2010-05-16, 05:18
Medlem
Vaknade nyss av en mardröm. Kändes riktigt jobbigt är glad över att jag är vaken nu.

Drömde om att jag satt hemma i mitt rum och massa vänner kom förbi, sen kom det fler vänner och folk jag inte kände igen.
Men alla såg inte varandra utan det var bara jag som såg alla, för vissa av dom som hälsade på var redan döda och dom kunde inte dom levande se. Utan jag var den enda kopplingen till båda världarna.
Det fanns döda och levande både bland mina vänner och dom okända.

Jag springer till spegeln i badrummet för att försöka förstå vad som händer, och då ser jag att mina ögon saknar pupiller och är helt blåa och dimmiga.
Jag springer tillbaks till rummet och ber alla gå ut och jag följer med och hamnar i en park där det cirkulerar fullt med döda människor och alla springer fram till mig och ber om hjälp, för dom vet att jag kan se dom. Sen försöker vissa av dom döda människorna döda mig med, men dom misslyckas för jag springer därifrån.

Jag vågar inte sova i drömmen efter att jag vet min begåvning så jag håller mig vaken för det kommer döda människor och knackar på min dörr och händelserna spelas upp igen i drömmen som en deja vu.

någon som kan hjälpa mig tyda något av det jag drömmer, eller är allt bara en mardröm.
Citera
2010-05-16, 05:29
Medlem
UAAs avatar
D҉̦̙̱̗͢ȩ̶̗̠̥͙̖̲̺͙̦̱̥̤̫͇̻̜͎͎̀͜͜ͅt̡̪̪̳͕̜̲̠̞͉̜͕̠̭́͘ͅ ̴̢̥̜̘͕̖͙̮͈͈͖̬̰͎͔̝̀͡v̷̴̡҉̦̳͕̣ͅá́͏̻̺̩͈̼̳̥̺̗͢r҉̶̷̛͇͔ ̣̟̲̭͖͕̻̮̲̠̩͙͓ͅͅ ̸͉͕̩̪̰̞̲͖̞̤̭͈̻̼̗̻̪͞͡b̷̨̦͎̟͎͎͍̲̙̯̖͈̯̣̮̙̠̬͞͠ͅͅa̷̧͘͢͡ ̘̳̳̳̮̣͖̮ŕ̴҉̪̱͎̙̟͉̲̩͙̗̲ͅa҉̢̮̥̲̥͍̖͈͚͓͚͈̭̦̮̟̘͝͝ͅ ̶҉̨̢̱͔̳̩͜e̶̗̮̣̞̳̘͔̼͎͎̖̫͚͙͓͓̟̕͟n̡̫̲̯̙̘̱̗̤͓̫̗̝̰ ̧̛̖̪͙̬̹͉͔͓̯̭̹͝d̨̡̛̰͙̦̙̯̮̦̗̰̣̟̳͢r̴͜҉̻͉̝̺̹͈̪͖͚̜̘͚͎ö̷ ̦͍̝̫̥̼̟̹̝̣̮͓̀ͅm҉̛͍͈͖͚͇̜͖͎̭̣̦͎̺̩͡͞.̵̝̰̬͕̞͔̳͇͇͍͖̹̲͈̘
Citera
2010-05-16, 10:04
Medlem
Oatmeals avatar
Du har kollat för mycket på the ghost whisperer :P
Citera
2010-05-24, 19:13
Medlem
Du är en liten "sjätte sinnet pojk"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera