Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-26, 18:08
  #1
Medlem
nicklas45s avatar
Jag har då ett litet problem här. Jag hittar inte mig själv när jag söker på Flashback, har bett 2 andra vänner söka på mitt namn men dom fick inga träffar dom heller.
Jag är rätt ny på Flashback (Reg.datum: 2010-03-06) så jag vet inte om det är någon säkerhetsinställning som är i kryssat, har kollat men har inte hittat något.
Skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig med att lösa detta (om det går).

Visste inte vilken tråd jag skulle posta i, så mod får gärna flytta.

Mvh
Citera
2010-05-26, 18:10
  #2
Medlem
Varför ska du hitta dig själv? Du är inte tillräckligt omskriven för att finnas ännu. Ditt namn står ingenstans helt enkelt. Men nu är jag snäll och skriver "nicklas45" så ska du se att du finns snart.

Edit: Redan nu finns det ett resultat: Den här tråden, där jag nämner ditt namn.
__________________
Senast redigerad av Pastejköket 2010-05-26 kl. 18:12.
Citera
2010-05-26, 18:11
  #3
Medlem
Colorblinds avatar
Kolla Kontrollpanelen --> Redigera alternativ och se om du har ikryssat att du vill surfa osynlig.
Citera
2010-05-26, 18:11
  #4
Medlem
hokoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicklas45
Jag har då ett litet problem här. Jag hittar inte mig själv när jag söker på Flashback, har bett 2 andra vänner söka på mitt namn men dom fick inga träffar dom heller.
Jag är rätt ny på Flashback (Reg.datum: 2010-03-06) så jag vet inte om det är någon säkerhetsinställning som är i kryssat, har kollat men har inte hittat något.
Skulle vara trevligt om någon kunde hjälpa mig med att lösa detta (om det går).

Visste inte vilken tråd jag skulle posta i, så mod får gärna flytta.

Mvh

Menar du att du inte hittar din profil?

https://www.flashback.org/u427244
Citera
2010-05-26, 18:13
  #5
Medlem
pang olufsens avatar
Det här är inget community, det är ett forum. men längst uppe till höger så finns det en skiftnyckel och en skruvmejsel. Håll Musen ovanför och simsalabim så kan du välja bla.
  • min profil
  • mina inlägg
  • mina startade ämnen
  • mina citerade inlägg
Citera
2010-05-26, 18:15
  #6
Medlem
BePositives avatar
Övrigt -> Flashback /MOD
Citera
2010-05-26, 18:17
  #7
Medlem
nicklas45s avatar
Problem löst, tack så mycket!
Känner mig som en idiot just nu
Citera
2010-05-26, 18:22
  #8
Medlem
epost72s avatar
Det kan som sagt strula om man använder avancerad sök och glömmer att visa resultat som inlägg.
Enklare är då att söka på user:nicklas45 via lilla sökrutan så kommer man direkt till profilen.
Citera
2010-05-27, 07:17
  #9
Medlem
MrFingals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Det kan som sagt strula om man använder avancerad sök och glömmer att visa resultat som inlägg.
Enklare är då att söka på user:nicklas45 via lilla sökrutan så kommer man direkt till profilen.

Det visste jag faktiskt inte, tack för det! Man lär sig något nytt varje dag som de säger.
Citera
2010-08-03, 22:59
  #10
Medlem
Carl Hamiltons avatar
https://www.flashback.org/find_posts...name=nicklas45
Citera
2010-08-07, 20:55
  #11
Medlem
utanmanuss avatar
Snor tråden lite;

En sak att söka efter person/och eller/ olika inlägg. Men, går det att se vad olika personer har surfat runt på för trådar om de ej har skrivit i tråden utan enbart läst?
Citera
2010-08-07, 21:02
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utanmanus
Snor tråden lite;

En sak att söka efter person/och eller/ olika inlägg. Men, går det att se vad olika personer har surfat runt på för trådar om de ej har skrivit i tråden utan enbart läst?

Om användaren inte kryssat för <surfa osynligt> så syns det vad denne gör för tillfället, men det finns ingen historik där du kan se vad användaren haft för sig tidigare annat än inläggshistorik.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback