2013-12-05, 22:47
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Oredan har inte kt fast menar du? Var r han nu sedan tre r tillbaka?

Precis, Liam r med p tv, med i debattprogram. han har gjort film, han har skrivit en bok. n idag r det pga av sin historia som han r med i rampljuset.

Vad ser Liam ifrn sin balkong? Jo, vrdedepn i Vstberga, som blev rnad av en helikopter.

Jo kompis. Jag knner mycket vl till Herr Oredsson. Skulle till och med vga gissa p att jag knner till honom tidigare och bttre n vad du gjorde.
Jo jag vet ocks att han sitter inne just nu.

De som sger att Liam var smartare n Oredsson tror jag r snett ute. Oredan var riktigt klips redan i mycket tidiga r. De som knner till vet vl om hans ngra av hans spektakulra brott som tex det dr med skyltfnstret i K-stad. Men det knde du vl ocks till Xtroverto som har sdan inblick?
Citera
2013-12-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Jo kompis. Jag knner mycket vl till Herr Oredsson. Skulle till och med vga gissa p att jag knner till honom tidigare och bttre n vad du gjorde.
Jo jag vet ocks att han sitter inne just nu.

De som sger att Liam var smartare n Oredsson tror jag r snett ute. Oredan var riktigt klips redan i mycket tidiga r. De som knner till vet vl om hans ngra av hans spektakulra brott som tex det dr med skyltfnstret i K-stad. Men det knde du vl ocks till Xtroverto som har sdan inblick?

Ett skyltfnster i metropolen Karlstad? Hahahahaha. Han m ha varit hur klipsk som helst, han r det fortfarande i mngt och mycket, men nu sitter han p sin lngsta volta nnsin och i detta fallet var han inte speciellt smart. Synd att en s skrpt kille tar med kumpaner som grinar i hktet och inte skter sig rent allmnt. Jag tror Jonas r vansinnig nu nr han lst FUP och set hur klantig flera har varit. Men det var han som tog med dem.

Kostsam lxa, minst sagt.

Dessutom har snuten inspelade samtal dr Colombianer snackar om att det var tur fr Jonas att snuten tog honom, annars hade de gjort det. Plus att han r skyldig folk i Spanien pengar. Hyfsat jobbigt.

N, d skulle jag jvligt mycket hellre varit i Liams klder.
Senast redigerad av xtroverto 2013-12-05 kl. 23:09.
Citera
2013-12-05, 23:09
Bannlyst
Citat:
Oredan har inte kt fast menar du? Var r han nu sedan tre r tillbaka?

Precis, Liam r med p tv, med i debattprogram. han har gjort film, han har skrivit en bok. n idag r det pga av sin historia som han r med i rampljuset.

Vad ser Liam ifrn sin balkong? Jo, vrdedepn i Vstberga, som blev rnad av en helikopter.

Blev depn rnad av en helikopter, hur fan d?
Citera
2013-12-05, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
Blev depn rnad av en helikopter, hur fan d?
Haha, har du inte hrt talas om helikopterrnet?
Citera
2013-12-05, 23:31
Bannlyst
Citat:
Haha, har du inte hrt talas om helikopterrnet?

Jo men hade ingen aning om att helikoptern var ensam GM.
Citera
2013-12-05, 23:38
Medlem
Citat:
Jo men hade ingen aning om att helikoptern var ensam GM.
Jas du menar s, din rackare

Organisatr sgs vara en viss jugge som numera bor i Belgrad, som ingick i rnligan. En av Liams bsta vnner. Liam tog sjlv upp detta i tv, att han sg depn frn sin balkong, sedan filmade de drifrn sman sg utsikten. Undra vem som klckte idn.
Citera
2013-12-05, 23:43
Bannlyst
Citat:
Jas du menar s, din rackare

Organisatr sgs vara en viss jugge som numera bor i Belgrad, som ingick i rnligan. En av Liams bsta vnner. Liam tog sjlv upp detta i tv, att han sg depn frn sin balkong, sedan filmade de drifrn sman sg utsikten. Undra vem som klckte idn.

Vissa saker fr man ta med en nypa salt. Kanske s att han vill ta till sig ran? Och nej, Mila* r inte hjrnan bakom den kuppen.

D vet jag mer n vad du tror killen.

Kan ge dig ett tips d eftersom du hrt fr mycket och tror p det. Innan depn rnades ca 6 mnader tidigare s renoverades depn, sen brjar historian g isr. Mila* hit Liam dit. Du fr bilda en egen uppfattning om det men s mycket som jag vet s har det med byggandet att gra. Du frstr nog vad jag vill sga i det hr...
Citera
2013-12-05, 23:51
Medlem
Citat:
Vissa saker fr man ta med en nypa salt. Kanske s att han vill ta till sig ran? Och nej, Mila* r inte hjrnan bakom den kuppen.

D vet jag mer n vad du tror killen.

Kan ge dig ett tips d eftersom du hrt fr mycket och tror p det. Innan depn rnades ca 6 mnader tidigare s renoverades depn, sen brjar historian g isr. Mila* hit Liam dit. Du fr bilda en egen uppfattning om det men s mycket som jag vet s har det med byggandet att gra. Du frstr nog vad jag vill sga i det hr...

Konstigt d att han som hade helikoptern, trffade G (finns p film, bda har erknt att de trffats), som sedan reste ner och snackade med Milan. Finns massa avlyssnade samtal mellan G och Milan, dr de snackar om att de mste hitta en 'kranfrare'. Du har inte lst FUP mrker jag. Serbisk polis var ju de som tipsade svensk polis om rnet. Och det mest komiska, Milan messar en smiley till G p morgonen, strax efter rnet. Undra vad han menade med den. Han har aldrig messat en smiley s tidigt innan.

r de som sitter fr rnet oskyldiga?
Senast redigerad av xtroverto 2013-12-06 kl. 00:05.
Citera
2013-12-06, 00:09
Bannlyst
Citat:
Konstigt d att han som hade helikoptern, trffade G (finns p film, bda har erknt att de trffats), som sedan reste ner och snackade med Milan. Finns massa avlyssnade samtal mellan G och Milan, dr de snackar om att de mste hitta en 'kranfrare'. Du har inte lst FUP mrker jag. Serbisk var ju de som tipsade svensk polis om rnet. Och det mest komiska, Milan messar en smiley till G p morgonen, strax efter rnet. Undra vad han menade med den. Han har aldrig messat en smiley s tidigt innan.

Frst fr du avmaska mer p namnet G. har inte lst fuppen. sen s kanske dem som r hjrnan i det hela har bett om hjlp av andra men jag lovar dig grabben, om du tittat p videon s ser du hur dom tillvagr exakt utan springa hger eller vnster. och knappast att man kan se hela vgen in frn liams balkong eller vad tror du? Mannen!
Citera
2013-12-06, 00:15
Bannlyst
Citat:
Konstigt d att han som hade helikoptern, trffade G (finns p film, bda har erknt att de trffats), som sedan reste ner och snackade med Milan. Finns massa avlyssnade samtal mellan G och Milan, dr de snackar om att de mste hitta en 'kranfrare'. Du har inte lst FUP mrker jag. Serbisk polis var ju de som tipsade svensk polis om rnet. Och det mest komiska, Milan messar en smiley till G p morgonen, strax efter rnet. Undra vad han menade med den. Han har aldrig messat en smiley s tidigt innan.

nej.dom som sitter inne r skyldiga. men en sak, reza har aldrig haft ngot med det rnet att gra.
Citera
2013-12-06, 00:18
Medlem
Citat:
Frst fr du avmaska mer p namnet G. har inte lst fuppen. sen s kanske dem som r hjrnan i det hela har bett om hjlp av andra men jag lovar dig grabben, om du tittat p videon s ser du hur dom tillvagr exakt utan springa hger eller vnster. och knappast att man kan se hela vgen in frn liams balkong eller vad tror du? Mannen!
G r Goran, en serb. Han sitter fr rnet, r de som sitter oskyldiga? Om inte, s har Milan haft ett finger med i spelet fr det r han som instruerat Goran. Milan frekommer ocks i utredningen, men det fanns inga bevis.

Ls vad Milan sa om rnligan i en kroatisk tidning (Telegrafica eller nt) 1995, ngot han sger att han tar tillbaka nu. Han sa att de var ett stenhrt, slutet gng killar som hll kft och som kte fast fr en brkdel av vad de gjorde.

Nog om det, Jonas sitter, Liam r ute.
Citera
2013-12-06, 00:20
Medlem
Citat:
nej.dom som sitter inne r skyldiga. men en sak, reza har aldrig haft ngot med det rnet att gra.
Han sysslar med att sno damvskor istllet, och ka fast fr det ocks. Han skulle Liam sparkat nsan av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in