Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-08, 22:27
Medlem
Krullpulvers avatar
Kopierar;

Jag har tappat bort ett presentkort på Ginza för 300 kronor. Fick det runt julafton, och även om det har gått ut vill jag gärna veta var det ligger någonstans. Går mig på nerverna att det bara försvann sådär, har letat mycket.

Tack på förhand
Citera
2010-06-08, 23:33
Medlem
himakans avatar
Hej! Min mor har slarvat bort kundkortet till Guldfynd eller Albrekts guld (vad det nu var) och vi har letat överallt men inte hittat det än
Citera
2010-06-08, 23:44
Medlem
satiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Städerskan (tror jag det är,hon drar en vagn och har ont överallt) Den kvinnan har lagt dem i en låda med massor av andra grejer.

Roligt nog var det denna människan jag misstänkte. Och ja, hon har ont ÖVERALLT. Du vet inte vad för låda? Finns massvis där
Citera
2010-06-09, 01:56
Medlem
Citat:
Det är en hylla med bara en smal låda. Hyllorna är nog tänkt att ställa stereo eller dvd på. Det är bara hyllplan i alla fall. Du måste leta själv, ser inte ut som om det är jätterörigt i lådan så nog kunde du kolla där. Eller ska du vänta tills din mamma kommer och letar åt dig?

Nu lever inte min mamma så det är ganska omöjligt att hon skulle hjälpa mig med nåt.
Citera
2010-06-09, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banditqueen
Nu vill jag verkligen veta ifall det ligger där, har TS ens en sådan hylla/låda?

Ja det finns ställen med lådor /hyllor. Jag letar. Det vore bara så skönt att någon bara skulle peka rakt på stället / pappret.
Citera
2010-06-09, 02:11
Medlem
Spillras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pierso
Nu lever inte min mamma så det är ganska omöjligt att hon skulle hjälpa mig med nåt.

Oj, det borde ju skellefteewa ha "sett".
Citera
2010-06-09, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spillra
Oj, det borde ju skellefteewa ha "sett".
Är ju bara ett uttryck, vad jag menar är att han borde leta.
Citera
2010-06-09, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krullpulver
Kopierar;

Jag har tappat bort ett presentkort på Ginza för 300 kronor. Fick det runt julafton, och även om det har gått ut vill jag gärna veta var det ligger någonstans. Går mig på nerverna att det bara försvann sådär, har letat mycket.

Tack på förhand
Men har det gått ut tidsmässigt har du ju ingen användning av det. Det får någon annan försöka se, har inte lust rota genom pappershögar för ett papper ingen har användning av.
Citera
2010-06-09, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satira
Roligt nog var det denna människan jag misstänkte. Och ja, hon har ont ÖVERALLT. Du vet inte vad för låda? Finns massvis där
Det är en låda precis vad som helst läggs i, tänkte en upphittatlåda i städskrubben kanske. Fråga hon som har ont överallt. (hon skojar inte, hon HAR ont)
Senast redigerad av skellefteewa 2010-06-09 kl. 07:30.
Citera
2010-06-09, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av himakan
Hej! Min mor har slarvat bort kundkortet till Guldfynd eller Albrekts guld (vad det nu var) och vi har letat överallt men inte hittat det än
Ja du det där är som med nycklar, det finns massor av dem. Men ett kort har hon tappat, om det nu är din mor jag ser, en ljus kvinna med axellångt hår. Men är det det kortet eller ett annat. Ser hon köpt ett halsband, som det sitter pärlor på, alltså kedja en pärla, kedja sen en pärla igen.
Men som sagt ser hon tappat ett kort, hon kanske borde fråga där hon köpte halsbandet.
Senast redigerad av skellefteewa 2010-06-09 kl. 07:47.
Citera
2010-06-09, 21:13
Medlem
Krullpulvers avatar
Citat:
Men har det gått ut tidsmässigt har du ju ingen användning av det. Det får någon annan försöka se, har inte lust rota genom pappershögar för ett papper ingen har användning av.

Jaha, okej. Då får jag väl hoppas det dyker upp då
Citera
2010-06-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krullpulver
Jaha, okej. Då får jag väl hoppas det dyker upp då
Städa då hittar du det, om det inte är bortkastat redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in