2010-05-25, 08:10
Medlem
JesperLs avatar
inatt vakna jag runt kl 1 men hade svårt att få bort drömtankarna (eller vad man ska säga) även efter jag öppnat ögonen och gått på toa. var lixom lite halft i drömmen fortf även fast ja kunde gå på toa och det. tyckte allt var obehagligt och fick nästan lite panik.
Kan tillägga att jag hade tagit atarax på kvällen och är i insättningen av en SSRI behandling om det kan ha något med det att göra.

Är det här normalt?
Citera
2010-05-25, 08:28
Medlem
janwindahls avatar
Så är det nästan alltid för mig efter att jag har haft intensiva drömmar, dom första minuterna efter att jag vaknat så är jag totalt övertygad om att grejerna som hände i drömmen är verkliga.

Jag går inte på några som helst mediciner..
Citera
2010-05-25, 08:40
Bannlyst
Det är helt normalt. Jag brukar se en massa drömrelaterade saker ungefär 10 sekunder efter jag har vaknat.
Senaste var för en timme sen när jag vaknade. Kollade på kudden och såg min farsas ansikte.

Jag går inte på några mediciner whatsoever.
Citera
2010-05-25, 08:42
Medlem
JesperLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janwindahl
Så är det nästan alltid för mig efter att jag har haft intensiva drömmar, dom första minuterna efter att jag vaknat så är jag totalt övertygad om att grejerna som hände i drömmen är verkliga.

Jag går inte på några som helst mediciner..

Det är altsa inget jag behöver oroa mig för? Det är ingen psykos eller något annat jobbigt på ingång? Nu när jag har den här ångesten som jag äter medicin mot blir det lätt att man inbillar sig det värsta.
Citera
2010-05-25, 08:49
Medlem
JesperLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TairyHesticles
Det är helt normalt. Jag brukar se en massa drömrelaterade saker ungefär 10 sekunder efter jag har vaknat.
Senaste var för en timme sen när jag vaknade. Kollade på kudden och såg min farsas ansikte.

Jag går inte på några mediciner whatsoever.

Okej skönt att höra men jag trodde typ att jag var i ett annat rum som jag var i i drömmen även när jag gått på toa , kunde lixom inte skaka av mig drömmen även fast jag visste att jag bar vaken. Riktigt obehagligt var det men jag antar att det kan ha nåt med insomningspillret att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in