Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-04-13, 23:55
Medlem
en smre plst, mer subjektiv eller vrdels intervjuare/programledare fr man leta efter.
Citera
2004-04-14, 00:05
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
en smre plst, mer subjektiv eller vrdels intervjuare/programledare fr man leta efter.

Man behver tyvrr inte leta speciellt lnge fr att hitta vrre. Vem som helst av de unga kvinnorna p P3 r nog minst lika dlig som von Sivers. Frgan r snarast varfr knskvoteringen har gett s dligt utfall om kvinnor verkligen r lika kompetenta som mn.
Citera
2004-04-14, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Man behver tyvrr inte leta speciellt lnge fr att hitta vrre. Vem som helst av de unga kvinnorna p P3 r nog minst lika dlig som von Sivers. Frgan r snarast varfr knskvoteringen har gett s dligt utfall om kvinnor verkligen r lika kompetenta som mn.

jo, men malou har ju nd "hgre status" och fr intervjua en del hjdare trots sin inkompetens.
Citera
2004-04-14, 00:20
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gg
jo, men malou har ju nd "hgre status" och fr intervjua en del hjdare trots sin inkompetens.

Det r knt i branschen att p TV4 har de manliga cheferna lskarinnor bland den underlydande personalen s jag skulle inte bli frvnad om det r s Malou skaffat sig jobbet.
Citera
2004-04-14, 00:31
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Ni r ju fan skrattretande!

Om en kvinna r inkompetent s r hon knskvoterad till platsen. Eller s har hon knullat sig hela vgen upp till toppen.

Betyder det att alla inkompetenta mn ocks har det?
Citera
2004-04-14, 00:37
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Ni r ju fan skrattretande!

Du r inte precis rtt person att bedma sdant.

Citat:
Om en kvinna r inkompetent s r hon knskvoterad till platsen. Eller s har hon knullat sig hela vgen upp till toppen.

Exakt. Det r tv troliga anledningar till att sdant frekommit.

Citat:
Betyder det att alla inkompetenta mn ocks har det?

Inkompetenta mn r sjlvklart inte knskvoterade. Om de r chefer r de dock fljden av ett irrationellt beslut. De har definitivt inte knullat sig fram till toppen.
Citera
2004-04-14, 00:40
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sursomfan
Du r inte precis rtt person att bedma sdant.

Oh yes, I am!

Eftersom jag skrattar t er s r ni uppenbarligen det.
Citera
2004-04-14, 00:42
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Oh yes, I am!

Eftersom jag skrattar t er s r ni uppenbarligen det.

Snygg logik, Tippi.

Jag skrattar t dig mest hela tiden s vad gr det dig...
Citera
2004-04-14, 00:47
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Jag tar det som en komplimang att du citerar mig i din signatur. You can't live with them you, can't live without them...
Citera
2004-04-14, 09:14
Medlem
the Beasts avatar
Har lite svrt att se acceptera att en inkompetent man skulle knulla sig till toppen. Fr nog dra parallellen till nepotism istllet.

Det jag tycker r mer komiskt r att en inkompetent kvinna uppmrksammas nr det finns en J***A massa inkompetenta imbiciller till mn som aldrig ifrgastts. ven bland denna kategori gr TV4 i spetsen. Undantaget frn TV4 och alla imbicillers heliga moder r en annan reproter som diskuterats flitigt p FB nmligen Janne "Loser" Josefsson.
Citera
2004-04-14, 10:53
Bannlyst
Hmm kommer ihg en intervju Malou gjorde med Jrg Haider, var nt hon sa/frgade som jag strde mig enormt p just d. Nn som har nt minne vad hon klckte ur sig fr dumt?
Citera
2004-04-14, 17:52
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mossad
Hmm kommer ihg en intervju Malou gjorde med Jrg Haider, var nt hon sa/frgade som jag strde mig enormt p just d. Nn som har nt minne vad hon klckte ur sig fr dumt?

Jag vet vad jag strde mig p iallafall. Att kanalen tv4 tydligen inte har tysksprkiga reportrar. Jag brukar inte se intervjuer av Haidertyper eftersom intervjuaren r alldeles fr frdomsfull och drfr inte kan gra ngot bra av tillfllet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in