2013-01-10, 18:23
Medlem
Har lst p diverse forumen att mnga har problemet att spelet stngs ner och man fr felmeddelandet "csgo.exe har slutat fungera" jag har ocks ftt den hr skiten nu och jag undrar om ngon har en lsning p problemet?
Citera
2013-01-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treamz
Har lst p diverse forumen att mnga har problemet att spelet stngs ner och man fr felmeddelandet "csgo.exe har slutat fungera" jag har ocks ftt den hr skiten nu och jag undrar om ngon har en lsning p problemet?

Ladda ner Orochi-CEG,nr det r klart kr du igng orochi varje gng innan du ska lira.klappat klart.
Citera
2013-01-12, 14:48
Medlem
Har krt det tv gnger nu, inte mycket. Men gillar det inte, knns s mycket Source.
Citera
2013-01-13, 14:19
Medlem
Masterkrabbans avatar
Har inte mjlighet att testa en dator, men tror ni det r MJLIGT, att spela CS:GO med:

AMD E-450 dual core 1.65ghz
RAM 4gb 1333mhz
HD6320M delat grafikminne

Jag vet att det r en skitdator, men kan man f iaf 50-60 fps p lgsta?
Citera
2013-01-13, 19:04
Moderator
zanteras avatar
Rkat ut fr en strande bugg dr alla Achievements jag inte hade klarat har resetats tillbaka till 0. Lite segt nr man hade 450/500 kills med AWP t.ex. Fr vl fortstta nta frn brjan.
Citera
2013-01-15, 03:28
Brjat kra lite matchmaking 5v5 och det r faktiskt jvligt kul.

Enda negativa r att det r 99% ryssar och det verkar alltid vara en som inte kan connecta s ngot lag fr ha en bot..

r det safe to leave om ngot lag fr en bot? Blir alltid lite trkigt.
Citera
2013-01-15, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poppan
Brjat kra lite matchmaking 5v5 och det r faktiskt jvligt kul.

Enda negativa r att det r 99% ryssar och det verkar alltid vara en som inte kan connecta s ngot lag fr ha en bot..

r det safe to leave om ngot lag fr en bot? Blir alltid lite trkigt.

Nej det r inte safe to leave, dremot om ngon lmnar kan ni vote:a fr att ge upp.
Citera
2013-01-15, 13:08
Medlem
Tycker ocks matchmaking r riktigt skoj, dock har jag inget att spela med. Skulle grna vilja ha ett team med 5 svenskar

Slng ivg ett pm om det r ngon som behver en medspelare till sin klan eller bara spelar fr kul.

Speltyp: Rifle
Skill: Medium, high om jag har en bra dag.
Citera
2013-01-15, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotad
Tycker ocks matchmaking r riktigt skoj, dock har jag inget att spela med. Skulle grna vilja ha ett team med 5 svenskar

Slng ivg ett pm om det r ngon som behver en medspelare till sin klan eller bara spelar fr kul.

Speltyp: Rifle
Skill: Medium, high om jag har en bra dag.

Match-making verkade inte fungera fr mig nr jag testade fr 1-2 veckor sedan. Fungerar det nu? Jag hade ett party p k d ( vi var 4 pers).
Citera
2013-01-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILkah
Match-making verkade inte fungera fr mig nr jag testade fr 1-2 veckor sedan. Fungerar det nu? Jag hade ett party p k d ( vi var 4 pers).

Det har fungerat senaste dagarna iaf
Citera
2013-01-15, 16:07
Medlem
Jag har gnat flera mnader att lra mig att tycka om CS:GO men har precis gett upp. Efter ver tio r med 1.6 s finns det ingen chans att CS:GO ska kunna vara en ersttare fr min del. Tyvrr finns det inte alls den bredd som baserar sig p skill utan slumpen avgr vldigt ofta. Bilden hnger inte med och man fr nstan gissa vart man skjuter och hoppas p det bsta. N usch, nu fr det vara nog.
Citera
2013-01-15, 16:57
Medlem
therifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterkrabban
Har inte mjlighet att testa en dator, men tror ni det r MJLIGT, att spela CS:GO med:

AMD E-450 dual core 1.65ghz
RAM 4gb 1333mhz
HD6320M delat grafikminne

Jag vet att det r en skitdator, men kan man f iaf 50-60 fps p lgsta?

Tror tyvrr det faller p din processor. Man kommer inte s speciellt lngt idag med 1,65ghz. Det r vl i stort sett vad en ny och vldigt modern mobil har? 4gb RAM rcker.

Vad r det fr dator du har? I regel gr det alltid att ska p din dators modell + gameplay fr att se hur spelen fungerar. Till exempel om du har en HP Pavilion G6 s testa att googla 'HP Pavilion G6 Counter-Strike: Global Offensive' eller ngot t det hllet.

Lita inte fr mycket p sidor som Systemrequirementslab. Enligt den sidan ska min laptop inte klara Global Offensive eller SWOR, men den klarar bda utan problem utan att jag behver stlla om ngra instllningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in