2008-05-21, 18:24
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av condor
Både Gustav Adolf och Sibylla var barn-barns-barn till drottning Victoria av England. Å andra sidan - vilka kungligheter är _inte_ släktingar genom Victoria. Hon såg till att gifta in sina nio barn i de flesta europeiska kungahus.

Den engelska successordningen till tronen ger en god bild över detta. Knugen är på plats 190.
http://en.wikipedia.org/wiki/Line_of...British_Throne
Citera
2008-06-21, 10:39
Bannlyst
Diverse info !

Hej !
Rooger Moore : Alltså titta på foton av Madde och Roger snett framifrån när båda ler ( i relativt nära ålder) så : närmare en genetisk avgjutning går ej att komma... tom tänder och öron är samma . ... Eller som min först skeptiske far sade på 0,3 sek efter att ha sett det : ” Vet pressen om detta ?” .
DET FINNS INGEN JAG TRÄFFAT SOM IFRÅGASÄTTER RM SOM FAR EFTER DE TVÅ FOTONA , OBS!

Jag sitter olämpligt och kan ej lägga upp bild men om någon skriver mail (a) ställe.var så mailar jag !

Det sägs att Knug och Silvia är inofficiellt separerade sedan länge, jämför Engelska hovets Charles och Diana före de officiellt separerade.

I kungadokumentären ( .. Westling ) nyligen sade en presskille att svassandet för kunghuset är en av de stora skandalerna i journalist-sverige.
Knugen storröker men hur ofta ses det i Media ? , ni som undrar om medias medspel.

http://www.youtube.com/watch?v=tw35F...eature=related

Knugen : Har ”före Silvia” vart tillsammans med Agneta Fälthskog och Pia Degermark tex .
Kunde ha tre st damer samtidigt.
Han var alltid fullast på Club Alexandra på 70 talet - > Alkoholism ? Kanske det, men jag har ej hört mer än rykten .
Dessa ting är ej nya utan står då och då i hyfsad press.

Kenny Bräck och Flash Nilsson har hållt kurser i bilåka för Säpo och Kungen och ” Kungen är bättre än livvakterna , riktigt duktig chafför” sade Kenny .

Kungen och Ronnie Pettersson skall ha vart goda bekanta.

En av sveriges mest kända fotografer ( Ej Bingo R utan en accepterad kvalitets-plåtare) har sagt till min polare ”Kungen är en helt avspänd okomplicerad kille , det är bara bilar och brudar som gäller för honom” .

Tänk cigg , bilar och brudar nästa gång kungen snackar miljö , ha ha ha .

Ett rykte jag hört ær att AnnA L fick barn ( och födde det ) med Knug : Silvia skall ha blivit stenförbannad och ringde upp henne på tv4 och skrek i luren så det ekade i Kontorslandskapet. Någon Stockholmare som har / kan ta foto på denna avkomma och lägga upp ?

Jag frågade en jobbarkompis "Du som vart på "stora företaget " och representerat, haR DU NÅT OM KNUGEN?" . Svar : " man kan ju säga så här , kungen är ju känd för att inte vara så intelligent" , syftandes på att han slarvar öppet med damer.

Silvia: Skall vara stenhård och dominant tysk om hon vill . Svenska adelsfamiljer som umgåtts med Kungahuset har slutat ty kungen gris-festar alldeles för mycket och Silvia kallas av dessa för ”Tyskan”. Detta har stått i Expressen.

Roger skall hon ha träffat i Unicef -uppdragen där även Roger jobbar , madde pryade på Unicef i New York ... nära pappa månntro .

Några bekanta under mina Universitets-studier sade att Silvia ringde varje dag till prinsen när han pluggade på ? Internatet.... där de också läst. Inga Bög eller knarkrykten , jag skulle hört det från dem.

Samma killar sade att Madde var hatad av ALLA tjejer i klass? /skolan medans hon var poppis som fan bland grabbarna .

Gamla Norska jobbarkompisar säger att Knugen har en norsk fjällstuga där han svinfestar hårt , men jag har inga detaljer.

Heja svärjä friskt humör!
Citera
2008-06-21, 13:34
Medlem
Om pressen publicerade allt man vet om kungahuset och dess umgänge skulle troligen kungahuset rasa ihop som ett korthus i storm.
Citera
2008-06-21, 14:39
Medlem
nylndrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fria Riddaren
Hej !
Rooger Moore : Alltså titta på foton av Madde och Roger snett framifrån när båda ler ( i relativt nära ålder) så : närmare en genetisk avgjutning går ej att komma... tom tänder och öron är samma . ... Eller som min först skeptiske far sade på 0,3 sek efter att ha sett det : ” Vet pressen om detta ?” .
DET FINNS INGEN JAG TRÄFFAT SOM IFRÅGASÄTTER RM SOM FAR EFTER DE TVÅ FOTONA , OBS!

Jag sitter olämpligt och kan ej lägga upp bild men om någon skriver mail (a) ställe.var så mailar jag !

Det sägs att Knug och Silvia är inofficiellt separerade sedan länge, jämför Engelska hovets Charles och Diana före de officiellt separerade.

I kungadokumentären ( .. Westling ) nyligen sade en presskille att svassandet för kunghuset är en av de stora skandalerna i journalist-sverige.
Knugen storröker men hur ofta ses det i Media ? , ni som undrar om medias medspel.

http://www.youtube.com/watch?v=tw35F...eature=related

Knugen : Har ”före Silvia” vart tillsammans med Agneta Fälthskog och Pia Degermark tex .
Kunde ha tre st damer samtidigt.
Han var alltid fullast på Club Alexandra på 70 talet - > Alkoholism ? Kanske det, men jag har ej hört mer än rykten .
Dessa ting är ej nya utan står då och då i hyfsad press.

Kenny Bräck och Flash Nilsson har hållt kurser i bilåka för Säpo och Kungen och ” Kungen är bättre än livvakterna , riktigt duktig chafför” sade Kenny .

Kungen och Ronnie Pettersson skall ha vart goda bekanta.

En av sveriges mest kända fotografer ( Ej Bingo R utan en accepterad kvalitets-plåtare) har sagt till min polare ”Kungen är en helt avspänd okomplicerad kille , det är bara bilar och brudar som gäller för honom” .

Tänk cigg , bilar och brudar nästa gång kungen snackar miljö , ha ha ha .

Ett rykte jag hört ær att AnnA L fick barn ( och födde det ) med Knug : Silvia skall ha blivit stenförbannad och ringde upp henne på tv4 och skrek i luren så det ekade i Kontorslandskapet. Någon Stockholmare som har / kan ta foto på denna avkomma och lägga upp ?

Jag frågade en jobbarkompis "Du som vart på "stora företaget " och representerat, haR DU NÅT OM KNUGEN?" . Svar : " man kan ju säga så här , kungen är ju känd för att inte vara så intelligent" , syftandes på att han slarvar öppet med damer.

Silvia: Skall vara stenhård och dominant tysk om hon vill . Svenska adelsfamiljer som umgåtts med Kungahuset har slutat ty kungen gris-festar alldeles för mycket och Silvia kallas av dessa för ”Tyskan”. Detta har stått i Expressen.

Roger skall hon ha träffat i Unicef -uppdragen där även Roger jobbar , madde pryade på Unicef i New York ... nära pappa månntro .

Några bekanta under mina Universitets-studier sade att Silvia ringde varje dag till prinsen när han pluggade på ? Internatet.... där de också läst. Inga Bög eller knarkrykten , jag skulle hört det från dem.

Samma killar sade att Madde var hatad av ALLA tjejer i klass? /skolan medans hon var poppis som fan bland grabbarna .

Gamla Norska jobbarkompisar säger att Knugen har en norsk fjällstuga där han svinfestar hårt , men jag har inga detaljer.

Heja svärjä friskt humör!

Låter mest som osanning i mina öron.
Citera
2008-06-21, 14:53
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nylndr
Låter mest som osanning i mina öron.

Japp instämmer!

Kollade bilder på Roger och Madde för skojs skull men det är ju ett väldigt trubbigt instrument för att avgöra faderskap. såg i alla fall inget som övertygade mig .
Dessutom OM nu Silvia hade ihop det med andra vid den tiden och blev på smällen varför skulle hon då inte valt abort med vetskapen om vilken skandal det blivit om det senare kommit ut att hon haft ett förhållande och blivit gravid.
Citera
2008-06-21, 16:24
Bannlyst
Jag har hört talas om att kungen har en enorm dase, nån som kan bekräfta.
Bilder kanske?

Kungen sitter faktiskt här på fb också, sitter nog och googlar sig själv hela dagarna. snart kommer ett inlägg där det står att ballen är gigantisk!
då är han avslöjad. king kong!
Citera
2008-06-21, 23:11
Medlem
matti metsässäs avatar
Jag undrar......

vem som vaskar tyskans trosor?

Gör hon det själv i köksvasken eller säljer hon de mot postförskott förpackade i plastpåse till hugade spekulanter?

Ja, jag bara undrar över denna praktiska fråga.

Fast........hennes underkläder kanske bränns/destrueras och askan deponeras i samma deponi som hyser vårt radioaktiva avfall.

Sen vet jag en absolut sanning: Även drottningen bajsar.

matti
Citera
2008-06-21, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matti metsässä
vem som vaskar tyskans trosor?

Gör hon det själv i köksvasken eller säljer hon de mot postförskott förpackade i plastpåse till hugade spekulanter?

Ja, jag bara undrar över denna praktiska fråga.

Fast........hennes underkläder kanske bränns/destrueras och askan deponeras i samma deponi som hyser vårt radioaktiva avfall.

matti

Well some people dont think there own shit stinks..
Antar tyskan tillhör den kategorin samt hela jävla Kungahuset.
Senast redigerad av rattelsnake 2008-06-21 kl. 23:21.
Citera
2008-06-23, 14:11
Bannlyst
Barn

Citat:

NÅGON SOM HAR FOTO ?
Citera
2008-06-23, 14:38
Medlem
roel1s avatar

matti

Möjligen jordgubbar
Citera
2008-06-23, 15:51
Medlem
Kungahuset umgås med slödder.
Det är nog det största problemet.
Citera
2008-06-23, 16:52
Bannlyst
Foto

Citat:

? nå ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in