Hej !
Rooger Moore : Alltså titta på foton av Madde och Roger snett framifrån när båda ler ( i relativt nära ålder) så : närmare en genetisk avgjutning går ej att komma... tom tänder och öron är samma . ... Eller som min först skeptiske far sade på 0,3 sek efter att ha sett det : ” Vet pressen om detta ?” .
DET FINNS INGEN JAG TRÄFFAT SOM IFRÅGASÄTTER RM SOM FAR EFTER DE TVÅ FOTONA , OBS!
Jag sitter olämpligt och kan ej lägga upp bild men om någon skriver mail (a) ställe.var så mailar jag !
Det sägs att Knug och Silvia är inofficiellt separerade sedan länge, jämför Engelska hovets Charles och Diana före de officiellt separerade.
I kungadokumentären ( .. Westling ) nyligen sade en presskille att svassandet för kunghuset är en av de stora skandalerna i journalist-sverige.
Knugen storröker men hur ofta ses det i Media ? , ni som undrar om medias medspel.
http://www.youtube.com/watch?v=tw35F...eature=related
Knugen : Har ”före Silvia” vart tillsammans med Agneta Fälthskog och Pia Degermark tex .
Kunde ha tre st damer samtidigt.
Han var alltid fullast på Club Alexandra på 70 talet - > Alkoholism ? Kanske det, men jag har ej hört mer än rykten .
Dessa ting är ej nya utan står då och då i hyfsad press.
Kenny Bräck och Flash Nilsson har hållt kurser i bilåka för Säpo och Kungen och ” Kungen är bättre än livvakterna , riktigt duktig chafför” sade Kenny .
Kungen och Ronnie Pettersson skall ha vart goda bekanta.
En av sveriges mest kända fotografer ( Ej Bingo R utan en accepterad kvalitets-plåtare) har sagt till min polare ”Kungen är en helt avspänd okomplicerad kille , det är bara bilar och brudar som gäller för honom” .
Tänk cigg , bilar och brudar nästa gång kungen snackar miljö , ha ha ha .
Ett rykte jag hört ær att AnnA L fick barn ( och födde det ) med Knug : Silvia skall ha blivit stenförbannad och ringde upp henne på tv4 och skrek i luren så det ekade i Kontorslandskapet. Någon Stockholmare som har / kan ta foto på denna avkomma och lägga upp ?
Jag frågade en jobbarkompis "Du som vart på "stora företaget " och representerat, haR DU NÅT OM KNUGEN?" . Svar : " man kan ju säga så här , kungen är ju känd för att inte vara så intelligent" , syftandes på att han slarvar öppet med damer.
Silvia: Skall vara stenhård och dominant tysk om hon vill . Svenska adelsfamiljer som umgåtts med Kungahuset har slutat ty kungen gris-festar alldeles för mycket och Silvia kallas av dessa för ”Tyskan”. Detta har stått i Expressen.
Roger skall hon ha träffat i Unicef -uppdragen där även Roger jobbar , madde pryade på Unicef i New York ... nära pappa månntro .
Några bekanta under mina Universitets-studier sade att Silvia ringde varje dag till prinsen när han pluggade på ? Internatet.... där de också läst. Inga Bög eller knarkrykten , jag skulle hört det från dem.
Samma killar sade att Madde var hatad av ALLA tjejer i klass? /skolan medans hon var poppis som fan bland grabbarna .
Gamla Norska jobbarkompisar säger att Knugen har en norsk fjällstuga där han svinfestar hårt , men jag har inga detaljer.
Heja svärjä friskt humör!