Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-06, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han sysslar med att sno damvskor istllet, och ka fast fr det ocks. Han skulle Liam sparkat nsan av.

vad han gr idag skiter jag fullstndigt i men mnga tror fortfarande att han har delaktighet i rnet. det kan jag tnkta mig fr att han satt hktad fr det samt att han var nrvarande vi rttegngen.

liam skulle inte kicka av han nsan. inte nu inte d heller. tnk p att reza har brottning i grunden.
Citera
2013-12-06, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
vad han gr idag skiter jag fullstndigt i men mnga tror fortfarande att han har delaktighet i rnet. det kan jag tnkta mig fr att han satt hktad fr det samt att han var nrvarande vi rttegngen.

liam skulle inte kicka av han nsan. inte nu inte d heller. tnk p att reza har brottning i grunden.

Ok

Liam, kampsportsmstare, gjort film, bcker, r med i tv. Jonas ska sitta 12 r. Och har ftt allt som han byggt upp beslagtaget. Snacka om olika liv. Det rder inget tvivel om vem som r smartast, enligt mig.

Kolla bara vilka nybrjare som Jonas beblandade sig med i sista grejen. Det skulle aldrig Liam gjort. nd var Liam s mycket yngre nr han hll p, men de var disciplinerade nd.
Citera
2013-12-06, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ok

Liam, kampsportsmstare, gjort film, bcker, r med i tv. Jonas ska sitta 12 r. Och har ftt allt som han byggt upp beslagtaget. Snacka om olika liv. Det rder inget tvivel om vem som r smartast, enligt mig.

Kolla bara vilka nybrjare som Jonas beblandade sig med i sista grejen. Det skulle aldrig Liam gjort. nd var Liam s mycket yngre nr han hll p, men de var disciplinerade nd.

ok lima r tyngst. frlt, tunnaste storaste ballaste och fulaste.
Citera
2013-12-06, 01:05
Medlem
Citat:
ok lima r tyngst. frlt, tunnaste storaste ballaste och fulaste.
Iaf om man jmfr dem. Man kan inte anse sig ha en lyckas karrir om man suttit s mycket som Jonas. De allra tyngsta sitter oftast aldrig.
Citera
2013-12-06, 01:10
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Iaf om man jmfr dem. Man kan inte anse sig ha en lyckas karrir om man suttit s mycket som Jonas. De allra tyngsta sitter oftast aldrig.

S Jonas har allts suttit lngre n Liam?
Beslagtagit all egendom ?
Du tror inte det finns en del cash undanstoppade p andra platser?

Det r inte s Xtroverto att du sitter och lser en massa fuppar och sedan leker insatt i kriminella vrldar?
Citera
2013-12-06, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson

Det r inte s Xtroverto att du sitter och lser en massa fuppar och sedan leker insatt i kriminella vrldar?

det r precis det han gr. luslser fuppar och tror att han kan allt. sen r liam hans idol vilket tyder p att killen r hgst 16 r. han skrev i en anan trd om att han hade sett skarna om och om. det r drifrn hans inspiration kommer.
Citera
2013-12-06, 01:19
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
det r precis det han gr. luslser fuppar och tror att han kan allt. sen r liam hans idol vilket tyder p att killen r hgst 16 r. han skrev i en anan trd om att han hade sett skarna om och om. det r drifrn hans inspiration kommer.

Jo det var lite det jag ocks brjade misstnka, allt han refererar till kommer frn Fuppar och info som alla redan knner till.
Snubben visste inte ens vilken k-stad jag menade men nd verkade han kunna allt om "Oredan".

Tycker som sagt ocks att Liam verkar vara en sympatisk kille, men jag har dock aldrig trffat honom.
Citera
2013-12-06, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Ja?
Citat:
Ja?

Citat:
Det fr vi ju hoppas med tanke p de skulder han har

Citat:
Japp, precis s r det.

r du lite putt nu nr din idol fr skaka galler nnu en gng, efter att ha gjort affrer med amatrer?

S kan det g nr man tappat skrpan.

Citat:
han skrev i en anan trd om att han hade sett skarna om och om. det r drifrn hans inspiration kommer.

Kan inte du citera det s r du snll, din obildade jvla nolla, fr det har jag aldrig sagt.

Du som inte ens visste att albaner hade stor makt i Sthlm. Haha.

Liam r ute, Jonas r hktad.
Citera
2013-12-06, 01:33
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ja?
Ja?

Det fr vi ju hoppas med tanke p de skulder han har

Japp, precis s r det.

r du lite putt nu nr din idol fr skaka galler nnu en gng, efter att ha gjort affrer med amatrer?

S kan det g nr man tappat skrpan.

Kan inte du citera det s r du snll, din obildade jvla nolla, fr det har jag aldrig sagt.

Du som inte ens visste att albaner hade stor makt i Sthlm. Haha.

Liam r ute, Jonas r hktad.

Nejd, jag r inte putt
Jag bryr mig inte heller om s bda personerna hade suttit i hkte/fngelse.
Det jag hngde upp mig p var att du verkade sitta hr i trden med super-info om personer och deras handlingar, nr det enda du kan komma med r info frn redan publicerad fakta.

Jag hngde ocks upp mig lite p att du uttalade dig om en persons intelligens pga hans fritagande, nr det visade sig att du inte visste ett skit.
S slpp sago boken kompis.
Citera
2013-12-06, 09:50
Medlem
Citat:

Dessutom har snuten inspelade samtal dr Colombianer snackar om att det var tur fr Jonas att snuten tog honom, annars hade de gjort det. Plus att han r skyldig folk i Spanien pengar. Hyfsat jobbigt.

.

Var str det ngonstans i FUP ? Oredan kommer aldrig att bli dmd fr det som han r hktad fr o flld fr i tingsrtten
Citera
2013-12-06, 11:18
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Allts, fr attt liam blev "kndis" s r det bara han ni knner till inom den sfren. Ska vi verkligen diskutera om den tyngsta rnaren genom tiderna s ska ni nog ska utan fr ntet. D kan jag sga att den tyngsta rnaren r fan Ibbe som har gjort ver 30 tals rn. sist vad jag minns s kte han fast i Danmark i ett hotell med flera miljoner kronor. men eftersom ingen knner till han s blir det bara fokus liam och milan. Knner till fler mnga rnare som r tyngre n liam, nstan hela FFL e fan bra s mycket tyngre n liam. problemet med liam att han gillar att glorifiera sig med sina brott och hur han blev frlst. och hur han hmta sin skatteterbring. han syftar p rnpengar. hur han formulerar det sm skatteterbring fattar jag n inte vad han syftar p. i mina ron lter det vldigt sinnesjukt, ingen i den vrlden skulle anvnda den termen.

men om diskussionen ska vara den som lyckats? ja d r det en annan sak. det kan vi ocks prata om.

Vill bara ge dig en ledtrd, det finns hur mnga fd kriminella som helst, en del tar helt avstnd frn att bli intervjuade eller str ifrn rampljuset, det finns en anledning. det r dom som mr bra och som verkligen lever det goda livet med brottets frtjnst.
Men nu var det just Liam jag funderade ver eftersom jag lste hans bok...
Citera
2013-12-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Men nu var det just Liam jag funderade ver eftersom jag lste hans bok...
fore skadespelar-karriaren, satt Liam hemma pa soder och spelade pa en synth?
inte for att nedgradera, om det var han sa hade han tok-rykte redan da
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in