Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-10, 17:32
Medlem
För 4-5 år sedan fick jag ett presentkort på 2000:- från Elgiganten som kompensation på en dator som saknade ett program.

Nu har jag letat och letat ihjäl mig efter presentkortet i byrålådan och skåpen i köket under lång tid.
Har även gått igenom alla sex lådor i TV-byrån i vardagsrummet.
Bor i en 2:a.

De ställen jag letat på är de ställen jag brukar lägga viktiga papper. Jag har antagligen lagt det på / i någon hög med papper jag inte brukar lägga viktiga saker.

Nu börjar jag bli desperat eftersom jag måste använda det. Finns det det någon "synsk" FB:are eller någon som kan länka till någon liknande ? (Om man får det)

Och ja, jag är desperat efter allt letande.
Senast redigerad av pierso 2010-05-10 kl. 17:34.
Citera
2010-05-10, 17:33
Medlem
_abous avatar
Du, jag tror inte det gäller längre.
Men det finns ju spåkärringar man kan ringa via någon växel, ger väl ungefär samma utdelning som oss.

http://www.google.se/search?q=sp%C3%...ient=firefox-a
Citera
2010-05-10, 17:34
Medlem
ICanHass avatar
Står inget annat på presentkortet gäller de i 12 månader, så du är nog rätt körd...
Citera
2010-05-10, 17:35
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Någon har säkert snott det...
Citera
2010-05-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Du, jag tror inte det gäller längre.
Men det finns ju spåkärringar man kan ringa via någon växel, ger väl ungefär samma utdelning som oss.

http://www.google.se/search?q=sp%C3%...ient=firefox-a

Det vet jag inte förrens jag hittat det. Vadå växel ?
Citera
2010-05-10, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Någon har säkert snott det...

Nej, jag har lagt undan det någonstans.
Citera
2010-05-10, 17:37
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pierso
Vadå växel ?
Ja, en växel, hur ska jag förklara det?
Ett ställe dit du ringer och blir kopplad till olika personer, i det här fallet tanter som sitter och röker och löser korsord medan dom låtsas se vart katter har sprungit bort och sånt.
Citera
2010-05-10, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Ja, en växel, hur ska jag förklara det?
Ett ställe dit du ringer och blir kopplad till olika personer, i det här fallet tanter som sitter och röker och löser korsord medan dom låtsas se vart katter har sprungit bort och sånt.

Nu behöver jag ingen som låtsas !
Citera
2010-05-10, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ICanHas
Står inget annat på presentkortet gäller de i 12 månader, så du är nog rätt körd...
Är det inte tio års giltighetstid som gäller om inget annat avtalats, och förutsatt att företaget ifråga inte gått i konkurs eller bytt ägare?
Citera
2010-05-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Är det inte tio års giltighetstid som gäller om inget annat avtalats, och förutsatt att företaget ifråga inte gått i konkurs eller bytt ägare?

Det stod inget slutdatum, därför hade jag inte bråttom att lösa in det.
Citera
2010-05-10, 18:12
Bannlyst
Alltså förlåt, men vad ska vi säga? "Jag brukar förlägga mina saker i kylskåpet"? Du snackar ett halvt decennium här, antagligen har du slängt det men det finns väl inte så mycket att göra annat än att leta igenom precis ÖVERALLT? Ta ett rum om dagen och bokstavligt talat dammsug det på allt som finns, då kommer du hitta det om det finns hemma hos dig.

Citera
2010-05-10, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davmann
Alltså förlåt, men vad ska vi säga? "Jag brukar förlägga mina saker i kylskåpet"? Du snackar ett halvt decennium här, antagligen har du slängt det men det finns väl inte så mycket att göra annat än att leta igenom precis ÖVERALLT? Ta ett rum om dagen och bokstavligt talat dammsug det på allt som finns, då kommer du hitta det om det finns hemma hos dig.

Nej, jag har inte slängt det eller lagt "i kylskåpet". Däremot ska det användas till ett kylskåpsköp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in