv kunna bli lite avlastad.
Citera
2008-06-26, 22:55
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Ja, det stämmer men det var längre tillbaka än så, 1993.

Du är välunderättad i ärendet. Berätta gärna om dina källor.

Vill minnas en liknande sak som skulle ha utspelat sig under Atlanta OS. En strippa hävdade ha haft ett antal prominenta gäster varav kung Carl-Gustaf skulle ha varit en av dem. Någon som minns mer?

Vill även minnas att pressen nästan slog knut på sig själva i sin iver att understryka att de förstås inte trodde ett ögonblick på vad denna lågtstående varelse påstod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in